Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eerste fotoshoot!


Maria

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 5 maanden later...

Hallo Maria,

 

Wanneer komen de foto's van de BOV op de site? Ik bekijk je site regelmatig en ben onder de indruk, ook van de niet-prep gerelateerde foto's.

 

Dank, dank allemaal voor de mooie complimenten!

 

Enneh, mocht je nog belangstelling hebben om mee te doen: ik heb nog steeds mensen nodig!

 

@Tom: de serie gaat om preppen, hè, niet om een SHTF-situatie die al heeft plaatsgevonden, dus elektrisch licht mag best :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, dank allemaal voor de mooie complimenten!

 

Enneh, mocht je nog belangstelling hebben om mee te doen: ik heb nog steeds mensen nodig!

 

@Tom: de serie gaat om preppen, hè, niet om een SHTF-situatie die al heeft plaatsgevonden, dus elektrisch licht mag best :rolleyes:

 

Als je iets gefixed hebt voor de electriciteit kan je nog steeds electrisch licht gebruiken, zei het eventueel in mindere mate (Generator fossiele brandstof) om te sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Nummerplaat auto is niet geblurred...

 

 

Ja dat is wel een punt.

 

Ik weet niet hoe het in België gaat, maat in Nederland kunnen heel wat mensen inzage krijgen in de gegevens van de RDW met adres erbij.

 

Zo uit mijn hoofd;

Politie, deurwaarders, advocaten, uitkeringsinstanties, gemeenten ook de sociale diensten, waterschappen (i.v.m. betalingen) verzekeringsmaatschappijen (dus heel veel medewerkers hebben toegang tot het RDW).

 

En zelf heb ik het ooit het adres van een klant die mij bedreigde van de politie gekregen om zijn ouders te bellen;)

 

En tijdens een shtf weten nogal wat slimmeriken je adres aan de hand van je kentekenplaat.

 

Maar misschien is het in België wel anders geregeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel een punt.

 

Ik weet niet hoe het in België gaat, maat in Nederland kunnen heel wat mensen inzage krijgen in de gegevens van de RDW met adres erbij.

 

Zo uit mijn hoofd;

Politie, deurwaarders, advocaten, uitkeringsinstanties, gemeenten ook de sociale diensten, waterschappen (i.v.m. betalingen) verzekeringsmaatschappijen (dus heel veel medewerkers hebben toegang tot het RDW).

 

En zelf heb ik het ooit het adres van een klant die mij bedreigde van de politie gekregen om zijn ouders te bellen;)

 

En tijdens een shtf weten nogal wat slimmeriken je adres aan de hand van je kentekenplaat.

 

Maar misschien is het in België wel anders geregeld.

Hier dacht ik ook meteen aan. Helemaal niet opsec.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel een punt.

 

Ik weet niet hoe het in België gaat, maat in Nederland kunnen heel wat mensen inzage krijgen in de gegevens van de RDW met adres erbij.

 

Zo uit mijn hoofd;

Politie, deurwaarders, advocaten, uitkeringsinstanties, gemeenten ook de sociale diensten, waterschappen (i.v.m. betalingen) verzekeringsmaatschappijen (dus heel veel medewerkers hebben toegang tot het RDW).

 

En zelf heb ik het ooit het adres van een klant die mij bedreigde van de politie gekregen om zijn ouders te bellen;)

 

En tijdens een shtf weten nogal wat slimmeriken je adres aan de hand van je kentekenplaat.

 

Maar misschien is het in België wel anders geregeld.

Die bus is op minstens 10 SC geweest dus velen hebben hem al gezien .

Je moet al van goede huize zijn om via een nummerplaat een adres te bekomen in België.

En het is voor een tentoonstelling in nl. dit is ver van mijn bed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

 

Ja, eindelijk zijn de foto's van @Geert af! Dank voor de complimenten allemaal!

 

Geert en ik hebben in overleg een locatie gekozen die niet tot hem te herleiden is, maar die toch qua sfeer aansluit bij het onderwerp. Zoals @Tanfana al zei wat SHTF-achtig. Ik geloof dat we daar wel in geslaagd zijn ;)

 

Eigenlijk jammer dat het zo'n mooi weer was... Wat mist of motregen was nog beter geweest (maar niet zo goed voor de apparatuur :)

 

Ik ga nogmaals mijn oproep herhalen: wie heeft er zin en tijd om ook zo'n shoot te doen. Zoals al gezegd: we kiezen in overleg een locatie en jij beslist wat er wel en wat er niet te zien is. Ik hoop op nog wat aanmeldingen!

 

Hartelijke groet,

Maria

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...