Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
darkstar

Linkse door de staat betaalde indoctrinatie

Recommended Posts

Is een aflevering van Pauwel en Wouwel met Freek de jonge.

Onderwerp is de linkse door de staat betaalde indoctrinatie, iets wat ik aan de lijve heb ondervonden toen ik rechten ging studeren in Rotterdam., maar goed, kijk en oordeel zelf, leuke discussie en gewoon mainstream.

mod : @darkstar @Raycoupe

• Leuk 1

Is een aflevering van Pauwel en Wouwel met Freek de jonge.

Onderwerp is de linkse door de staat betaalde indoctrinatie, iets wat ik aan de lijve heb ondervonden toen ik rechten ging studeren in Rotterdam., maar goed, kijk en oordeel zelf, leuke discussie en gewoon mainstream.

Waarom post je dat in dit draadje? Ik zie het verband met niet. (niet dat ik altijd on-topic reageer :o)

Mod : nieuw draadje gemaakt.

Ojee, straks

Waarom post je dat in dit draadje? Ik zie het verband met niet. (niet dat ik altijd on-topic reageer :o)

Heeft te maken met hoe het allemaal zover heeft kunnen komen.

We zijn eraan gewend geraakt dat Wilders al 10 jaar beveiliging nodig heeft, ondanks dat het mijn man niet is, toch onwenselijk.

Wat Freek betreft, die houd zijn bek over islam, deze vrolijke weglopende intellectuele grappenmaker heeft ook weinig zin in permanente beveiliging, evenals als al die anderen die zich cabaretier noemen, maar toch maar geen grapjes meer maken over islam.

Ojee, straks

Heeft te maken met hoe het allemaal zover heeft kunnen komen.

We zijn eraan gewend geraakt dat Wilders al 10 jaar beveiliging nodig heeft, ondanks dat het mijn man niet is, toch onwenselijk.

Wat Freek betreft, die houd zijn bek over islam, deze vrolijke weglopende intellectuele grappenmaker heeft ook weinig zin in permanente beveiliging, evenals als al die anderen die zich cabaretier noemen, maar toch maar geen grapjes meer maken over islam.

Zo, dat is een doordenkertje! ;)

Aangezien de discussie in dat programma over universiteiten en links versus rechts ging leg ik niet zo snel de link met de Islam. Al helemaal niet met het type grappen wat cabaretiers maken.

Overigens heeft NL op één centrum kabinet na de laatste 30+ jaren altijd een kabinet gehad met de VVD erin. Volgens jouw redenatie dus een erg ineffectieve club.

Zo, dat is een doordenkertje! ;)

Aangezien de discussie in dat programma over universiteiten en links versus rechts ging leg ik niet zo snel de link met de Islam. Al helemaal niet met het type grappen wat cabaretiers maken.

Overigens heeft NL op één centrum kabinet na de laatste 30+ jaren altijd een kabinet gehad met de VVD erin. Volgens jouw redenatie dus een erg ineffectieve club.

Moet zeggen dat het mij wel wat moeite kostte om dit on topic te krijgen.

Het is zeker zo dat rechtse partijen net zo hard hebben meegewerkt aan de massa-immigratie, en dat dit niet alleen links te verwijten valt

Toont alleen maar aan dat de verschillen tussen partijen louter cosmetisch zijn.

Ik plaatste deze link omdat het voor mij zeer herkenbaar was, en om te laten zien hoe diep triest het gesteld is met sommige van onze universiteiten.

Wellicht een verklaring voor de ene na de andere achterlijke beslissing die onze volksvertegenwoordigers tegenwoordig nemen, daar zij geen studie hebben gevolgd maar meer een indoctrinatie-programma.

Een ander draadje zoeken was misschien beter geweest.

..

Moet zeggen dat het mij wel wat moeite kostte om dit on topic te krijgen.

Het is zeker zo dat rechtse partijen net zo hard hebben meegewerkt aan de massa-immigratie, en dat dit niet alleen links te verwijten valt

Toont alleen maar aan dat de verschillen tussen partijen louter cosmetisch zijn.

