Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

weet je het zal me allemaal een bout wezen .......wapens hebben in nederland mag niet ....maar dat tuig luistert niet naar de nederlandse wet......

en zolang wij jan kees en pieter zoon koen ons niet gaan verzetten heeft het in mijn ogen weinig zin...en kun je beter gelijk met je kop op het hakblok gaan liggen.....

vroeg of laat gaat het gebeuren en dan gaan we allemaal weer de vlag halfstok hangen ,allemaal braaf een beertje en bosje bloemen neerleggen , fuck yeahhh zelfs langs de kant van de weg staan applaudiseren als er een rouwstoet langskomt......... wij zijn de schapen die ze straks kunnen offeren hebben jullie al een nummer op je reet ??? ik ben nummer 133076876 en een rood label in me oor .......

veel plezier allemaal :)

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Maar...waarom?

Wat of wie maakte deze Canadees zo gek om dit te doen?

En hoe moeten wij als bevolking omgaan hiermee?

simpel.....beseffen dat er in oorlogen gewoonlijk aan beide zijden slachtoffers vallen......zie artikel dat ik hier eerder vandaag geplaatst heb......en misschien volgende keer niet meer stemmen op oorlogszuchtige partijen....

weet je het zal me allemaal een bout wezen .......wapens hebben in nederland mag niet ....maar dat tuig luistert niet naar de nederlandse wet......

en zolang wij jan kees en pieter zoon koen ons niet gaan verzetten heeft het in mijn ogen weinig zin...en kun je beter gelijk met je kop op het hakblok gaan liggen.....

vroeg of laat gaat het gebeuren en dan gaan we allemaal weer de vlag halfstok hangen ,allemaal braaf een beertje en bosje bloemen neerleggen , fuck yeahhh zelfs langs de kant van de weg staan applaudiseren als er een rouwstoet langskomt......... wij zijn de schapen die ze straks kunnen offeren hebben jullie al een nummer op je reet ??? ik ben nummer 133076876 en een rood label in me oor .......

veel plezier allemaal :)

tsja...het verbieden van wapens treft nooit het tuig / de kwaadwillende / de criminelen / de maffia / etc......daarom is het in mijn ogen ook onvoorstelbaar dat er nog steeds mensen zijn vóór verbod op wapens (wat trouwens per definitie niet bestaat, maar dit terzijde..)..

• Leuk 1
Dat zijn de ergste, net een soort ex-rokers die andere rokers gaat bekeren. ;)

Recentelijk bekeerd (door wie?) en de kop vol rare ideeën. Dat soort volk heeft niets te maken met normale moslims.

Ja nieuwe bekeerlingen zijn vaak Roomser dan de paus! Zo zie je ook vaak Nederlandse meisjes die zich bekeerd hebben met een hoofddoek lopen, terwijl hun Marokkaanse vriendinnen gewoon zonder lopen. In Canada betrof het een man met een gewelddadig verleden, die ook nog in of aan de drugs had gezeten. Duidelijk geen lieverdje, die zich recent had bekeerd. Blijkbaar vond hij inspiratie in zijn nieuwe geloof om 'erbij te horen' en zijn frustraties om te zetten in onsterfelijkheid.

Als TS moet ik toch ook wel even kwijt, dat dit draadje zeker niet bedoeld is voor discussies over wel of niet vrouwen bij de politie of in het leger, en al helemaal niet voor discussie over de Nederlandse wapenwetgeving,

Zet hem op, Dames! Meer vrouwen in het leger en bij de politie! Maar dat terzijde.

ik ben VOOR vrouwen bij de politie, als ik ooit in de boeien zou worden geslagen dan liever door een mooie dame. Verder heb ik het gevoel dat we weer eens ver van het topic zijn, derhaleve even weer een artike; betreffende het onderwerp:

Premier Canada kondigt verscherping terreurwetten aan

Volgens de Canadese media was het paspoort van tot de islam bekeerde Zehaf-Bibeau ingenomen, omdat hij was geradicaliseerd. Hij werd in de gaten gehouden door de Canadese inlichtingendiensten.

http://www.nu.nl/algemeen/3910845/premier-canada-kondigt-verscherping-terreurwetten.html

Bewijst maar weer dat het innemen van het paspoort een stom idee is en niet werkt. Je houd de extremisten gedwongen vast en dwingt ze de Jihad te voeren in ons eigen land. Waarbij de kans op burger slachtoffers alleen maar hoger wordt.

ze moeten die gasten allemaal laten gaan voorgoed na het verlaten van het land persona non grata verklaren ,

uitkering stopzetten en zwaaien heel hard uitzwaaien :)

een ding is zeker we gaan dit soort berichten veel vaker horen ......

waar???

allah snackbar om de hoek ???

