Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht "community leden" die de media op weg kunnen helpen]


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Ik krijg vrijdag al de EO over de vloer. Even de kat uit de boom kijken voor ik weer wat nieuws oppak ;)

 

Zijn er trouwens ook Preppers.nl t-shirts en petjes (en fake brillen en baarden).

Lol, je kan toch gewoon opendoen gehuld in een wit beschermingspak, en met volgelaatsmasker...dan ben je hardstikke incognito!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Krijgen we ook bericht wanneer de uitzending is?
Dat staat er toch al?

Beste Preppers,

 

Mijn naam is Thea Kemper en ik ben redacteur-verslaggever van EO Door de Week op Radio 5.

 

Komende dinsdagavond besteedt de hele Publieke Omroep uitgebreid aandacht aan een thema wat jullie denk ik zal interesseren: "Angst voor de toekomst / Hoe dichtbij is de oorlog?" (6 uur live radio in studio Radio 5 - alle omroepen doen mee).

 

Bij dat thema hoort de vraag: hoe reageren Nederlanders op oorlogs- en andere crisisberichten die deze tijd zo spannend maken? Preppers kiezen duidelijk voor overleven na de ramp of crisis. Het maakt me nieuwsgierig en ik zou graag willen weten waarom en hoe je dat voor je ziet. En waar bereid je je dan precies op voor? En kunnen niet-preppers daar iets van leren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk om midden in de nacht even een paar mentions eruit te gooien :-)

Lijst van community leden die in principe aan bepaalde media aandacht wilt mee werken

@Keyser Suze (interview per telefoon en/of e-mail) @FKAGB (communicatie & off grid) via telefoon @MyronPrps (interview via e-mail) telefoon kan besproken worden voor de juiste deal :-) @Amazing Dree (in de prachtige wachtkamer) onder bepaalde voorwaarden @jobs (bij geschikte vraagstellers) @Geert (gepast mee werken) @DickBerts (Reserve bank voor DWDD) :-) @bjo1998 (via e-mail) @Lindaja (in principe met alles te porren) :-) @Stuudje (om de media nog meer te motiveren) @phaelin (wilt onder voorwaarden ook graag meewerken. @Ronin Kogaratsu (misschien) @Cyberbeer Wilt zeker meewerken maar niet op de beeldbuis :-) @wiskers (interview)

 

 

2 aanvragen gekregen van studenten, willen jullie hier eventueel wat mee?

 

 

 

 

en

 

Foei @Mr. Gold!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt van de interviews die allemaal gehouden worden door studenten of media en daar een speciaal draadje van te maken?

 

Ja en eventueel waar\wanneer we iets op TV of radio kunnen verwachten. De geïnterviewde prepper kan in een preppers only zijn\haar verhaal erover doen.

 

PS misschien bij Preppers in de Media een Sticky maken.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je niet gewoon kunnen stellen dat iedereen een prepper is!!

 

Heb je een inboedelverzekering ? Waarom? (Voor t geval dat , inbraak / kind sloopt enz)

Heb je een brand verzekering ? Waarom ? (Voor t geval dat brand)

Heb je een zorgverzekering? Waarom? (Buiten t feit dat t verplicht is... Voor t geval dat je zorg nodig hebt)

Heb je een auto verzekering? Waarom (buiten t feit dat t verplicht is.... Voor t geval dat je ongeluk krijgt)

Heb je een telefoon? Waarom? ( om bereikbaar te zijn voor t geval je pecht hebt, verlaat bent enz)

Heb je een reserve wiel in de auto? Waarom? (Voor t geval je band lek raakt)

Bla bla bla zo kan ik nog 1000 dingen opnoemen...

 

Op t preppers forum heb je verschillende soorte preppers...

De mensen die dicht bij t water wonen zullen zich waarschijnlijk voorbereiden op een overstroming doormiddel van bijv zandzakken standaard in huis te hebben.

Mensen die dich bij de kerncentrales wonen bereiden zich daar weer op voor

En mensen die veel eten in huis hebben kunnen dat doen omdat ze zich voorbereiden op een financiële tegenslag, stroomuitval (dus supermarkten dicht enz..

