Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Inkoop actie] Verstelbare brillen


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

In overleg met @Simurgh wilden we kijken of er genoeg interesse is in de aankoop van verstelbare brillen van "Focus-on-Vision"

 

We kunnen er 100 inkopen en zo ook deze organisatie helpen .

 

Mocht hier vraag naar zijn dan willen we ze in de Prepshop zetten voor 25,00e per stuk. Echter met een gezamenlijke inkoop actie willen we ze verkopen voor 15,00e per stuk (eventueel kunnen we ze dan ook in een enveloppe versturen zodat het ook qua verzendkosten scheelt)

 

Bij genoeg reserveringen zal Jeroen de order plaatsen.

 

Informatie draadje over brillen kan je hier vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als het voor mij zou werken, zal ik voor een 15 euro wel interesse hebben.

 

Wil me dus ook wel graag als vrijwillige tester opgeven en dan na afloop de bril weer retourneren (ik heb een cilinderafwijking, dus vraag me af of de beste instelling, goed genoeg is om als alternatief achter de hand te hebben)

 

Zou dan om een - variant moeten gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het voor mij zou werken, zal ik voor een 15 euro wel interesse hebben.

 

Wil me dus ook wel graag als vrijwillige tester opgeven en dan na afloop de bril weer retourneren (ik heb een cilinderafwijking, dus vraag me af of de beste instelling, goed genoeg is om als alternatief achter de hand te hebben)

Ik heb zo een zelfde soort bril (verstelbaar van - tot +) heel even op een SC van @Omron mogen testen en ook ik heb een grote cilinderafwijking (en meerdere niet standaard oogafwijkingen) :p en was toch erg verrast over het scherpe beeld wat ik er toch nog mee kon halen.

Het is natuurlijk geen 1:1 vervanging van je huidige bril met de juiste cilindersterkte maar voor nood is het zeker een aanrader.

 

@Simurgh ik heb echt alleen interesse in een bril die zowel naar min als plus gedraaid kan worden aangezien het ene oog min nodig heeft en de andere juist plus :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, iedereen dus vooral interesse in plus en min verstelbaar. Echter is de bril van @Omron en dus waarvoor ik in de actie ben gegaan die van focus on vision...

 

Stel er is er wel 1 beide kanten op, hoeveel wil je er dan en voor welke prijs?

Mocht je ze voor een mooie prijs kunnen regelen (onder de €30 per stuk) dan neem ik er 5 af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Stel er is er wel 1 beide kanten op, hoeveel wil je er dan en voor welke prijs?

 

2 voor circa 20 per stuk.

 

Overigens kan zo'n bril los van persoonlijk gebruik mogelijk een zeer waardevol barter item zijn.

 

Edit: is het niet sowieso een goed idee om brillen op te nemen in het assortiment die beide kanten verstelbaar zijn voor de algemene toepasbaarheid voor iedereen? Met een + of - bril kun je blijven zitten, de "alle kanten op" is voor de meesten wel bruikbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 voor circa 20 per stuk.

 

Overigens kan zo'n bril los van persoonlijk gebruik mogelijk een zeer waardevol barter item zijn.

 

Edit: is het niet sowieso een goed idee om brillen op te nemen in het assortiment die beide kanten verstelbaar zijn voor de algemene toepasbaarheid voor iedereen? Met een + of - bril kun je blijven zitten, de "alle kanten op" is voor de meesten wel bruikbaar?

Uiteraard, echt is eerder gevraagd waar ik achter aan moest gaan en dat was de bril van omron, nu blijkt dat dit touch niet is wat men bedoelde en moet ik opnieuw opzoek. En heel eerlijk, ik wil eerst weten of het niet voor niets zal zijn. Ik ben erg druk en dit voelt nu als zonde van mijn tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg druk en dit voelt nu als zonde van mijn tijd.

 

Ik hoop het niet want ik denk dat het opnemen van een goede (en betaalbare) noodbril een zeer goede uitbreiding kan zijn van het assortiment in de prepshop. Kortom: de juiste bril zal uiteindelijk wel verkopen ongeacht de grootte van de voorraad want velen zijn brildrager. Bril dragers zijn zich zeer bewust van hun kwetsbaarheid waar het aankomt op zicht, daarmee valt en staat een hoop qua overleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo een zelfde soort bril (verstelbaar van - tot +) heel even op een SC van @Omron mogen testen en ook ik heb een grote cilinderafwijking (en meerdere niet standaard oogafwijkingen) :p en was toch erg verrast over het scherpe beeld wat ik er toch nog mee kon halen.

Het is natuurlijk geen 1:1 vervanging van je huidige bril met de juiste cilindersterkte maar voor nood is het zeker een aanrader.

 

@Simurgh ik heb echt alleen interesse in een bril die zowel naar min als plus gedraaid kan worden aangezien het ene oog min nodig heeft en de andere juist plus :p

 

Ik heb ook belangstelling voor een bril die verstelbaar is van - tot +.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh

 

Dan ik ook maar + en - bril (2X) Wat zal zoiets kosten?

