Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

vheeswijk

Vaccinatie: Über- en Untermenschen

Recommended Posts

Ik realiseer me nu dat de termen Übermenschen en Untermenschen in mijn openingspost bij een aantal mensen op dit forum wellicht zeer gevoeling liggen. Het toeval wil bovendien dat het op de Joodse feestdag Simcha Torah is gepost.

Ik kon echter geen betere termen vinden. "Pluskukels" en "Minkukels" en soortgelijke uitdrukkingen zijn helaas te zwak om aan te geven wat zo'n NWO vaccin met ons doet.

Onder- en bovenklasse.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Niet als ze worden gehanteerd door iemand waarvan wij allemaal weten, dat hij de gelijkwaardigheid tussen mensen boven in zijn vaandel heeft staan.

Gadver, teiltje.

Ook iemand van wie verwacht wordt aan gelijkwaardigheid te hechten, kan de moeite nemen een juiste woordkeuze te maken of woorden niet te gebruiken.

Deze post delen

Gast DickBerts
Gadver, teiltje.

Ook iemand van wie verwacht wordt aan gelijkwaardigheid te hechten, kan de moeite nemen een juiste woordkeuze te maken of woorden niet te gebruiken.

Sommige mensen zijn zo verslaafd aan negatief commentaar, dat ze moeten kotsen als ze een welgemeend compliment tegen komen.

Ik heb net twee berichten van Nonkel van een plus voorzien en hem voor een van zijn berichten een kudo toegekend, zonder commentaar erbij. Dat moest dus wel misgaan :)

Deze post delen

Ik heb me als chemicus gebogen over de ingrediënten van vaccins.

Als men het over toxines heeft in vaccins treft men voornamelijk aan Kwikverbindingen (Mercury compounds), Natrium glutamaat (MonoSodiumGlutamate, MSG) Formaldehyde en Aluminium. Aluminium treft men tevens aan in de chemtrails en ik zal hiernaar een aparte studie verrichten. Formaldehyde heeft een breed spectrum aan toxische eigenschappen, maar het is niet persistent in het lichaam. Bij een éénmalige toediening in de gebruikte dosis zal het toch wel weer weggemetaboliseerd worden en de schade zou wel eens reversibel kunnen zijn. Grote niet reversibele neurologische schade echter kan worden verwacht bij de toediening van Kwik (Mercury). Kwik in het lichaam is zeer persistent. Het wordt niet of nauwelijks uitgescheiden. Hierover wordt in de onderstaande video's gesproken.

Natrium glutamaat (E621) dat we ook kennen als Veh Tsin (Conimex Baarn), Hier MSG (MonoSodiumGlutamate) genoemd is een volkomen onschadelijk product (een aminozuur), dus we vragen ons af wat deze nu in de vaccin-receptuur doet.

Welnu, die Natriumglutamaat dient ervoor om vrijgekomen kwik-ionen (Hg2+) te complexeren tot een stabieler kwik-derivaat (Hg(Glu)2, zodat deze beter wordt gedistribueerd in het lichaam en mogelijk ook de bloed-hersenbarriëre overbrugt.

Het heeft dus een transport-functie voor Kwik. De kwik(verbindingen) zijn nu de stoffen die de neurologische schade aanrichten.

VIDEO's

The shocking truth about what's really in vaccines: Mercury, MSG, Formaldehyde, Aluminum. 11:02min

Do you really know what's in vaccines? According to the CDC, all the following neurotoxic metals and chemicals are intentionally added to vaccines: Mercury, MSG (monosodium glutamate), Formaldehyde and Aluminum.

. 9:50min

Flu Vaccine Exposed - NWO - Truth. 8:41min

Studies show that flu vaccines are unsafe and ineffective. This uncensored presentation by the Thinktwice Global Vaccine Institute (www.thinktwice.com) includes a visual depiction of flu vaccine production -- how the flu vaccine is made and what it contains! A natural alternative to flu vaccines is provided.

4:35min

One woman fights for her son, who she is convinced was injured by his childhood vaccines. I couldn't agree with her more.

2:43min

Mercury is a well-known neurotoxin that has been shown in laboratory studies to permanently damage brain cells upon contact causing the dendrites to recoil from the contaminated areas leading to a gap in the neuro network. The majority of symptoms that are associated with the flu vaccinations are swelling at the injection site and headaches. Could these headaches be the initial effect of the toxic shot on the brain with more pronounced side effects occurring later in life?

