Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hypothetisch gezien...

Flow
 Share

Recommended Posts

Ik vind de timing van het programma "The last Ship" op Veronica wel perfect uitgestippeld (nu Ebola net goed op gang begint te komen) en moest direct even terug denken aan "the Swine Flu" & vaccinatieprogramma wat hierop volgde... Vandaar dat ik even een beeld schets, ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken:

Het RIVM meld via alle gebruikelijke kanalen, radio/televisie, website, oproepkaarten bij de post e.d. dat er een (Ebola) pandemie opgaande is, al het zorgpersoneel, politie & militair personeel word geïnformeerd/geïnstrueerd want er is nog maar 1 oplossing om deze pandemie tegen te gaan namelijk: vaccineren!

Laat je jezelf, je partner & je kids vaccineren of niet?

Wat als de meningen verschillen binnen het gezin m.b.t. het vaccineren?

Wat als de vaccinatie verplicht gesteld word?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben geenszins van plan om (na alles wat ik erover heb gelezen en gehoord heb, met name van ex medewerkers van het CDC en een aantal anderen) mij te laten vaccineren. Mensen in mijn directe omgeving weten dit, en hangen nog steeds een andere mening aan; te weten dat zij zich wél zullen laten vaccineren wanneer de tijd daar is. Ik kan er over discussiëren tot ik een ons weeg (geldt ook voor het preppen an sich), maar dat maakt helemaal geen ene snars uit. Preppen is onzinnig, en het laten vaccineren word bij voorbaat al als reddend middel zonder enige consequenties gezien. Niet dat al bekend is of er daadwerkelijk negatieve consequenties aan vast zitten, maar gezien hoe de geschiedenis zich vaak herhaald (zoals bij eerdere vaccinaties waarbij gezonde kinderen binnen een aantal uur autistisch werden), zie ik er persoonlijk geen heil in.

• Leuk 1
Link naar reactie

Over verplichte vaccinatie heb ik al eea beschreven mbt op de grondwet: http://preppers.nl/forum/threads/11219-Vaccinatie-Über-en-Untermenschen?p=298941&viewfull=1#post298941

@DickBerts heeft het aangevuld met de staatsnoodwet twee posts later.

Verplichte vaccinatie heeft dus nogal wat voeten in aarde voordat het door kan gaan.

Klopt helemaal @Raycoupe, maarrrrrrrrrr: hoe sta jij daar zelf in? Zou jij je laten vaccineren verplicht of niet verplicht?

Wat als al jouw familieleden zich laten vaccineren? Sociale druk word dan wat hoger...

Link naar reactie

Ik sta daar genuanceerder in. Hier is iedereen ingeënt met de DKTP prik, met nog herhaaldelijk een tetanus vaccinatie. Mijn dochters hebben echter geen HPV vaccin gehad. Ook de griepprikken laten we aan ons voorbij gaan. Voor zover het gaat, wegen we de risico's van het vaccineren af tegen de gevolgen van een ziekte én de kans dat je die krijgt.

Stel dat 20% van je omgeving ebola heeft, 70% overlijdt daaraan en met een vaccin beperk je het risico op het verkrijgen van ebola tot 1%. Ik moet nog zien wie dan hard roept: ik laat me niet vaccineren. Dan is het dus afwegen van 14% kans op doodgaan, versus ??? kans op ??? bijwerking.

Voor de duidelijkheid: vaccinatie verplichten vind ik een maatschappelijke doodzonde en voluit verwerpelijk. In het gezin heb je vrije keuze als je in staat bent een weloverwogen keuze te maken, dus zeg vanaf 13-14 jaar.

Link naar reactie

Ik denk dat ik er hoe dan ook niet aan zal ontkomen; zo'n vaccinatie. Als dit verplicht gesteld gaat worden (en natuurlijk het simpele feit dat ik mijn mening hierover bij kan stellen wanneer het echt zover is) krijg ik liever een spuit dan dat ik in de gevangenis beland. Time will tell.

Het ene moment ben ik er faliekant tegen, en het andere weet ik het gewoon nog niet.

Link naar reactie

Klopt helemaal @Raycoupe, maarrrrrrrrrr: hoe sta jij daar zelf in? Zou jij je laten vaccineren verplicht of niet verplicht?

Wat als al jouw familieleden zich laten vaccineren? Sociale druk word dan wat hoger...

Familieleden? Sociale druk? (nu ja, kan jij niet weten.....)

Hangt er vanaf. Zomaar een prik laten zetten omdat wellicht er een miniscule kans op Ebola is, zeker niet! Zelfs tetanus vind ik nogal overbodig, gezien mijn reacties in het verleden op flinke grote en vervuilde wonden.

