Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Barocook 850ml


phaelin

Aanbevolen berichten

Overgenomen van @Zinzzy en ondertussen een beetje mee gespeeld om te kijken hoe ie het doet. Maken van cup-a-soup, koffie, ramen noodles, opwarmen van soep e.d. gaat prima. Heb 'm ook getest met 4 eitjes erin. Half uurtje laten borrelen, daarna waren ze zacht gekookt. Heel zacht. Da's dus niet zo'n goed idee. Wellicht met wat zout in het water om het kookpunt omlaag te brengen of ipv 4 eitjes 2 of 1 proberen.

 

Hieronder kort filmpje om te laten zien hoe snel de reactie verloopt. Ik heb inmiddels op Amazon en Ebay hier en daar heating pads zien staan die ik ervoor nodig heb dus daarvan ga ik er nog wat bij bestellen. Dan kan ie de kast in bij de rest. Heel handig dingetje.

 

Site van barocook: hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Leuk om te lezen en te zien... Volgende x meteen het pannetje erin en niet zoveel stoom laten ontsnappen dan zijn de eitjes iets harder ;D

 

Zo was het filmpje spectaculairder :p Hier met dramatisch muziekje (voor zolang het duurt want er zou wel eens copyright op dat stukje anime soundtrack kunnen zitten):

 

[video=youtube;d-7k5LOO1Io]https://www.youtube.com/watch?v=d-7k5LOO1Io

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...