Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survival voor (jonge) kids


eva1986

Aanbevolen berichten

Toevallig zapte ik over het kinderprogramma "koek en ei", doelgroep vanaf 4 jaar.

 

Voor wie t niet kent, een boswachter neemt kinderen mee t bos in. Er is een serie afleveringen "koek en ei op survival", wat naar mijn bescheiden mening een leuke eerste kennismaking met bushcraft/survival is voor kleine kinderen. Allemaal terug te zien op npo.nl!

 

Ik dacht misschien leuk voor een regenachtige zaterdag of zondag ochtend met je kids! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Toevallig zapte ik over het kinderprogramma "koek en ei", doelgroep vanaf 4 jaar.

 

Voor wie t niet kent, een boswachter neemt kinderen mee t bos in. Er is een serie afleveringen "koek en ei op survival", wat naar mijn bescheiden mening een leuke eerste kennismaking met bushcraft/survival is voor kleine kinderen. Allemaal terug te zien op npo.nl!

 

Ik dacht misschien leuk voor een regenachtige zaterdag of zondag ochtend met je kids! ;)

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik ga het eens opzoeken voor mijn kids :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net 2 afleveringen gezien, voor de kleintjes zeker leuk om kennis te maken met survival op zo'n speelse manier.

sinds sc veluwezoom heeft hij het regelmatig over pijl en boog en in zn boomhutje (die al weer groter en hoger moet haha), hangt hij allemaal takken die hij zelf vast knoopt.

dus er zullen vast wel weer wat ideetjes blijven hangen van die filmpjes die dan weer in de tuin geprobeerd gaan worden.

Zal van de week eens een aflevering laten zien en dan maar eens kijken wat hij ervan vind.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey dat laat ik mijn 2 spruiten zien als ze de volgende keer op weekend komen bij mij...dit gaan ze leuk vinden....weer iets nieuw ..ook voor mij want ik had nog nooit van deze gehoord. Top!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...