Ga naar inhoud
GENEGEERD

Challenge


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Zo als veel van jullie weten,woon ik nu bijna 1 1/2 jaar op domenica.

Ik begin iedere dag met ong 1 1/2 uur Lopen.een soort general inspection van mijn land.

dit is mijn challenge, wie wil ,net als ik ,vroeg op staan, een uur Lopen,dat iedere dag doen voor min een mand.en zien wat er gebeurt, met je lichaam, je gedachten.

De enige manier om iets te veranderen is door acties te ondernemen @Geert heeft een free pass.get your body ready,put on your walking shoes. De paden op ,de lanen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Zo als veel van jullie weten,woon ik nu bijna 1 1/2 jaar op domenica.

Ik begin iedere dag met ong 1 1/2 uur Lopen.een soort general inspection van mijn land.

dit is mijn challenge, wie wil ,net als ik ,vroeg op staan, een uur Lopen,dat iedere dag doen voor min een mand.en zien wat er gebeurt, met je lichaam, je gedachten.

De enige manier om iets te veranderen is door acties te ondernemen @Geert heeft een free pass.get your body ready,put on your walking shoes. De paden op ,de lanen in.

Ik wou dat ik elke morgen anderhalf uur kon lopen . Er zijn dagen dat ik niet eens kan stappen . Zonder pijnstillers .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed initiatief! Het probleem hier is dat ik al redelijk wat sport en een redelijk druk bestaan heb. Rond 06:00 eruit en rond 22:30 erin. In de tussentijd een drukke agenda met werk en privé. Dit is goed in balans nu, dus een challenge met je laat ik schieten. Ik hoop dat anderen 'm wel oppakken....:D

 

 

 

 

Zo als veel van jullie weten,woon ik nu bijna 1 1/2 jaar op domenica.

Ik begin iedere dag met ong 1 1/2 uur Lopen.een soort general inspection van mijn land.

dit is mijn challenge, wie wil ,net als ik ,vroeg op staan, een uur Lopen,dat iedere dag doen voor min een mand.en zien wat er gebeurt, met je lichaam, je gedachten.

De enige manier om iets te veranderen is door acties te ondernemen @Geert heeft een free pass.get your body ready,put on your walking shoes. De paden op ,de lanen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...