 

En bij een rijbewijs keuring voor rijbewijs C / D eventueel met E kom je met bril bij de ogentest dan komt dat in de aantekening en als een code op je rijbewijs C / D In Duitsland mag je dan ook niet zonder bril rijden (als de code op je rijbewijs staat) en als dan je bril stuk gaat en je hebt geen reserve mag je in principe niet rijden, ook de verzekering gaat moeilijk doen als je iets overkomt en het blijkt dat je geen bril op had.

 

Ooglaseren en implantaten zijn voor een beroepschauffeur geen goed iets overigens, in 80% van de gevallen wordt het rijbewijs C en/of D niet meer teruggegeven bij een controle als de code 01 voor bril staat op het rijbewijs en je draagt geen bril. Tenminste niet zonder tussenkomst van een rechter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het niet want ik denk dat het opnemen van een goede (en betaalbare) noodbril een zeer goede uitbreiding kan zijn van het assortiment in de prepshop. Kortom: de juiste bril zal uiteindelijk wel verkopen ongeacht de grootte van de voorraad want velen zijn brildrager. Bril dragers zijn zich zeer bewust van hun kwetsbaarheid waar het aankomt op zicht, daarmee valt en staat een hoop qua overleven.

Ik heb dat ook heel lang gedacht. Maar omdat ik geen bril drager ben ik afhankelijk van hen die dat wel zijn. Op advies voor de bril van focus vision gegaan. Een lastige club om als bedrijf van te mogen verkopen omdat het eigenlijk alleen voor ontwikkelings landen is, daar is weken over heen gegaan om het te regelen. En nu is de reactie alleen: deze is niet goed, nu is het plus en min wat men wil.

 

Dus begrijp me niet verkeerd, maar veel tijd geïnvesteerd, waarvoor nu bedankt wordt. Voordat ik er nu weer tijd in stop wil ik graag weten dat dit keer men er wel blij mee is. Ik help graag, ook de extra kilometer, maar wel als het zin heeft en dat voelt nu even niet zo, ik hoop dat je dat begrijpt. Dit gaat mij niet over kwijt raken, verkopen. Als je denkt dat daar de prepshop voor is, vrees ik dat je het verkeerd begrepen hebt. Ik wil mensen graag vooruit helpen, helpen zich voor te bereiden, te voorzien voor goed advies of helpen zoeken. Maar dit is nu dus nutteloos gebleken, dat vindt ik jammer en zonde van mijn tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb echt alleen interesse in een bril die zowel naar min als plus gedraaid kan worden aangezien het ene oog min nodig heeft en de andere juist plus :p

 

Dit blijkt opgelost te kunnen voor je. Ben zo vrij geweest om even naar die mensen te mailen en dit was het resultaat:

 

 

vraag:

 

Are both glasses individual adaptable?

 

If both glasses are individual adaptable couldn't it be possible to make one - adaptable and the other part + adaptable? There are people who have + and - on there seperate eyes.

 

 

antwoord:

 

Yes both glasses are both separate adjustable.

 

You have to let us know which eye has to be the plus lens and which the minus lens.

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh ik denk niet dat er een bril bestaat dat ver genoeg in zowel + en - regionen kan regelen om iedereen blij te maken.

Die van omron gaat in + versie tot +4.5, en in - versie tot -5.. Zo heb je met slechts 2 brillen een zeer groot bereik, maar zelfs dat is nog niet genoeg voor iedereen, maar toch genoeg voor de meesten onder ons.

zelf zit ik net op het randje van de - versie, maar het zou nog net moeten lukken.

 

Als het op brillen aan komt, denk ik niet dat er 1 universele oplossing bestaat, en dat we beter af zijn met deze dat je net voorgesteld hebt.

dan is het enkel de kwestie van na te gaan of de - of + versie de beste keuze word.

 

zelf zie ik het als een goede oplossing om een - in de auto te hebben, want nu heb ik er een stapel reserve brill in liggen dat alleen maar plaats opnemen, en me enorm op de zenuwen werken :)

(voor iedere mogelijke bestuurder van de wagen is er wel 1, zelf heb ik al een paar keer mijn bril gebroken en was ik blij dat ik die had)

rijden zonder is uit den boze, ik ben zo verziend dat ik niet eens mijn dashboard zie zonder bril, laat staan een voetganger of een bord moeten lezen.

 

Als het uiteindelijk niet in de prepshop geraakt, wil ik je toch bedanken om mij erop te wijzen dat deze brillen bestaan, en bestel ik hem zelf.

Komt de aankoop actie er alsnog (misschien met een poll kijken hoeveel mensen geinteresseerd zijn in ofwel varianten, of enkel deze van omron aan te bieden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh ik denk niet dat er een bril bestaat dat ver genoeg in zowel + en - regionen kan regelen om iedereen blij te maken.

Die van omron gaat in + versie tot +4.5, en in - versie tot -5..

Deze bril bereikt: voor elk oog in te stellen van +3 tot -6

 

Het verbaast me vooral dat er zoveel mensen zijn die én plus én min brilleglas nodig hebben. In mijn vriendenkring komt deze vorm van bril slechts éénmaal voor, ik dacht dat het een uitzonderlijk iets was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...