How Mercury Destroys Brain Neurons 4.24min

This video from the Calgary University's Medical Faculty shows how mercury destroys brain neurons. Keep in mind that even now, in 2013, mercury-containing vaccines are still injected into infants and adults, including pregnant women and that in most countries dentists still use mercury amalgams.

CDC Knew Autism Link to Mercury in Vaccines. 3:51min

After 10 years and 100 FOIA requests, Dr. Brian Hooker has uncovered documentary evidence that the Center for Disease Control (CDC) knew of the link between Thimerosal (a mercury compounde) in vaccines and the exponential increase in autism.

. 4:41min

Dr. Matsen reviews the history of mercury in vaccines, in an interview for the documentary.

. 1:03:24uur

There are literally hundreds of studies proving the toxicity of thimerosal (ethylmercury) in vaccines. It has been well documented that ethylmercury is not only just as toxic as methylmercury (found in fish) but it is actually more toxic. This is because a larger percentage (34%) of ethylmercury will convert in the brain into ionic mercury as opposed to 7% with methylmercury. Ionic mercury is the most toxic form of mercury and is almost impossible to remove from the brain. MORE ......

1:31:19uur

David Ayoub, M.D. goes through the relations of Mercury to Autism as well its connections to "National Security Study Memorandum 200"; for population control. Showing its shocking connections to today's G.A.V.I. Are powerful forces really trying to help the poor people or could it be for another agenda; the sterilization of the poor? This is an upsetting video, so brace yourself.

Meer video's: Youtube "Mercury vaccines"

Deze post delen

@vheeswijk: Je zegt dat mononatriumglutamaat een volkomen onschuldig product is, maar daar verschillende meningen nogal over. Bovendien, als ik iets eet waar dat veel inzit, krijg ik last van eczeem. 'k Probeer het dus te vermijden dat spul.

Deze post delen

@vheeswijk: Je zegt dat mononatriumglutamaat een volkomen onschuldig product is, maar daar verschillende meningen nogal over. Bovendien, als ik iets eet waar dat veel inzit, krijg ik last van eczeem. 'k Probeer het dus te vermijden dat spul.

Waarschijnlijk is dat erg persoons-gebonden. Ik ben er gek op. Veh Tsin (Conimex Baarn, oosterse keuken) is puur natriumglutamaat en staat bij mij gewoon in het keukenkastje. Het zou leuk zijn als hier meer mensen op reageren.

Deze post delen

Waarschijnlijk is dat erg persoons-gebonden. Ik ben er gek op. Veh Tsin (Conimex Baarn, oosterse keuken) is puur natriumglutamaat en staat bij mij gewoon in het keukenkastje. Het zou leuk zijn als hier meer mensen op reageren.

Is een apart draadje waard, over E-nummers in het algemeen zijn al topics.

Heb er veel over gelezen de laatste maanden en de wetenschap is er nog niet uit. (zie wiki over dit onderwerp) Wel heel veel ervaringen van mensen die wel klachten krijgen. 't Wordt o.a. in verband gebracht met eczeem, verergert ADD en ADHD en nog veel meer, 't schijnt ook een direct effect op de hersenen te hebben, omdat het overeen komt met een stofje wat door het lichaam zelf gebruikt wordt. Ook gelezen dat geen problemen geeft bij aziatische mensen, wel bij andere bevolkingsgroepen. Omdat de meeste websites hierover geen uitsluitsel kunnen geven, heb ik geen links bewaard bij m'n zoektocht op 't net.

De reden dat ik het voor mezelf niet meer blief is dat ik diverse ervaringen ermee heb. 'k Was een keer lui en heb forel uit de oven flink besprenkelt met kant en klare viskruiden (vol met E621 die kruidenmixen). Samen met broccoli en zilvervlies rijst gegeten en nog geen twee uur later brak de eczeem vreselijk uit. Zelfde ervaring als ik flink wat chinees bunker.

Vandaar dat ik dit verband voor mezelf wel leg.

Deze post delen

Ik heb 4 jaar bij Verstegen specerijen gewerkt en Veh Tsin (ajinomoto poeder) in beperkte mate kan waarschijnlijk geen kwaad. In grote mate schijnt zelfs kankeverwekkend te zijn. Hieronder een quote van een kenner:

Ajinomoto, geen enkel surinamer die er zonder kan.