Als TS moet ik toch ook wel even kwijt, dat dit draadje zeker niet bedoeld is voor discussies over wel of niet vrouwen bij de politie of in het leger, en al helemaal niet voor discussie over de Nederlandse wapenwetgeving,

Zet hem op, Dames! Meer vrouwen in het leger en bij de politie! Maar dat terzijde.

]

Ik zie geen toegevoegde waarde voor vrouwen in het leger.

Wat is het voordeel daarvan?

Als mijn been eraf is geschoten , ben ik toch wel blij dat mijn collega dan een getrainde vechtmachine van 90kg is die mij naar een veilige omgeving kan dragen, en niet een meisje van 60kg die amper mijn afgeschoten been kan dragen.

Ze kan natuurlijk wel een aai over mijn bol geven;)

ik ben VOOR vrouwen bij de politie, als ik ooit in de boeien zou worden geslagen dan liever door een mooie dame. Verder heb ik het gevoel dat we weer eens ver van het topic zijn, derhaleve even weer een artike; betreffende het onderwerp:

Premier Canada kondigt verscherping terreurwetten aan

Volgens de Canadese media was het paspoort van tot de islam bekeerde Zehaf-Bibeau ingenomen, omdat hij was geradicaliseerd. Hij werd in de gaten gehouden door de Canadese inlichtingendiensten.

http://www.nu.nl/algemeen/3910845/premier-canada-kondigt-verscherping-terreurwetten.html

Bewijst maar weer dat het innemen van het paspoort een stom idee is en niet werkt. Je houd de extremisten gedwongen vast en dwingt ze de Jihad te voeren in ons eigen land. Waarbij de kans op burger slachtoffers alleen maar hoger wordt.

de beste manier om burgerslachtoffers (én slachtoffers in het algemeen) te voorkomen is geen oorlog beginnen.....

Offtopic: Ik ben ook voor vrouwen bij de politie, maar 1,5 miljoen moslims hebben er minder respect voor.:(

Dader op filmpje:

http://www.ad.nl/ad/nl/32900/Aanslagen-rond-Canadees-parlement/article/detail/3774735/2014/10/23/Dashcam-legt-vermoedelijke-schutter-Ottawa-vast.dhtml

Dader mogelijk ook Libisch paspoort:

http://www.telegraaf.nl/feed/23241324/__Dader_Ottawa_mogelijk_Libier__.html

beveiligingschef die dader doodschoot krijgt staande ovatie minutenlang.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23239962/__Applaus_voor_beveiligingschef__.html

Even voor de goede orde. De foto die ik plaatste was niet gericht tegen vrouwen bij de politie, maar tegen de uitstraling die een politieagent in Nederland heeft. Ik zie soms mannen (jongens) in een politie-uniform en dan moet ik mezelf tegenhouden om niet aan ze te vragen of ze wel zover van huis mogen zonder hun moeder. Dat ik nu een foto van een stel vrouwen plaatste was toeval. Het ging om het totaalplaatje, helemaal met die voorraad marsen en twixen die de ene agent beet heeft.

En dat dat in combinatie met dat agenten meer zichtbaar worden ingezet tegen aanslagen. Zet dan een paar militairen op zichtbare plaatsen.

soldier.jpg

Gast Heksenboot
Even voor de goede orde. De foto die ik plaatste was niet gericht tegen vrouwen bij de politie, maar tegen de uitstraling die een politieagent in Nederland heeft. Ik zie soms mannen (jongens) in een politie-uniform en dan moet ik mezelf tegenhouden om niet aan ze te vragen of ze wel zover van huis mogen zonder hun moeder. Dat ik nu een foto van een stel vrouwen plaatste was toeval. Het ging om het totaalplaatje, helemaal met die voorraad marsen en twixen die de ene agent beet heeft.

