Ga naar inhoud
GENEGEERD

Aladdin Blue Flame Heater


Maan

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen week de Aladdin kachel, die ik al 20 jaar achter mij aan sleep, eens van zolder gehaald.

Zo eentje.

Blue_Flame_Series_15_8.jpg.ca80455ca4de5512cad16470b1044a06.jpg

Een nieuwe lont besteld en er in gezet. De oude stinkende petroleum vervangen door schone zibro olie. En natuurlijk een flinke poetsbeurt gegeven.

Hij brand weer als een zonnetje. Alleen hij stinkt nog behoorlijk naar petroleum. Ik hoop toch dat dat na verloop van tijd weg trekt.

 

Op zoek naar een nieuwe lont kwam ik ook de gebruiksaanwijzing tegen.

http://kerosene-heaters.webs.com/apps/photos/album?albumid=12894174

 

Ik dacht ik deel het even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 7 jaren later...
  • 1 jaar later...
Op 22-10-2014 om 18:24, Maan zei:

Ik heb afgelopen week de Aladdin kachel, die ik al 20 jaar achter mij aan sleep, eens van zolder gehaald.

Zo eentje.

Blue_Flame_Series_15_8.jpg.ca80455ca4de5512cad16470b1044a06.jpg

Een nieuwe lont besteld en er in gezet. De oude stinkende petroleum vervangen door schone zibro olie. En natuurlijk een flinke poetsbeurt gegeven.

Hij brand weer als een zonnetje. Alleen hij stinkt nog behoorlijk naar petroleum. Ik hoop toch dat dat na verloop van tijd weg trekt.

 

Op zoek naar een nieuwe lont kwam ik ook de gebruiksaanwijzing tegen.

http://kerosene-heaters.webs.com/apps/photos/album?albumid=12894174

 

Ik dacht ik deel het even.

Hallo stel de kachel goed af de 4 designer messing boutjes die de tank vast houd moeten bij hand zijn aangedraaid alle 4 even strak maar niet Te strak dat geld ook voor de plaat die de kachelbuis vast houd als je de flamspreider er uit haalt dan kan in dat ronde  schachtje rommel en rotzooi inzitten onder in dat moet er uit gepeuterd worden ik deet dat met een wierrookstokje dat past er namelijk in en je kan peuteren dat resulteerde dat de spreider goed op ze 3 nokjes valt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...