Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

Artsen ebolagebied opgevangen op Veluwe

Recommended Posts

Als ik dan die mooie grote boerderij van AZG op TV zie, dan vraag ik me weer af wie dat heeft betaald. U, ik, giro 555 of was het de subsidiemaffia?:p

@FincaInSpanje Deze boerderij is via een erfenis in bezit van Artsen Zonder Grenzen gekomen.

(bron: Omroep Gelderland)

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Dat je artsen en hulpverleners helpt kan een keuze zijn, maar laat deze mensen dan in het land waar ze vandaan komen een tijdje in quarantaine zitten voordat ze terugkomen.

En dan ontmoeten ze iemand die daar woont op weg naar vliegveld, en geven die ze een hand en kunnen ze weer opnieuw besmet worden. Hoe ver wil je gaan ?, 100% zekerheid is de volledige maatschappij een half jaar een complete standstill te geven.

En dan word de vogelgroep besmettelijk van vogel op mens en daarna airborne. Dat is een veel groter risico..

Deze post delen

En dan ontmoeten ze iemand die daar woont op weg naar vliegveld, en geven die ze een hand en kunnen ze weer opnieuw besmet worden. Hoe ver wil je gaan ?, 100% zekerheid is de volledige maatschappij een half jaar een complete standstill te geven.

En dan word de vogelgroep besmettelijk van vogel op mens en daarna airborne. Dat is een veel groter risico..

Ebola kan alleen overgebracht worden d.m.v. lichaamssappen en die moet je dus vermijden.

Deze post delen

Ebola kan alleen overgebracht worden d.m.v. lichaamssappen en die moet je dus vermijden.

Hatsjoe! [houdt hand voor mond]

Goedendag, ik ben Jobs... aangenaam... [steekt hand uit]

Deze post delen

En dus ook oppervlakten dat hiermee in aanraking gekomen zijn.

en niet vergeten dat druppels lang en ver kunnen rondzweven. (hoe fijner de druppels, hoe langer en hoe verder deze in de lucht blijven hangen)

(niezen, overgeven, "natte scheet")

Griep is een leuk voorbeeldje hiervan.

Maar goed :)

Deze post delen

Hatsjoe! [houdt hand voor mond]

Goedendag, ik ben Jobs... aangenaam... [steekt hand uit]

Om besmetting te voorkomen, kun je het beste in een papieren zakdoek of in je elleboog hoesten.

[ATTACH=CONFIG]14703[/ATTACH]

Deze post delen

Geheim onderzoek naar verdeling giro 555, zou niet goed gaan.
Niet een geheim onderzoek...een onafhankelijk onderzoek, en dat laten ze zelf regelmatig doen..door externen.

Quotes:

"Dat is volgens nieuwswebsite De Correspondent de conclusie van een onafhankelijk onderzoek."

"Over de hulp aan de ebola-landen in West-Afrika zegt SHO-voorzitter René Grotenhuis; „Ik kan u verzekeren, daarbij gaan ook dit keer fouten gemaakt worden. Dat is de reden waarom we regelmatig externe commissies ons laten adviseren over hoe we het beter kunnen doen.” "

Deze post delen

Dat is de reden waarom we regelmatig externe commissies ons laten adviseren over hoe we het beter kunnen doen.” "

Externe commissies dienen alleen om de verantwoordelijkehdi elders te leggen.

Deze post delen

yep en uit hoeveel procent sap bestaat een mens ?

Ebola verspreid zich net als griep of verkoudheid.

Hoesten, niezen, gebruikte zakdoekjes dat zijn de bronnen. Dat is ook lichaamsvocht. Iedereen is gefocust op bloed, braaksel etc daarmee zal de gemiddlede mens niet mee in aanraking komen maar het gevaar zit in het moment dat de besmetting wel/niet merkbaar wordt.

Deze post delen

Gast ghostwhiper

het aantal bezoekers wat in vierhouten komt is drastisch minder geworden.

hoe zou dat nou komen??

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/toeristen-mijden-vierhouten-om-ebola-artsen

zelfs het vvv kantoor maakt zich zorgen. (dacht dat die gesloten was dus dit is voor mij nieuw)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23349135/__VVV_bezorgd_over_ebola-artsen__.html

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...