Ook wel bekend als: mononatriumglu tamaat en ve-tsin!

Aha! klinkt al een stuk ongezonder.

Te vinden in de ingredienten van elk zak zoute koek,chips,hapjes.

Oke mensen , sterfte onder de hindoestanen op jonge leeftijd komt veelvuldig voor in deze tijd, dan bedoel ik met een jaar of 50/60, door de gevolgen van suikerziekte, hoge bloeddruk, hartaanval etc.

Veel van deze ziektes zijn af te leiden uit het ongezond eetgedrag van de hindoestaan.

De bedoeling van dit stuk is om jullie wat te leren, zodat wij kunnen zorgen dat deze generatie en de volgende nog ouder worden dan wat er tot nu toe is gehaald.

-------------------------------------------------------------------------

Mononatriumglu tamaat (het mono-natriumzout van glutaminezuur), ook bekend als MSG of ve-tsin, is een smaakversterke r die toegepast wordt in vele hartige voedingsmiddel en. Het is een toegestaan additief en heeft E-nummer 621. Vergelijkbare stoffen zijn E620-E627. De stof mag in Nederland als additief slechts beperkt gebruikt worden (10g/kg), hetgeen bepaald is in de Warenwetregeli ng Gebruik van additieven met uitzondering van kleurstoffen en zoetstoffen in levensmiddelen . De Amerikaanse Food and Drug Administration beschouwt het als een veilige stof.

-------------------------------------------------------------------------

Goed nu weten we dat ook weer, verder naar het volgende:

Natriumglutama at is een ingrediënt van het Chinese keukenkruid Ve-tsin. Van oorsprong komt Ve-tsin uit Japan, waar het uit gefermenteerd zeewier wordt bereid.

De smaak van de stof is zo bijzonder dat deze wordt aangeduid als de vijfde smaak: umami; ook wel te beschrijven als "hartig". (De andere vier primaire smaken zijn zout, zoet, zuur en bitter.)

--------------------------------------------------------------------------

Op het gebied van voeding houdt de Nederlandse Hartstichting over het algemeen vast aan de richtlijnen van het Voedingscentru m en Gezondheidsraa d. Zoals u al schrijft geven zij geen negatief advies uit over het gebruik van E-nummers. Enkele additieven komen regelmatig in opspraak, zoals Aspartaam en Mononatriumglu tamaat (vetsin), toch is dit op basis van wetenschappeli jk onderzoek geen aanleiding geweest om de richtlijnen aan te passen.

Een bij ons bekende invloed van additieven is het Chinees Restaurant Syndroom. Dit is een omschrijving van de reactie die bij sommige personen ontstaat na gebruik van voedingsmiddel en of gerechten die de stof mononatriumglu tamaat bevaten. De reactie kan bestaan uit klachten van een doof gevoel in de nek en armen, zweten, maagdarmklacht en en hartkloppingen . Mononatriumglu tamaat is een stof die in de vorm van ve-tsin als smaakversterke r wordt gebruikt in vooral de Chinese keuken, maar de stof komt ook voor in kant en klare producten als worst, chips, soepen en sauzen (E621). Uit onderzoek is gebleken dat er een relatie bestaat tussen de hoeveelheid mononatriumglu tamaat die wordt gebruikt en het ontstaan van de klachten. Normaal krijgt men 1 gram mononatriumglu tamaat binnen per dag, bij een Chinese maaltijd kan dit oplopen tot enkele grammen.

Vermijd stoffen die giftig zijn voor de oogzenuwen, zoals aspartaam (Nutrasweet®), MSG (mononatriumglu tamaat), steroïden, kalmerende middelen, medicijnen dus etc etc

----------------------------------------------------------------

Mononatriumglu tamaat E621 en Glycine E640 laten u meer eten dan u van plan was. (wetenschappeli jk bewezen)

----------------------------------------------------------------

Wist je dat mononatriumglu tamaat ook wel bekend als E621 bijzonder schadelijk is voor het ongeboren kind, jonge kinderen en mensen in het algemeen, nu vraag ik je om je kasten eens na te kijken , het zal je verbazen waar dat allemaal in zit!

-----------------------------------------------------------------------

In Cup-a-soup zit E621, oftewel mononatriumglu tamaat (aka. vetsin of MSG)

Adjinomoto oftewel vetsjin oftewel natrium glutamaat oftewel glutaminezuur oftewel E621.

