Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

[Prijsvraag] Win een gave helicopter met camera en afstand bediening.

Recommended Posts

Zou nu wel heel leuk zijn @Johnny BravoNL als dadelijk toch blijkt dat je er met de hoofdprijs vandoor gast en je het dan niet geloofd ;-)

Deze thread geeft mij persoonlijk een enorme glimlach op mijn gezicht en toch super als we het uitmelken en we zorgen er echt wel voor dat de winnaar voor kerst deze heli onder de boom kan leggen voor zoonlief :-) We hebben de film in een keer geschoten en ging perfect en verbaasde mijn ook nog eens hoe ver die wel niet ging.

En na deze prijsvraag komt er gewoon weer een andere waar we hopelijk net zoveel,lol om hebben.

HOOFDPRIJS ? Zijn er dan nog bij prijzen?

1ste prijs . Een drone

2de prijs . De afstandsbediening .

3de prijs . De batterijen .

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroned

de drone was zo mooi, 't was echt niet gewoon

Iedereen riep: hieperderpiep!

Daarna werd ik gekust en gekroond

Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroned

Ik werd met ku-ku-ku-kudos overstroomd

iedereen zei, die wordt van mij

Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroned

• Leuk 1
HOOFDPRIJS ? Zijn er dan nog bij prijzen?

1ste prijs . Een drone

2de prijs . De afstandsbediening .

3de prijs . De batterijen .

Goed idee om het samenwerken te bevorderen.

De drone in verschillende onderdelen versturen, en dan samenkomen op de sheltercamping om haar in elkaar te zetten. LOL.

• Admin
Politie zoekt eigenaar drone

De politie zoekt de eigenaar van een drone die vrijdag is gevonden in een tuin in Hengelo. De bewoner van het huis aan de Merelweg vond het ding eind van de middag en bracht het naar de politie.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3810738/2014/12/13/Politie-zoekt-eigenaar-drone.dhtml

hmm kan iemand vertellen hoeveel de afstand van de testlocatie is tot aan hengelo?

• Leuk 1

Toen mijn vrouw mij vannacht huilend op de bank vond, vroeg ze "Wat is er Johnny? Wattissertoch aan de hand met je? Ik bedoel; je hebt alles?! Een goddelijk lichaam (mijn vrouw vindt Buddha een God, mind you), veel vrienden (ja, ik heb Feestboek, iedereen is mijn vrind) en je bent intelligent (ik hou d'r reeds 10 jaar voor de gek, ik kijk enkel Discovery channel en ventileer die kennis op verjaardagen...)".

"Ja", prevelde ik, "Maar ik heb GEEN drone!". Waarop mijn vrouw op verbazende toon reageerde: "Maar die heb je wel schat, ik heb je drone gisteren nog gezien!?" Verschrikt keek ik op. "Van heel dichtbij weet je nog?". Knipperend met mijn betraande ogen probeerde ik te achterhalen wat ze nu bedoelde... Terwijl ze me een schalkse glimlach gaf. "Kom naar bed schat, dan spelen we samen nog even met je drone" zij ze teder.

Vervolgens hebben we anderhalf uur lang op bed met de Playstation 3 gespeeld... Call Of Duty 5. Mijn vrouw begrijpt mij niet... @Mr. Gold pest me, @Dr.Prepper lacht me uit en ik ben nu een rechtszaak aan het voorbereiden wegens onheus gedrag jegens mijn persoon. Infaam en abject, wat ik je brom.

Het valt allemaal goed te maken om mij de drone te laten winnen... Dan mag mevrouw Bravo er ook mee spelen... :)

Weer een post naar de sodemieter...

• Leuk 1
Beste preppers!

Ik heb zojuist in 4 fout een aangeschreven brief van @Mr. Gold

ontvangen dat ik vannacht om 2:22 een filmpje online moet plaatsen..

Wat er in dit filmpje staat mag ik helaas niet verklappen.

Heeft iemand inmiddels mijn "Geheime hint" weten te vinden?

Het antwoord ligt boven de 450 meter. :o

Haha 4 fout van 2.22 is 888 en dan kom je bij Predator die heeft ver na de sluitings termijn 889 geroepen. Tja geen wonder dat er zo zolang overleg nodig was daar boven op die berg.

Als dat geen rel word!

Uit de lijst met afstanden : Predator 889 (laatste toegevoegd, zie verderop in dit topic, of deze geldig is laat ik over aan de organisatoren)

Beste preppers!

Ik heb zojuist in 4 fout een aangeschreven brief van @Mr. Gold

ontvangen dat ik vannacht om 2:22 een filmpje online moet plaatsen..

Wat er in dit filmpje staat mag ik helaas niet verklappen.

Heeft iemand inmiddels mijn "Geheime hint" weten te vinden?

Afstanden in beeld van video 88+275+450=813 @Sakura

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...