Ik plaatste deze link omdat het voor mij zeer herkenbaar was, en om te laten zien hoe diep triest het gesteld is met sommige van onze universiteiten.

Wellicht een verklaring voor de ene na de andere achterlijke beslissing die onze volksvertegenwoordigers tegenwoordig nemen, daar zij geen studie hebben gevolgd maar meer een indoctrinatie-programma.

Een ander draadje zoeken was misschien beter geweest.

..

Gelukkig denk je er zelf ook zo over. Wellicht een mod vragen dit af te splitsen in een nieuw topic om dit draadje schoon te houden. (shit, geen eentje online nu ;)) De nieuwe mods eens vragen @Changing the mindset, @Greener, @lewieke.

Mod : Bij deze.

Gelukkig denk je er zelf ook zo over. Wellicht een mod vragen dit af te splitsen in een nieuw topic om dit draadje schoon te houden. (shit, geen eentje online nu ;)) De nieuwe mods eens vragen @Changing the mindset, @Greener, @lewieke.

Haha, heb met @lewieke al wat ervaring. Mod : Ook positieve ?

Start niet graag mijn eigen draadjes op, omdat ik dan ook de verplichting voel dit te onderhouden waar ik niet zo veel zin in heb daar het nooit ergens toe leidt, maar een wegloper ben ook dan ook weer niet.

Mod : Je hoeft niet noodzakelijk een draadje te onderhouden, maar als er een probleem is kan je bij de mod terecht.

Sinds de VVD niet meer liberaal is.

Immers: geen enkele grotere politieke partij in NL is wat ze in de naam roept te zijn.

Dit is zeker van toepassing bij CDA, VVD, PvdA.

Sinds de VVD niet meer liberaal is.

Immers: geen enkele grotere politieke partij in NL is wat ze in de naam roept te zijn.

Dit is zeker van toepassing bij CDA, VVD, PvdA.

Dan hebben wij een andere definitie van links-rechts, ik zou juist zeggen dat de VVD linkser is geworden door het verkwanselen van de liberale grondwaarden.

Gast DickBerts
Dan hebben wij een andere definitie van links-rechts.

Als je ze niet uit elkaar kunt houden; links is waar de duim rechts zit.

Huuh?

Liberaal is juist niet-rechts, dus door minder liebaar te zijn en meer status quo handhaven m.b.t. de eigen centjes is men conservatiever.

PvdA is niet meer sociaal, eerder gericht op de allochtoon en zeker niet voor een stabiel financieel beleid.

CDA is niet christeljk, zie b.v. het gebrek aan sorry van JPB inzake Irak en de manier waarop dat gebrek tevoorschijn kwam. Ook uit de partij weinig druk hiertoe.

Etc, etc.

Als je ze niet uit elkaar kunt houden; links is waar de duim rechts zit.

Huh, kijk net naar mijn handen en bij alletwee it de duim rechts. :eek:

Huuh?

Liberaal is juist niet-rechts, dus door minder liebaar te zijn en meer status quo handhaven m.b.t. de eigen centjes is men conservatiever.

PvdA is niet meer sociaal, eerder gericht op de allochtoon en zeker niet voor een stabiel financieel beleid.

CDA is niet christeljk, zie b.v. het gebrek aan sorry van JPB inzake Irak en de manier waarop dat gebrek tevoorschijn kwam. Ook uit de partij weinig druk hiertoe.

Etc, etc.

Dat zeg ik, wij hanteren een andere definitie.

Jij neemt de as progressief-conservatief als maatstaf terwijl ik het meer zie als de mate van persoonlijke vrijheid binnen een systeem.

Even gechargeerd:

- links: Wij bepalen wel voor u hoe u uw leven in moet richten en verzorgen u van wieg tot graf.

- rechts: Zoek het zelf maar uit en verwacht met name niet teveel van de overheid.

Dan hebben wij een andere definitie van links-rechts, ik zou juist zeggen dat de VVD linkser is geworden door het verkwanselen van de liberale grondwaarden.