..is in de meeste gevallen van plantaardige oorsprong, maar er zijn inderdaad gevallen bekend van partijen die afkomstig waren van het eiwit van varkens.

Natrium glutamaat wordt namelijk gewonnen uit glutaminezuur, een aminozuur dat aanwezig is in eiwitten. Dit kan dus verschillende soorten eiwit zijn zoals soja-eiwit, gluten, melasse e.d.

----------------------------------------------------------------------------

Je moet gewoon niet met vetsin koken, dat is echt nergens voor nodig. Het is een smaak versterker, dus een chemisch stofje om dingen die flauw smaken wat beter te laten smaken. Als je normaal kookt heeft het eten van zichzelf echt al genoeg smaak en is vetsin overbodig.

Deze post delen

Ik realiseer me nu dat de termen Übermenschen en Untermenschen in mijn openingspost bij een aantal mensen op dit forum wellicht zeer gevoeling liggen. Het toeval wil bovendien dat het op de Joodse feestdag Simcha Torah is gepost.

Ik kon echter geen betere termen vinden. "Pluskukels" en "Minkukels" en soortgelijke uitdrukkingen zijn helaas te zwak om aan te geven wat zo'n NWO vaccin met ons doet.

Lieve @vheeswijk

Op geen enkele wijze vind ik die terminologie vervelend,zeker niet van jouw .mijn reacties was gewoon een grapje.

Deze post delen

Kijk eens aan! SWAT teams, Martial Law en FEMA camps waar "infected people" uiteraard worden ingeënt met het NWO vaccin. Het gaat nu beginnen. Houssein Obola heeft plannen met Amerika.

Obama Announces CDC SWAT Teams To Round Up Infected People

Sunday, October 19, 2014 6:55

President Obama, who has notably ignored our open Southern border, welcomed illegal aliens, and refused to institute a travel ban from Ebola-ridden countries, has a hardcore solution for Americans who are potentially suffering from Ebola. He’ll just increase the police state another notch.

MUST READ: Your Constitutional Rights During an Ebola (or other) Outbreak

Friday, October 17, 2014 7:02

“Things Are Getting Ready To Go Down” – Ebola, Martial Law And Then The “Camps”?

Sunday, October 19, 2014 6:26

[....] What happens when the outbreak spreads to half of the country? Panic, civil unrest, a crackdown using that unrest to justify martial law. Ebola will be blamed for collapsing our financial system, stores will be out of food and the starving masses.

Deze post delen

Informatief. Wat me wel opvalt is dat dit weer over Amerika gaat. In Nederland lijkt vooralsnog weinig te gebeuren.

Deze post delen

In dit draadje heb ik al gepost dat Natrium Glutamaat (E621), MonoSodiumGlutamaat (MSG) geheel ongevaarlijk is. Naar aanleiding van een post van @Raycoupe (hierboven) ben ik wat dieper in deze materie gedoken en ik heb betrouwbare informatie gevonden dat het gebruik van MSG toch kan leiden tot toxische effecten [1] [2], met name op de hersenen. Dit maakt de NWO-vaccins waarover dit draadje gaat nóg verdachter. Het toxische effect na inname is aanmerkelijk verhoogd bij hypoglycemie (verlaagd glucosegehalte in bloed). Intraveneus glucose (5%) of orale inname van glucose (bv. Dextropuur) en/of Fructose (Vruchtensuiker, in bv. Honing) is dan geïndiceerd en vlug ook! Bijengif schijnt ook een gunstig effect te hebben op glutamaat geïnduceerde neurodegeneratieve ziekten (!).

Deze post delen

Kijk eens aan! SWAT teams, Martial Law en FEMA camps waar "infected people" uiteraard worden ingeënt met het NWO vaccin. Het gaat nu beginnen. Houssein Obola heeft plannen met Amerika.

Obama Announces CDC SWAT Teams To Round Up Infected People

Sunday, October 19, 2014 6:55

President Obama, who has notably ignored our open Southern border, welcomed illegal aliens, and refused to institute a travel ban from Ebola-ridden countries, has a hardcore solution for Americans who are potentially suffering from Ebola. He’ll just increase the police state another notch.

MUST READ: Your Constitutional Rights During an Ebola (or other) Outbreak

Friday, October 17, 2014 7:02

“Things Are Getting Ready To Go Down” – Ebola, Martial Law And Then The “Camps”?

