Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een wandeling van 1000 km...rugzak


chrisprep

Aanbevolen berichten

De rugzak die ik gebruikte is een berghaus vulcan, zonder de zijzakken.

 

Gemiddeld zat het gewicht rond de 14 kg, sommige dagen met extra water en voedsel wat meer.

Als je daggemiddelden wandelt van 25 km, is 14 kg meer dan genoeg.

 

De vulcan draagt zeer comfortabel en is via genoeg lintjes optimaal in te stellen.

Onderaan heb je 1 vak met rits, waar ik mijn slaapzak instop,

dan 1 groot hoofdvak en bovenaan nog een vak met rits waar je kleine spullen die je snel nodig hebt kan instoppen.

 

Ik ben zeker tevreden over deze rugzak,

voor mij pluspunten: robuust, draagt comfortabel, simpel, niet teveel zijzakjes met allerhande ritsen, alhoewel sommigen dit juist een voordeel vinden.

Het was mijn eerste lange tocht met een rugzak , dus kan ik niet vergelijken met andere rugzakken.

 

Als ik echter keek naar andere wandelaars waren de merken van rugzakken die je het meeste zag,

Deuter en Osprey

Geen idee hoe deze zijn, maar ze zijn alleszins veel gebruikt.

 

PICT8326.jpg.e8b63f122543914f0eccf5fa0e30f495.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...