Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eva Lorgen, The dark Side of Cupid

Toverlevingsdrang
 Share

Recommended Posts

Vanaf minuut 3.02......

Eva Lorgen joins us for a discussion on how to detect, deflect, and recover from emotional vampires.

If you've ever thought you have met your soul mate but were baffled by magical omens, paranormal activity, and high emotional drama, you may first want to do a background check on Cupid's evil twin.

No, it's not your imagination. Cupid may very well exist, but he also has a dark side. In The Dark Side of Cupid, Eve Lorgen, M.A., shares her expertise of what may really be happening when lovers are brought together by supernatural sources. These love connections can lead to obsession, and may even cause the lovers to question their own sanity. Supernatural interference may be anywhere from a nudging sense that "this love connection feels like it's being orchestrated elsewhere" to a hard-hitting realization that the lover is an outright psychopathic, demonically overshadowed, psychic vampire.

Cupid can take the form of extraterrestrials, angel watchers, troll spirits, or reptilians. Through several case histories, identifiable signs and symptoms, and a questionnaire, the author introduces the reader to a new understanding of mystically connected love relationships gone wrong. She challenges readers to enhance their awareness of the possibility of relationship interference and manipulated psychic connections. She offers practical tools for recognizing, dealing with, and healing from these traumatic, fools-gold soul mate connections.

Hour 2 -- with Eva Lorgen covers MILABS, spirituality, the overview of abductions, species of ETs, genetic experiments, and insights into recovery and healing from trauma-based events. ~Randy Maugans

[video=youtube_share;rezMdrNMAU0]

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Met het risico dat ik wordt afgebrand voor het "niet open staan voor andere zienswijzen" en nog meer omdat ik niet de moeite heb genomen nog maar een minuut van deze video te kijken is de bijgeleverde omschrijving voor mij al voldoende voor een WTF en een algeheel gebrek aan interesse. Misschien dat @Toverlevingsdrang het zelf ook ziet als iets belachelijks maar dat blijkt verder nergens uit. "emotional vampires, magical omens, cupid's evil twin" is waar ik al direct afhaakte.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...