En dat dat in combinatie met dat agenten meer zichtbaar worden ingezet tegen aanslagen. Zet dan een paar militairen op zichtbare plaatsen.

soldier.jpg

Stem gelijk voor een politiestaat.

Andere landen platbombarderen doen we toch ook al.

tsja, ik denk dat ik, als stevige vrouw van 90 kilo, die haar halve leven heeft geworsteld met stieren van 500 kilo, beter geschikt ben om een gewonde van het slagveld weg te dragen dat dat manneke van net 20 die de helft weegt en flauwvalt bij het aanzicht van bloed... Maar dat terzijde.

Ik denk dat het grootste probleem ligt bij de "inheemse" jongeren die niet voldoende aandacht en begeleiding krijgen, en op zoek gaan naar een manier om "erbij te horen". De radicale moslims maken hier graag misbruik van, beloven gouden bergen, zijn aardig tegen ze, en de jongeren die zo op zoek zijn naar liefde en aandacht worden erin meegezogen. Na een tijdje gaan de ideeën van liefde en broederschap langzam veranderen naar boodschappen van haat en oorlog, en de jongeren zitten er dan al zo diep in, dt ze dat niet eens door hebben. Dan hebben de radicale moslims een geweldig wapen in handen, van wie verdenkt ernu die knappe blonde jongen met zijn grote blauwe ogen van zoiets? De omgeving van het kind (als die er al is) zietwel dat er iets niet klopt, maar zullen het afdoen als "een fase". Tegen de tijd dat ze aan de bel trekken, is het te laat en zit het kind in Syrië of pleegt het hier een aanslag.

De oplossing?

Geen eenzaamheid meer. Kinderen die dreigen buiten de boot te vallen moeten direct opgevangen worden, en begeleid naar de goede kant. Niet de andere kant opkijken en denken "het is mijn probleem niet" want dat is het wel. Dan gaat men natuurlijk zeggen dat de overheid hier een (grotere) rol in moet spelen en die jongeren opvangen, maar ook dat is onzin. Als gewoon iedere volwassene een beetje oplet, en zich het lot van tenminste één kind aantrekt, dan zul jezien dat er al heel veel verandert.

Wij hebben, toen we nog op de boerderij woonden, altijd zogenaamd "onhandelbare" jongeren opgevangen. In die tijd was er nog niet echt het probleem van radicalisering, maar destijds gingen die jongeren bij bendes of in de criminaliteit. Na twee weken op de boerderij, met wat aandacht en liefde, en ook hard werken in de buitenlucht, waren die jongeren stuk voor stuk "genezen". Als iedereen dit zou doen, en zelf de verantwoordelijkheid opneemt, in plaats van denken dat de overheid het wel oplost, dan zou de wereld een stuk leuker worden.

• Leuk 1

Helemaal mee eens Niki. Het viel me als zo op, dat de moeder van de dader in Canada in een persverklaring riep, dat ze niet huilde om de dood van haar zoon. Iedere rechtgeaarde moeder doet dat, wat haar zoon ook heeft geflikt.

Aanslag in Canada nog niet voorbij, of we hebben de volgende al weer te pakken; agent in kritieke toestand in de VS, nadat hij met een bijl werd aangevallen. Dader zou zich recent tot de islam hebben bekeerd.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/man-met-bijl-valt-politie-in-new-york-aan~a3775030/

Nog even en er kan een nieuwe rubriek bijgemaakt worden op het forum voor de aanslagen door geradicaliseerde moslims. De dader postte recent nog onder een kalifaat video op YT:

If you’re looking for “perfect” muslims who never make any mistakes in their Jihad, then you will be looking in vain! If the Zionists and the Crusaders had never invaded and colonized the Islamic lands after WW1, then there would be no need for Jihad! Which is better, to sit around and do nothing, or to Jihad fisabeelallah!”

“Zale Thompson Sep 13, 2014

Edit: moest even zoeken naar de originele tekst.

bron: https://www.youtube.com/all_comments?v=pA5CExFcTP4&lc=6oB6OnCVZGQmZla5LZk6bb9DFcIYTqmQHb-a8_Tv6CU

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...