Ga naar inhoud
GENEGEERD

RSS Feeds NU.nl Offline

Communicator
 Share

Recommended Posts

Voor iedereen die graag gebruik maakt van rss feeds is dit handig om te weten;

Sinds de nieuwe site van nu.nl in de lucht is werken de rss feeds niet meer. Dit houd voor mij in dat ik de startpagina van preppers wederom weer onder de loep moet nemen, en op verschillende andere plekken wat aanpassingen moet doorvoeren.

Startpagina preppers: http://prepper.coolstart.nl

Wellicht is dit bij meerderen aan de aandacht ontsnapt en mis je zo de helft van het nieuws ;)

Ik ga zelf nu op zoek naar andere rss-feed bronnen waarbij ik al weet dat het aanbod hierin best tegenvalt. Updates hieromtrent zal ik hier bijhouden.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Site vol primitieve apen dat nu.nl. Nieuwskoppen plaatsen om maar de eerste te zijn met nieuws om daarna traag te reageren en berichten te plaatsen waarvan je soms de tranen in de ogen staan (zo slecht als dat het is). Er worden daar op een dag meer spelfouten gemaakt dan bij mijn dochter in groep 4, en dan heb ik het nog niet eens over een verkeerde d of t...

Daarbij is het mij nu al 2x voorgekomen dat een volkomen normale reactie verwijderd is door de redactie, pure censuur dus. Na de laatste keer heb ik besloten om nooit meer daar iets te posten, stelletje hufters... Ik schaam me gewoon dat dat 'collega's' (Sanoma is ook eigenaar van het bedrijf waar ik werk) zijn hoewel dat gelukkig voorbij is na maart volgend jaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...