Sunday, October 19, 2014 6:26

[....] What happens when the outbreak spreads to half of the country? Panic, civil unrest, a crackdown using that unrest to justify martial law. Ebola will be blamed for collapsing our financial system, stores will be out of food and the starving masses.

Als je kijkt naar de wijze waarop in Nigeria is gehandeld nadat een geinfecteerde persoon het land binnen kwam dan lijkt het verdacht veel op wat er voor Amerika is voorgesteld. Was Nigeria een proefballon om te kijken hoe de wereld zou reageren?

Deze post delen

Aluminium in de biofase

Aluminium is een zeer verbreid element in de bodem, maar wordt nauwelijks opgenomen door planten, dieren en de mens. Het speelt in de biofase geen enkele essentiële rol. Het wordt in het spijsverterings organen niet tot nauwelijks opgenomen (Het passeert bovendien de bloed-hersen barrière.

Toxiciteit van Aluminium

Als Aluminium (als Al3+) accumuleert in het lichaam kan dit zeer toxisch worden. vooral voor de hersenen waar het zich bij voorkeur ophoopt. Het kan dan ook geen toeval zijn dat Aluminium vergiftiging dan een rol speelt bij het ontstaan van veel neurologische afwijkingen zoals slaapstoornissen, nervositeit, emotionele instabiliteit, verwarring, geheugen verlies, hoofdpijnen, disoriëntatie en het onstaan van ziektes als MS, ALS, dementie, epilepsy, ADD, Alzheimer's en Crohn's.

Konijnen lieten in proeven een verlies zien van geheugen en moeilijkheden in het leren onder invloed van Al. Katten laten een verlies zien van coördinatie. Andere soorten (ratten bv.) zijn echter zeer resistent tegen Al-toxiciteit. Fluor (fluoride, F-) vergemakkelijkt het transport van Al3+ over de bloed-hersen barriëre. Samengevat kan men dus zeggen dat Aluminium zich bij voorkeur ophoopt in de hersenen (Aluminum Heads Straight to Your Brain) en daar een breed spectrum aan neurologische afwijkingen en zelfs ziekten kan veroorzaken die de lijder hieraan beslist incapabel maakt voor zijn rechten op te komen.

Übermenschen en Untermenschen

Bovengenoemde afwijkingen worden door de Elite van de NWO als hoogst gewenst gezien, de getroffenen immers zullen mentaal niet meer in staat zijn op te staan tegen hun heersers, wat in het verleden vaak is gebeurd. De heersers kunnen thans beschikken over slaven (en slavinnen!) en gezonde organen zonder dat hun 'rechten' zullen worden aangevochten. Machtige heersers hebben tot in het verre verleden zich altijd graag omringd met machteloze onderdanen, gehoorzame soldaten, slaven, castraten en vooral vrouwen. Het is een oeroud oedipaal archaïsch motief dat onmiddelijk weer springlevend wordt gemaakt door extreme optredende machtsverhoudingen. De NWO is dus zo oud als de Wereld. Het krijgt nu alleen een modern en hoog technologisch jasje, waarin de machtsverhoudingen permanent worden gecreëerd door een intoxicatie. Een oeroude droom wordt nu echt werkelijkheid.

Chemtrails en Vaccinatie

Intoxicatie van het gepeupel en het 'klootjesvolk' kan worden bereikt met oa. het Aluminium ion (Al3+) dat echter alleen wordt opgenomen via het neus-slijmvlies en het longslijmvlies en middels intraveneuze toediening. Dit kan alleen worden bereikt middels de atmosfeer (aërosols, chemtrails) en vaccinatie. Beide methoden worden thans gepraktiseerd. Andere methoden om die rotzooi toe te dienen zijn er gewoon niet. Het 'verbindende' element tussen chemtrails en vaccinatie is alléén Aluminium zo blijkt uit talloze referenties. Een faciliterend element is bovendien Fluoride (vormt AlF3) waarin het Aluminium de bloed-hersen barrière gemakkelijk neemt.

Als we de beide toedieningsvormen, de chemtrail en de vaccinatie met elkaar vergelijken kunnen we de volgende eigenschappen onderscheiden:

De vaccinatie is een zeer selectieve en individuele toedieningsvorm. De vaccinatie kan ons 'veroordelen' tot de onderklasse of De Untermensch. De elite krijgt uiteraard zulke vaccinaties niet. Men kan jonge kinderen reeds dit soort vaccinaties geven waardoor de hersenen zich niet volwaardig en onbeschadigd kunnen ontwikkelen en hier zijn reeds statistieken van.

