Ga naar inhoud

Dreutel
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Volgens mij raken we behoorlijk offtopic. Het gouvernement zijn zij die leiding geven, een gouverneur doet dat alleen. Maar in het moderne management kun je alleen leiding geven als je bezieling (geestdrift) geeft, en dat heeft toch weer met de geest te maken.

Het is jouw draadje, roep me maar tot de orde. :o

Beetje woordspelletjes spelen kan best leuk zijn, maar heeft weinig met de realiteit te maken. Wat het woordje in het engels "Government" te maken heeft met de functie ontgaat me nog steeds.

Link naar reactie

Ja, wat @doom al niet los gemaakt heeft. Zoals ik al zei: Ongeveer dezelfde semantiek als Himalaya = Hemel aaien! Het geklets over woorden slaat nergens op, maar heeft alles met taal te maken, en een discussie daarover geef ik graag enige ruimte,Het hoofdonderwerp is evenwel: Werkt de angelsaksische kijk op arbeid, of worden de armen echt alleen maar armer daar?

Link naar reactie

Ja, wat @doom al niet los gemaakt heeft. Zoals ik al zei: Ongeveer dezelfde semantiek als Himalaya = Hemel aaien! Het geklets over woorden slaat nergens op, maar heeft alles met taal te maken, en een discussie daarover geef ik graag enige ruimte,Het hoofdonderwerp is evenwel: Werkt de angelsaksische kijk op arbeid, of worden de armen echt alleen maar armer daar?

De ingezette koers van begin jaren 80 zorgt ervoor dat iedereen armer wordt en een paar steenrijk. Met dank aan Reagan en Thatcher.

Joepie, Neo Liberalisme! :(

Link naar reactie

In de docu zeggen ze dat ook: de rijkdom van een enkeling zou moeten afstralen op iedereen, maar de onderzoekers konden dat effect niet waarnemen, De armen worden dus steeds armer, en de rijken steeds rijker,

Het 'Trickle down effect'. Tja, daar blijkt geen reet van te kloppen. Avond kerel, ik ga nokken, bezoek is gearriveerd! :cool:

Link naar reactie

Daarom gaan de UK-ers waarschijnlijk als eerste uit de Euro. Als je erin blijft wordt je zo arm als de gemiddelde EU staat, wat de welvaart wordt verdeeld. Dan zullen veel westerse EU landen nog een stuk omlaag moeten, ook NL.

UK uit de Euro?

Uit de EU, dat is wat anders, al presenteert men het als nagenoeg het zelfde.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...