Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepper Bestanden database


Iamlordx

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, na wat gegoogeld te hebben op "prepper database" en "Prepper documents"

 

Kwam ik bij deze website uit:

 

Prepper database

 

De site bevat verschillende categorieën en veel bestanden.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

 

Hebben jullie meer bestanden/soortgelijke websites gevonden?

Plaats ze hier onder, maar let wel even op de auteurs rechten.

 

Grtz,

 

Iamlordx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ook hiervoor, mijn dank is groot!

 

In het begin downloadde ik alles wat los en vast zat op prepgebied maar inmiddels meer data dat ik kan verwerken.

120 Gb aan pdf's en andere tekst documenten is echt een flinke bak en bijna niet door te komen. ;)

 

Dan nog bepalen wat echt nuttig is en niet en het in je opnemen. Pffffft, zoveel te leren..........

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @Raycoupe, 120GB. Gaat hard als je aan het verzamelen ben niet?

Ik ken het probleem, zowel prep gerelateerd als oogheelkunde. Aleen oogheelkunde is inmiddels 96GB. Heb er maar een aparte HDD voor aangeschaft. Op het moment relevante boeken zet ik op mijn tablet.

 

Met prepperen is het wat lastiger, na een SHTF is het waarschijnlijk moeilijker om nog data van een HDD te halen. Daarvoor heb ik een selectie op m'n e-reader gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo doe ik dat ook ja. Ik zuig zoveel mogelijk naar binnen en ben zo af en toe eens aan het kijken naar wat in een shtf interessant kan zijn. Dat gaat dan op sd kaartjes voor in de ereader. Toch volgend jaar maar eens op zoek naar een tabletje dat sd's vreet en opladbaar is met de goalzero guide 10 of zo, want m'n ereader doet pdf's niet zo lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo doe ik dat ook ja. Ik zuig zoveel mogelijk naar binnen en ben zo af en toe eens aan het kijken naar wat in een shtf interessant kan zijn. Dat gaat dan op sd kaartjes voor in de ereader. Toch volgend jaar maar eens op zoek naar een tabletje dat sd's vreet en opladbaar is met de goalzero guide 10 of zo, want m'n ereader doet pdf's niet zo lekker.

met dit hier kan je de pdf's naar epub omzetten, dat gaat wel goed met ereader http://calibre-ebook.com

mvg Bjorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een Sony PRS-T1 en die doet het prima met pdfjes. Natuurlijk niet zo snel als m'n iPad, maar vreet veel minder stroom en er kunnen microSD kaartjes in.

 

Heb je een GoalZero @phaelin? Ik zit er al een tijdje naar te kijken.

 

Ik heb 3 goalzero guide 10's en twee bijbehorende panelen. Die kun je koppelen zodat het wat sneller gaat. Gaat prima voor de smartphone en ereader die ik nu heb. Plus wat andere apparatuur en natuurlijk de eneloops die ik er mee oplaad. Zit nog te denken om een wat zwaardere versie aan te schaffen als ik eenmaal een tablet heb. 't Is duur spul maar wel kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert @Nomad_404

 

Ik heb 4,3 Tb in de PC hangen en 3Tb backup schijf en letterlijk alles veel te vol. Ben slecht in het weggooien van dingen en hang alweer 18 jaar op het internet te lurken dus ik hoop dat ze nog een keertje goedkoop wat grotere maten opslag maken. Dat vind ik ook zo'n groot nadeel aan tablets e.d. apparaten er past bijna niets op en ik ben geen 'cloud' mens. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...