De chemtrail is hoogst a-selectief en de toxines worden ook ingeademd door de elite. De elite ademt tenslotte dezelfde lucht in. Met de chemtrail heeft men echter het voordeel dat toxines deze direct, altijd, ongemerkt en ongevraagd kunnen worden toegediend. De elite moet dan noodzakerlijkerwijs middelen gebruiken om deze Aluminium-intoxicatie tegen te gaan en warempel blijkt deze mogelijk. Collïdaal Silica heeft het vermogen Aluminium te binden en zo de uitscheiding door de nieren mogelijk te maken. Colloïdaal silica komt ook in de natuur voor, bv in "Horsetail" (Paardestaart, Heermoes) waarvan men thee kan trekken. Ook zijn er stoffen (medicijnen) die Aluminium binden en die toepassing hebben gevonden bij patiënten met een Aluminium intoxicatie zoals deferoxamine mesylate. De onstane Al-complexen worden dan via de nieren uitgescheiden.

Geraadpleegde referenties

Aluminum Toxicity

http://emedicine.medscape.com/article/165315-overview

ARL : Aluminum Toxicity

Metabolic Effects Of Aluminum

Membrane Effects of Aluminum

http://www.arltma.com/Articles/AlumToxDoc.htm

Al = Aluminum - a Toxic Element - Linked to many diseases in humans

http://www.drpepi.com/aluminum-poisoning.php

Aluminum in the central nervous system (CNS)

toxicity in humans and animals, vaccine adjuvants, and autoimmunity.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23609067

Aluminum Poisoning

http://www.drpepi.com/aluminum-poisoning.php

Bill Gates, Monsanto, Chemtrails & Vaccines – The Critical Tie Points

http://www.thelibertybeacon.com/2013/07/02/bill-gates-monsanto-chemtrails-vaccines-the-critical-tie-points/

Dr. Russell Blaylock on Excitotoxins, Chemtrails, Cancer, Fluoride and Vaccines

http://foodintegritynow.org/2013/06/19/dr-russell-blaylock-on-excitotoxins-chemtrails-cancer-fluoride-and-vaccines/

Chemtrail Poisons are Ruining Our Health from Above : Natural Society

http://naturalsociety.com/aluminum-barium-strontium-chemtrail-poisons/

How to detox aluminum and why it's necessary

http://www.naturalnews.com/034607_aluminum_poisoning_detox.html

Chemtrails are real and they are damaging our health - NaturalNews.com

http://www.naturalnews.com/032572_chemtrails_health.html

Removing The Shackles: Aluminum: Neurotoxin from Hell

http://removingtheshackles.blogspot.nl/2014/02/aluminum-neurotoxin-from-hell.html

What Chemtrails Are Doing To Your Brain – Neurosurgeon Dr. Russell Blaylock Reveals Shocking Facts

http://educate-yourself.org/cn/blaylockchemtraildamagebrain02sep13.shtml

Birth of a New Earth: BILL GATES, MONSANTO, CHEMTRAILS, VACCINES -- WHAT DO THEY ALL HAVE IN COMMON?

http://birthofanewearth.blogspot.nl/2012/01/bill-gates-monsanto-chemtrails-vaccines.html

Neurologist Warns Aluminum in Chemtrails Could Cause “Explosive Increase in Neurodegenerative Diseases”

http://www.zengardner.com/11629/

Study: The Alzheimer's-Aluminum Direct Link

Aluminum Heads Straight to Your Brain

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/03/22/aluminum-toxicity-alzheimers.aspx

• Leuk 1

Deze post delen

Dank je @vheeswijk :)

Even over het inademen.

Ik heb van 'n arts dat roken (oké met mate) helemaal niet zo slecht is als ze ons wijsmaken. Door het roken vormt zich 'n slijmlaag(je) dat juist wat bescherming zou bieden tegen alle troep waarvan ze juist graag willen dat wij het inademen.

En eerlijk gezegd vind ik dat best logisch klinken.

Geen enkele overheid is begaan met de gezondheid van het volk, integendeel juist want er moet alleen maar aan ons verdient worden. Dus schone luchtwegen zodat al het andere beter naar binnen kan.