Andere mensen wachten op het vallen van de dollar en investeren in pm

Natuurlijk heb je ook extremen ertussen zitten, maar wat iedereen gemeen heeft waaronder ook de zogenaamde niet preppers die wel overal voor verzekerd zijn is dat we ons allemaal voorbereiden voor het geval dat.

Niets mis mee, ieder op zijn eigen manier ....

 

Dit is zoals ik het iig uit probeer te leggen aan mensen die het maar raar vinden ... Vaak met vrij positieve en begripvolle reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mr. Gold ik ben beschikbaar voor foto reportages, foto,s van vooraad pm bugoutgear. Studenten wil ik ook de goede weg op helpen. Zolang ik niet herkenbaar op beeld kom, vindt ik het niet zon groot probleem.

 

 

Gister @Maria over de vloer gehad, erg leuke ervaring.

 

Zoek aleen nog een shirtje keep calm and bug out

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat in het openbaar kenbaar maken dat je een preppert bent nooit zo. Volgens mij is dat zelfs het laatste dat een echte preppert doet. Maar goed: ik ben ook van mening dat een preppert prepperen niet als hobby ziet maar als verzekering.

 

Ben je wel van mening dat als er meer mensen prepperen dat weer beter is voor de prepper groep die er nu al is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je wel van mening dat als er meer mensen prepperen dat weer beter is voor de prepper groep die er nu al is?

 

Wat heeft dat te maken met het bekend maken dat je preppert bent? Zet dan meteen een bord in je tuin, zodat iedereen weet waar de buurtwinkel zit als TSHTF.

 

Maar goed, je niet ter zake doende vraag: hoe meer mensen prepperen, hoe kleiner theoretisch de kans op een plundering van mijn voorraad. Maar er is wel een omslagpunt voordat het substantieel merkbaar zal zijn, en dat kan behoorlijk hoog liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft dat te maken met het bekend maken dat je preppert bent? Zet dan meteen een bord in je tuin, zodat iedereen weet waar de buurtwinkel zit als TSHTF.

 

Maar goed, je niet ter zake doende vraag: hoe meer mensen prepperen, hoe kleiner theoretisch de kans op een plundering van mijn voorraad. Maar er is wel een omslagpunt voordat het substantieel merkbaar zal zijn, en dat kan behoorlijk hoog liggen.

 

Als je zelf van mening bent dat de theoretische kans op plundering van je voorraad idd afnemen als er meer mensen gaan preppen, dan snap ik niet waarom die vraag 'niet ter zake doende' zou zijn.

 

Omgekeerd, als er nooit aandacht in de media, internet, etc voor preppen zou zijn geweest, maar je was zelf als enige in NL zo slim het wel te doen, zou het overleven van een SHTF nog enig nut hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg verbaasd dat ik ineens een vriendschap verzoek krijg van een mij onbekende

Ik klik op de naam en zie dat diegene iets gepost heeft op zijn profiel maar verder niks.

Ik ga dus daar kijken om er dan pas achter te komen dat het een student is die op die manier probeert mijn aandacht te trekken.

Vreemde gang van zaken en niet een waar ik het mee eens ben

 

edit

ps doet me denken aan online gamen waar vage jochies lukraak vriendschapverzoeken naar vrouwen sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg verbaasd dat ik ineens een vriendschap verzoek krijg van een mij onbekende

Ik klik op de naam en zie dat diegene iets gepost heeft op zijn profiel maar verder niks.

Ik ga dus daar kijken om er dan pas achter te komen dat het een student is die op die manier probeert mijn aandacht te trekken.

Vreemde gang van zaken en niet een waar ik het mee eens ben

 

edit

ps doet me denken aan online gamen waar vage jochies lukraak vriendschapverzoeken naar vrouwen sturen

 

Ik ben geneigd te zeggen dat je een dergelijk figuur direct moet melden bij een admin die hem vervolgens kan blokkeren. Soort van zero tolerance beleid. Wij geven denk ik heel netjes een oplossing door ons met een aantal mensen bereid te tonen anderen te woord te staan, maar dan moeten ze zich wel aan de spelregels houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...