Ga naar inhoud
GENEGEERD

Keuze voor BOB of INCH when SHTF...


Gast

Aanbevolen berichten

Schaam schaam, maar ik heb een excuus: Er zijn tegenwoordig al bijna 300.000 berichten te lezen. Ik lees zo veel dat ik ook niet alles meer kan bijhouden :p

 

Even zonder gekkigheid....:

Het lijkt een hele waslijst wat je meeneemt, maar je moet niet vergeten dat het verdeeld is over TWEE rugtassen.

Met in je achterhoofd gehouden dat je nooit meer terug komt valt het me nog enig zins mee.

De meesten hier met een INCH doen dit in 1 tas en denken hier nog mee te kunnen lopen.

Jij kiest tenminste nog voor mijn favo BOV de fiets en zo verstandig als je bent, vergeet je niet je bandenplakspullen.

Persoonlijk had ik nog wat spulletjes weggelaten, maar wat ik weg zou laten zou niet zo heel veel in gewicht schelen.

Al met al... Als ik dan toch voor een INCH zou kiezen, dan kwam die van jou redelijk in de buurt.

Verdeeld over TWEE tassen! ;)

 

haha je hebt helemaal gelijk hoor. Ik zie door de bomen het bos soms ook niet meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ik vindt een I.N.C.H meer tool gericht om het op langere termijn beter te voltooien en een bob echt meer voor die 3/4 dagen.

ik heb een bob en een inch mijn B.O.B zal wel een beetje standaard wezen mijn i.n.c.h zal ik neerzetten....

 

Lowe alpine sting

visnet hammock en tarpje

heavy duty space blanket

slaapmatje

extra sokken wol

thermo broek

thermo hemd

muts

klapzaag ,kleine handbijl ,Full tang mes en mora,multitool

flinke bundel klimtouw 9 mm en paracord 550

flint en steel set / firesteel

Bic aanstekers 3x nieuw

diverse tinder en surefire

Alibaba Xpress kooksetje

viskit en 8 strikken (staaldraad)

katapult en stalen knikkers 8mm

nalgene bottle 2 x

3 rookpotten en setje flares

kompas en reserve nato button

ehbo setje \;pleisters verband pijnstillers en actieve kool

kleine naaiset

breeklichten mini en zaklamp/knijpkat

that's IT ......

 

verder heb ik de kleding aan mijn lijf en mijn G.H.B

 

o ja en natuurlijk pleepapier :p

Klinkt voor mij als een BOB ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gamble ik voel een nieuw topic aankomen genaamd: Gamble zijn ThriveBag.

 

;)

 

Ik heb echt een heel druk jaar achter de rug en voorlopig gaat dat nog even duren, maar ik voel in 2015 echt een weekendje overleven met je BOB voor de leden hier aankomen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt een heel druk jaar achter de rug en voorlopig gaat dat nog even duren, maar ik voel in 2015 echt een weekendje overleven met je BOB voor de leden hier aankomen....

 

Ik kijk er naar uit:)

 

Zo wil ik aankomende winter 2 nachten verblijven in mijn eigen shelter, kijken waar ik tegen aan loop en wat ik kan verbeteren. Altijd leuk om dan te denken dat je iets weet door het gelezen te hebben en dan te merken dat de praktijk zoveel anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...