Deze post delen

Dank je @vheeswijk :)

Even over het inademen.

Ik heb van 'n arts dat roken (oké met mate) helemaal niet zo slecht is als ze ons wijsmaken. Door het roken vormt zich 'n slijmlaag(je) dat juist wat bescherming zou bieden tegen alle troep waarvan ze juist graag willen dat wij het inademen.

En eerlijk gezegd vind ik dat best logisch klinken.

Geen enkele overheid is begaan met de gezondheid van het volk, integendeel juist want er moet alleen maar aan ons verdient worden. Dus schone luchtwegen zodat al het andere beter naar binnen kan.

Ik vind dit een gevaarlijk verhaal van die arts. Het was zeker geen longarts of een arts die met pasgeboren kinderen werkt. Er is zelfs bekend dat meerokende kinderen of kinderen van een generatie na de roker schade kunnen oplopen door het roken van iemand. En bij 2 sigaretten per dag geldt dat al. Verhalen dat roken minder slecht zou zijn doet me denken aan de in de 60-70-80 door de rokerslobby gefinancierde artsen.

Deze post delen

geen idee.....wat is hiermee je punt?

De niet gevaccineerde kinderen die de mazelen krijgen en het stem gedrag van hun ouders gok ik.

Deze post delen

De niet gevaccineerde kinderen die de mazelen krijgen en het stem gedrag van hun ouders gok ik.

ja, zo ver was ik zelf al wel gekomen (dank!)...maar dan de volgende stap: wat wil je er mee zeggen?

Deze post delen

geen idee.....wat is hiermee je punt?
Dat men met statistieken soms totaal los staande zaken kan koppelen omdat ze er de schijn van hebben gerelateerd te zijn misschien?

Deze post delen

Dat men met statistieken soms totaal los staande zaken kan koppelen omdat ze er de schijn van hebben gerelateerd te zijn misschien?

jFxwoFE.png

jchoQsS.png

Tw6SITA.png

XVmnSmP.png

jjUJVlZ.png

DRaKH3K.png

j0wcQgh.png

shVTP31.png

cam0job.png

RAKGsjL.png

• Leuk 1

Deze post delen

daar heb je gelijk in, en ik vertrouw nooit statistieken, hoe was het ook al weer? "er zijn leugens, grote leugens en statistieken"?

desalniettemin, denk ik wel dat er een waarheid zit in de geplaatste plaatjes, mazelen zal in die gemeenten meer voorkomen dan in anderen. maar de vraag is: wat is daarbij het punt? wat is het probleem? is er een probleem? dit soort ongein wordt vaak aangevoerd door mensen die voorstander zijn van vaccineren en/of verplicht vaccineren. iets waarvan ik dus gruwel.

Deze post delen

daar heb je gelijk in, en ik vertrouw nooit statistieken, hoe was het ook al weer? "er zijn leugens, grote leugens en statistieken"?

desalniettemin, denk ik wel dat er een waarheid zit in de geplaatste plaatjes, mazelen zal in die gemeenten meer voorkomen dan in anderen. maar de vraag is: wat is daarbij het punt? wat is het probleem? is er een probleem? dit soort ongein wordt vaak aangevoerd door mensen die voorstander zijn van vaccineren en/of verplicht vaccineren. iets waarvan ik dus gruwel.

ik ben voorstander van het vaccineren. vroeger zijn hierbij fouten gemaakt, maar de wetenschap hier rond is sterk vooruit gegaan.

het verplicht vaccineren ben ik weer geen voorstander van, mensen moeten de keuze hebben.

verplicht sensibiliseren, dat mag van mij weer wel. daarna kies je zelf maar.

sommige ziekten kunnen op die manier uitgeroeid worden, maar je hebt slechts 1 groep nodig dat niet vaccineerd werd waarbij de ziekte kan gaan muteren om alles om zeep te helpen.

Alle tegen-argumenten zijn ofwel out-dated, inhoudelijk verkeerd, of opgeblazen door SocialJusticeWarriors op het internet dat gaan zoeken naar specifieke gevallen, ze uit hun context trekken, en daarna opblazen om hun punt te maken.

het plaatje dat ik poste, heb ik niet gecontroleerd of de inhoud correct was. Dit was voor mij ook niet nodig, het doel was een (gezonde) discussie uitlokken :)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...