Ga naar inhoud
GENEGEERD

25 SHTF uses for chapstick


SuzieQ

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb dit altijd een dames accessoire gevonden.

Tot ik een Labello nodig had om een beschadigde lip zacht te houden.

Die dingen zijn oerfect voor allerhande zaakjes.

 

Ik heb het filmpje nog niet bekeken, zit in de stilte coupe, maar dis is waar ik hem al voor ingezet heb:

- stoppen van kleine bloedingen.

- smeren van o-ringen

- smeren vab schroefdraad

- firestarter (icm. bladeren)

 

Geniaal die dingen. Ik hoop ooit nogbergens een vaseline chapstick te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topic @SuzieQ

Pepermunt (je kent ze wel die Wilhelmina bijvoorbeeld), chips, olijfolie, frituurvet, staalwol en een 9v batterij, berkenbast, rietpluim, wasdrogerpluis, strohrum 80%, etc etc kan je allemaal gebruiken als brandstof en/of vuurstarter. Allemaal zaken met minimaal een dubbelfunctie...:D helaas niet zoals jou chapstick met 25 verschillende functies....:D

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker handig zoon chapstick. Niet dat ik 25 verschillende dingen weet ervoor:D Maar zo kan ik het ook gewoon 25 dingen smeren ja zo komen we nog wel verder ook

 

Het gaat er ook niet om hoeveel dingen je ermee kunt doen maar wat je ermee kunt doen.

Ik wist dat niet hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...