Ga naar inhoud
GENEGEERD

Jeroen op FUNX radio


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Goed gedaan en netjes gesproken. Voorbeeld dat preppers "gewone" mensen zijn , alleen iets beter voorbereid.

 

PS Tuinhuisje waarover werd gesproken tegen zombies. Da's dan weer een beetje zweverig van die DJ.

 

http://www.wtf.nl/grenzeloos/24293/te-koop-anti-zombie-tuinhuisje.html

Het tuin huisje was een artikel op het internet waardoor ze een ingang hadden om het onderwerp nog eens te belichten

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat er echt veel mensen zullen zijn die dat tuinhuisje zullen kopen omdat zij denken dat de zombie apocalypse er aan komt...wel kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die dit kopen als klant en klare fortificatie bij maatschappelijke onrust of misschien zelfs als storm shelter.

 

Goed gedaan @Simurgh !

Link naar reactie
Delen op andere sites

petje af hoor,sinds ik dit jaar begonnen ben verklaart iedereen die ik ken me voor gek.

Met dat in mijn achterhoofd denk ik dan, wordt je nou niet moe van alle negatieve tegengassen.Ben zelf eigenlijk wel zover dat ik er met niemand meer over ga praten

 

Ik ervaar ook tegengas (welke prepper niet) en dat geeft bij mij juist des te meer energie om door te gaan. Ik moet toegeven dat m'n ouders meepreppen, dus dat scheelt al heel wat.;)

 

CtM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het anti-zombie-tuinhuisje...jeetje...wat een halve zolen die daarin geloven zeg. Ow, het Amerikaanse leger onder andere...tja...zoals ik zei...halve zolen.

 

Tja wellicht maar altijd nog een beter dan een doorgewinterd schaap niet (die helemaal niet prept)? Zij zijn op z'n minst voorbereid. En laten we eerlijk zijn: Als je op een zombie-apocalyps voorbereidt bent dan kan je in feite alles aan? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...