Loopt het compleet uit de hand met Ebola (en die kans schat ik dus uitermate laag in), dan zal ik dat zeker overwegen. Liefst niet als eerste. :p

De vaak gemaakte opmerking dat mensen autistisch worden van vaccinaties (binnen een paar uur @Zefanja ??) die moeten zich inlezen wat autisme is. Je complete visuele cortex veranderen en verbindingen veranderen in een paar uur lijkt mij schier onmogelijk. Deze aflevering bekijken van Labyrint kan je kijk hier drastisch op veranderen: http://www.npo.nl/labyrint/27-10-2013/VPWON_1181875

(overigens heb ik zelf Asperger en ben redelijk op de hoogte)

Link naar reactie

• Admin

vaccinatie die binnen een paar uur autisme veroorzaken heb ik nog nergens gelezen. wel over het verhoogd risico bij een opeenstapeling van het toedienen van de bijstoffen. dktp en bmr hebben al mijn kinderen gehad. De pneu die er nu is niet. En de zoveelste herhalingen doen wij ook niet meer. uiteraard weet niemand als het zover is wat dan de situatie is en waar je voor kiest. Ik weet wel van mezelf en mijn kinderen dat we niet zo virus gevoelig zijn. Dus misschien de stille hoop dat als het wel zo ver komt dat we bij de overlevenden zullen horen. Dan denk ik ook aan dat filmpje van die jongen met ebola die vrolijk aan het ronddansen was.

Link naar reactie

Gezonde kinderen die in een paar uur autistisch werden!? Mja, sorry, maar daar geloof ik niets van, autisme is aangeboren, je kan het niet worden als je gezond bent geboren. Wat wel kan is dat je autistiforme kenmerken hebt, veroorzaakt door andere aandoeningen. Indien er een beproefde vaccinatie bestaat dan zal ik daar geen probleem van maken. Kan een vaccin misbruikt worden, uiteraard, maar dat geldt voor alles, direct alle vaccins afschrijven is mijn inziens alu-hoedjes gekheid.

Link naar reactie

• Admin

weet je wat het is. .. Tegen de tijd dat ouders laten onderzoeken heeft een kind zin eerste inentingen al gehad. Dus het is niet te ontdekken of iets er al vanaf de geboorte was of een paar maanden later.

bovendien is aangeboren zijn geen kenmerk en de dsm alleen bedoeld om verzamel namen te maken om zo de communicatie binnen de psychologie te vermakkelijken. Men noemt adhd een hype.... Want vroeger was men gewoon druk. hoewel dat compleet voorbij gaat aan wat adhd is. vroeger toen men nog gewoon druk was, werd er niet zoveel ingeënt.

Link naar reactie

@Raycoupe zal morgen even een paar pagina's posten waar behoorlijk veel over de link tussen vaccinaties en autisme in/op staat.

Op het internet is ongeveer wel ieder verhaal te vinden. Alleen al over chemtrails (kuch, kuch) zijn al minimaal 1500 pagina's te vinden.

Ik ken dus die verhalen ook wel, maar nooit van gerenommeerd wetenschappelijke bron.

Kan het nog sterker maken, er staat zo ongelofelijk veel bullshit op het internet dat je kunt stellen dat als het op het internet staat, het hoogst waarschijnlijk niet waar is. Het proberen aan te tonen dat is klopt/waar is met links van het internet is in de meeste gevallen kansloos.

Misschien moet je toch die docu eens kijken, het veranderen van je hersenstructuur in een paar uur na een vaccinatie is simpelweg niet mogelijk.

Link naar reactie

weet je wat het is. .. Tegen de tijd dat ouders laten onderzoeken heeft een kind zin eerste inentingen al gehad. Dus het is niet te ontdekken of iets er al vanaf de geboorte was of een paar maanden later.

bovendien is aangeboren zijn geen kenmerk en de dsm alleen bedoeld om verzamel namen te maken om zo de communicatie binnen de psychologie te vermakkelijken. Men noemt adhd een hype.... Want vroeger was men gewoon druk. hoewel dat compleet voorbij gaat aan wat adhd is. vroeger toen men nog gewoon druk was, werd er niet zoveel ingeënt.

Echt autisme (niet alle gelijkaardige ziektebeelden) is aangeboren, wat het juist veroorzaakt is nog niet geheel duidelijk (combinatie van erfelijke, bvb genmutatie, en omgevingsfactoren), maar dat het aangeboren is staat vast.

En indien vaccinaties autisme zouden veroorzaken, dan zou 99% van de bevolking nu autisme hebben, wat niet zo is.

Link naar reactie

• Admin
Echt autisme (niet alle gelijkaardige ziektebeelden) is aangeboren, wat het juist veroorzaakt is nog niet geheel duidelijk (combinatie van erfelijke, bvb genmutatie, en omgevingsfactoren), maar dat het aangeboren is staat vast.

En indien vaccinaties autisme zouden veroorzaken, dan zou 99% van de bevolking nu autisme hebben, wat niet zo is.

Aangeboren is wat men zegt. Geen kenmerk waaraan voldaan moet worden. En ik neem aan dat je begrijpt wat verhoogd risico betekend.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...