Ga naar inhoud
GENEGEERD

Deze MOET je eens lezen


Gast tom666

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
...Op het proces verklaarde A. dat hij geen doembeelden meer koesterde en zijn leven had heropgebouwd...

Wat? Aan de ene kant promoot de overheid zelfredzaamheid, aan de andere kant heb je je leven heropgebouwd als je stopt met preppen.

Neemt niet weg dat ik het eens ben met illegaal wapenbezit, integendeel. Maar dit artikel zet de gemiddelde prepper weer neer als een idioot.

 

Hij zou zich onder meer bezighouden met aromatherapie.

Dat is mooi, want dit artikel stinkt ^_~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niks @tom666

 

Je kan ook niet 24/7 dit forum nagaan. Ook ik mis wel eens geplaatste artikelen.

 

//ergens slim om een erfenis in goud te beleggen al had ik het anders gedaan, anderzijds dom om je op zo'n knullige manier jezelf te verraden.//

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niks @tom666

 

Je kan ook niet 24/7 dit forum nagaan. Ook ik mis wel eens geplaatste artikelen.

 

//ergens slim om een erfenis in goud te beleggen al had ik het anders gedaan, anderzijds dom om je op zo'n knullige manier jezelf te verraden.//

 

1500... weer een kleine mijlpaal voor mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...