Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Reviewster gezocht] Vrouw die graag blijft staan


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Mooi, meteen jullie aandacht en die van de mannen ;-)

 

Binnenkort in de Prepshop, ingekocht door @Simurgh de enige echte WoPeeH "De nieuwste plastuit voor de moderne vrouw"

 

WoPeeH-pocket is gemaakt van een duurzame kunststof en spoel je na gebruik even schoon. Uit testen is gebleken dat WoPeeH makkelijk en betrouwbaar werkt en minder kans op knoeien geeft dan andere plastuitjes. Een WoPeeH-pocket is speciaal ontworpen om makkelijk mee te nemen als je onderweg bent, dus klein en afsluitbaar.

Ben je niet bang om iets nieuws te proberen? Gebruik dan je WoPeeH...

bij een onhygienisch toilet bv. bij popfestivals of andere evenementen.

Maar denk eraan ...ook een dame doet de bril omhoog!!

bij wandel-, fiets-, zeil- of andere vakantietochten als er geen toilet in de buurt is. ...tegen een boom!!

als je ook even in de berm wilt plassen als de file erg lang is.

Maar denk eraan ...nooit tegen de wind in!!

Lees ook de reviews van testers en gebruiksters.

WoPeeH's zijn gemaakt voor vrouwen, voor alle vrouwen!

 

 

We hebben een prachtige roze gekregen voor een enthousiaste Prepster die dit graag wilt delen met de hele community in het reilen en zeilen van dit wondertje.

 

Wie of Wie.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb me tot nu toe altijd gered, in de bosjes, tussen de brandnetels en braamstruiken, tussen de geparkeerde auto's bij een druk benzinestation overdag, totaal geen probleem.

 

Maar ik wil me wel opofferen om zo'n roze nepding te proberen, misschien kom ik dan ook van mijn penisnijd af. :-) :rolleyes::cool:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me tot nu toe altijd gered, in de bosjes, tussen de brandnetels en braamstruiken, tussen de geparkeerde auto's bij een druk benzinestation overdag, totaal geen probleem.

 

Maar ik wil me wel opofferen om zo'n roze nepding te proberen, misschien kom ik dan ook van mijn penisnijd af. :-) :rolleyes::cool:

 

Nog nooit te snel een rits van de broek dichtgetrokken zeker:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er meerdere zijn...

 

Mijn zusje is altijd een zeikerd geweest.. en heeft haar grote broer met enige penisnijd bekeken..

 

Als ik haar met dit item gelukkig kan maken. Nu uitproberen, en later voor festivals.... Dan graag..

En ja ik hoor haar uit.. en zal een uitgebreid verslag maken... (ze zit al met festivalhand omhoog naast me).

 

Greetz Holy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gun ik deze kans graag aan iemand anders omdat ik zelf al een andere in bezit heb waar ik nog steeds blij mee ben met die aanschaf :p

Ik gebruik m'n silicone Whis freedom alleen als het echt niet anders kan en daar ben daar nog steeds erg tevreden over en zit standaard in m'n tas :D

voor de mensen die willen weten wat de Whiz freedom is heb ik m'n review op het forum geplaatst nog even opgezocht

http://preppers.nl/forum/threads/6394-review-Whiz-freedom-(plastuit)?highlight=Plastuit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me tot nu toe altijd gered, in de bosjes, tussen de brandnetels en braamstruiken, tussen de geparkeerde auto's bij een druk benzinestation overdag, totaal geen probleem.

 

Maar ik wil me wel opofferen om zo'n roze nepding te proberen, misschien kom ik dan ook van mijn penisnijd af. :-) :rolleyes::cool:

 

 

Het woordje "penisnijd" deed mij triggeren :-) en gun je graag deze review. Als je mij een privé berichtje wilt sturen met de info zorgt @Simurgh ervoor dat die zo snel mogelijk naar je toekomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het woordje "penisnijd" deed mij triggeren :-) en gun je graag deze review. Als je mij een privé berichtje wilt sturen met de info zorgt @Simurgh ervoor dat die zo snel mogelijk naar je toekomt.

 

Ik ben benieuwd naar het uitgebreide verslag. Weet @Richa dat er een uitgebreid foto verlag wordt verwacht?:p En misschien kan haar partner hem ook eens uitproberen.:rolleyes:

 

(sorry Richa ik kon het niet laten, het was sterker dan mijzelf.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd naar het uitgebreide verslag. Weet @Richa dat er een uitgebreid foto verlag wordt verwacht?:p En misschien kan haar partner hem ook eens uitproberen.:rolleyes:

 

(sorry Richa ik kon het niet laten, het was sterker dan mijzelf.)

 

Hoezo? Wil je graag foto's van mijn partner dan? Hihi kan geregeld worden hoor (ja, dat kan ik dan ook niet laten hoor haha)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...