Ga naar inhoud
GENEGEERD

Man hakt met bijl op agenten NY in

FKAGB
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Denk het ook niet. Eerst in Canada en nu dit weer in Amerika.

Blijkbaar niet inderdaad:

De politie kon nog niet met zekerheid zeggen waarom de man de agenten aanviel, maar heeft een vermoeden dat het om terroristische daad gaat, aldus CNN. De Facebook-pagina van de man en filmpjes die hij op Youtube heeft geplaatst, sterken het idee dat de man moslimextremistische sympathieën heeft.

http://www.nu.nl/buitenland/3911112/man-met-bijl-valt-politie-in-new-york.html

Link naar reactie

Dit kan nog vervelend gaan worden wanneer radicale gestoorde moslims elkaar aansteken om aanslagen te plegen.:mad: Een ding doen ze goed in de VS en Canada. Ze schieten de dader direct morsdood. Dat scheelt de samenleving een berg geld.:cool:

Als je oud en ziek bent en je hebt geen geld voor een dure operatie van bijv. een ton, dan ga je dus letterlijk dood. Maar iemand levenslang in de cel houden á 250€ per dag is geen enkel probleem. Zijn we eigenlijk nog wel sociaal of moeten we praten over schijnsociaal?:confused:

Link naar reactie

de media noemt het daar inmiddels een "lone wolf" attack, 1 persoon die een aanslag doet uit zichzelf. Geen echte contacten met extremisten, slechts via social media en you-tube. Deze aanslagen zijn praktisch onmogelijk te stoppen aangezien ze niet worden gepland of door meerdere mensen worden uitgevoerd. (bij aanslagen met meerdere mensen is communicatie nodig die afgeluisterd kan worden).

Link naar reactie

ik vraag me af hoe ik mezelf moet beschermen laat staan me vrouw en kinderen ???

ik vindt deze ontwikkelingen echt zorgelijk.....

als een gewapende agent al niet veilig is wat dan met gewonen burgers ???

Jij loopt niet in een uniform neem ik aan dus val je veel minder op in de massa. Natuurlijk is het heel lastig om je te wapenen tegen een massale aanval die erop gericht is zo'n groot mogelijke groep mensen te raken maar voorlopig lijken deze individuele gevallen nog steeds te gaan tegen de vertegenwoordigers van de overheid.

Link naar reactie

ik vraag me af hoe ik mezelf moet beschermen laat staan me vrouw en kinderen ???

ik vindt deze ontwikkelingen echt zorgelijk.....

als een gewapende agent al niet veilig is wat dan met gewonen burgers ???

Probeer de kans op zoiets te relativeren. De kans om door de bliksem geraakt te worden is nog veel groter, of aangereden op 't zebra pad.

(sorry als ik je nu iets nieuws vertel "Kan dat ook!" en je nog ongeruster maak. :eek:)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...