Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gezocht "Automaten" WeeZee-papier


QuickFix

Aanbevolen berichten

Al enige tijd heb ik, voor het betere toiletwerk, een rol WC-papier in mijn BOB zitten, die ik hier in Nederland als particulier nergens kan vinden.

 

WC_papier.jpg.3b2927337c8653ae5bb74b18beed881e.jpg

 

Deze rol heb ik destijds "Geleend" van een Frans budget-hotel tijdens één van mijn reizen en het mooie is dat deze geen binnenrol heeft, zodat er meer papier op zit.

Ook is het papier zelf goed stevig, ondanks dat het maar één laag heeft en zacht genoeg om niet je bips open te halen, zoals bij die goedkope krantenpapierrollen.

 

Helaas heeft deze rol tijdens mijn laatste reis naast een pakje boter gelegen dat is gaan lekken, waardoor hij een beetje "Ranzig" is geworden.

In noodgevallen helemaal geen problemen natuurlijk, maar uiteindelijk zal deze rol ook op zijn, dus eigenlijk wil ik zelf een paar rollen aan gaan schaffen.

 

Enige probleem is dat ik ze nergens kan vinden op de particuliere markt en ik wil ook geen pak van 500 stuks kopen, dus wie weet waar ik deze (of soortgelijke) kan kopen in kleinere aantallen?

 

Natuurlijk kan ik ook gewoon normaal papier kopen en de binnenrol eruit halen, maar de één-laags versies zijn of niet stevig genoeg, of té hard of er zitten gewoon te weinig velletjes op, terwijl een plakgedrukte rol zonder binnenkant toch nog aardig aan de maat is.

Er zijn ook van die grote automatenrollen (van ~50cm in doorsnee), maar die passen natuurlijk niet in je BOB... :(

 

De afmetingen van mijn rol zijn 95mm hoog en 80mm in doorsnee.

 

Wie weet waar ik terecht kan?

 

Groeten,

 

QF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Helaas beschik ik, als particulier, niet over een klantenpas van de Sligro/Makro @FincaInSpanje, maar ik heb inderdaad al eens eerder iets gekocht met een dagpas (lang geleden), dus kan het wel opnieuw proberen.

Ik zie nu trouwens dat deze rollen "Coreless toiletpapier" heetten, dus ben nu het internet aan het afstruinen voor de mogelijkheden en prijzen. ;)

 

Groeten,

 

QF

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houthe: dat is keukenpapier en die moet je nooit als WC-papier gebruiken (breekt niet af bij contact met water en zorgt dus voor verstoppingen), verder is dat papier onnodig dik (meerlaags)/

Toch fijn dat je meedenkt. ;)

 

Ben al wel verder gekomen: de rollen die ik zoek kosten (groothandel) zo'n €45 á €50 ex. BTW voor 36 rollen en er zitten 1400 velletjes op (of 900 bij de 2 laags).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas beschik ik, als particulier, niet over een klantenpas van de Sligro/Makro @FincaInSpanje, maar ik heb inderdaad al eens eerder iets gekocht met een dagpas (lang geleden), dus kan het wel opnieuw proberen.

Ik zie nu trouwens dat deze rollen "Coreless toiletpapier" heetten, dus ben nu het internet aan het afstruinen voor de mogelijkheden en prijzen. ;)

 

Groeten,

 

QF

Ik vind dit nogal prijzig 25.95€ voor 6 rollen van 200 meter . Of lees ik dat verkeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert welke link bedoel je?

 

Ik zie alleen producten voor zo'n €50 per pak van 36 rollen á 1400 velletjes.

Als ieder velletje 9 tot 10cm is, komt dat neer op 126 tot 140m per rol (á €1,40 per rol).

 

Jij schijft . Ik zie nu trouwens dat deze rollen " Coreless toiletpapier " heetten . Ik klik daarop en zie dat daar ergens staan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...