Kan iemand mij 1 ! rechtse of Serieus liberale partij in dit land benoemen, die wat in de melk te brokkelen heeft? Ik ken ze namelijk niet......

In de melk brokkelen betekent niet meteen dat ze wat in uw belang proberen te regelen.

Wie denkt dat die politclowns nog wat in de pap te brokken hebben snapt er niet veel van. Het verschil tussen de Franse revolutie begrippen Links versus Rechts is vandaag de dag zowat nihil. In de praktijk doen ze allemaal hetzelfde, gaan ze allemaal in dezelfde richting: NWO. Die zgn. verkiezingen zijn opgezet spel, moesten ze wat te betekenen hebben, wel, dan zou men ze niet toelaten. En vergeet niet wie de stemmen telt.

Voor de rest doet zowat iedereen vrolijk mee door zelfcensuur en politiek-correcte statements (inclusief dit forum) want men wil geen sociale outcast worden. Het zgn. anti-racisme als staatsreligie en ga zo maar door. Zo werkt het.

Had toch wat meer Ooohs en Aaahs verwacht bij de constatering dat zelfs op onze universiteiten onafhankelijke wetenschap niet meer bestaat, en dat deze gekaapt zijn ten behoeve van de uitvoering van een politieke agenda.

Heb een enorme weerzin gekregen tegen nep intellectuelen als Freek, maar waar ik echt over me nek van ga is Dolf Jansen.

Als toegift een artikel van iemand die dit ook vind.

http://martienpennings.wordpress.com/2014/10/18/drie-immorele-kleinburgers-jeroen-pauw-freek-de-jonge-en-dolf-jansen/

Overigens daar dit nu mijn eigen draadje is, een ieder mag reageren en het liefst of topic en alles mag.

Had toch wat meer Ooohs en Aaahs verwacht bij de constatering dat zelfs op onze universiteiten onafhankelijke wetenschap niet meer bestaat, en dat deze gekaapt zijn ten behoeve van de uitvoering van een politieke agenda.

Heb een enorme weerzin gekregen tegen nep intellectuelen als Freek, maar waar ik echt over me nek van ga is Dolf Jansen.

Als toegift een artikel van iemand die dit ook vind.

http://martienpennings.wordpress.com/2014/10/18/drie-immorele-kleinburgers-jeroen-pauw-freek-de-jonge-en-dolf-jansen/

Overigens daar dit nu mijn eigen draadje is, een ieder mag reageren en het liefst of topic en alles mag.

geen oohs en aaahs omdat de meesten al lang weten dat ons onderwijs zeer links georiënteerd is......en niet onafhankelijk is en van slechte kwaliteit is.......

geen oohs en aaahs omdat de meesten al lang weten dat ons onderwijs zeer links georiënteerd is......en niet onafhankelijk is en van slechte kwaliteit is.......

Ja dacht al zoiets, of niemand interesseert het, of iedereen weet dit al.

Ja dacht al zoiets, of niemand interesseert het, of iedereen weet dit al.

Dan zal ik wel weer de enige zijn die daar nooit iets van gemerkt heeft. En dat terwijl ik er heel wat uurtjes heb doorgebracht, ín de bankjes en ervoor.

Maar aangezien linkse indoctrinatie in het onderwijs, op dit forum, als iets geldt dat algemeen bekend is, ben ik natuurlijk de laatste die daar tegenin zal gaan. Het zal wel een bijwerking van de Bilderberginvloed op de New World Order zijn, of zoiets. De wereld is slecht, hardwerkende docenten ook.

Onderwijs is eenzijdig en oppervlakkig. Duh, anders moeten de heren politici een vak leren en een baan zoeken.

Van het filmpje krijg ik meer de indruk : ik heb een andere mening en wie die niet deelt is fout, indoctrineerd mij, etc. Dat is inderdaad niet een basis waarvandaan discussie mogelijk is.

Volledig mee eens. Ik heb zelf in het onderwijs gezeten dus ik kan het weten. Trouw aan de linkse ideologie wordt voorondersteld en zelfs gecontroleerd. Je wordt er gewoon "uitgewerkt" als je onrein wordt bevonden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...