Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

vheeswijk

Vaccinatie: Über- en Untermenschen

Recommended Posts

Ik ben gek op conspiracy theories. Zij blijven fascineren. Ook rond Ebola zijn er talloze, maar sommige geven te denken.

Een van die dingen is dat ik dit jaar niet de griepprik heb gehaald op basis van de volgende overwegingen:

• De griepprik is gratis. Dat is al verdacht. Niets van de Pharmaceutische industrie is gratis. Ook het zetten van de spuit is gratis en wordt niet in rekening gebracht. Niemand schijnt aan deze medische ingreep te verdienen. Ook gaat de ingreep niet ten koste van het eigen risico in de verzekering. Men maakt dus het halen van de griepprik zo laagdrempelig mogelijk.
  • De griepprik is bedoeld voor risicogroepen, dus ouderen, diabeten, hartpatiënten, e.t.c. die in een NWO situatie weinig of niets zullen bijdragen aan de nieuwe aanstaande maatschappijvorm, terwijl de "griep" ook bij productieve werkenden grote uitval kan betekenen in het arbeidsproces. Dat is vreemd.
  • De griepprik heeft geen duidelijke relatie tot het voorkomen van griep. Het argument dat je dat pas kunt zeggen als je 'm niet hebt gehad is bullshit!

Ebola is nu inmiddels mondiaal manifest met als volgende kenmerken:

• Alle vluchten vanuit West Afrika naar Europa en Amerika blijven gewoon mogelijk. Er zijn geen restricties.
  • Alle berichten over Ebola besmettingen worden óók in de MSM breed uitgemeten. Men creëert bij de sheeple grote angst bij de bevolking. Dat blijkt ook op dit forum. Meer nog, er bestaat nog geen goed anti-vaccin tegen Ebola (& Marburg). Men wacht op de grote paniek in het Westen. De bevolking zal schreeuwen om een goed vaccin. "The Ebola Craze".
  • In tegenstelling tot America heeft Rusland reeds 3 vaccins ontwikkeld en is in China de toepassing van coloïdaal (nano) Zilver al van overheidswege goedgekeurd voor de behandeling van Ebola.
  • Producenten van colloïdaal nano-silver en bv. cinnamon oil worden in Amerika bedreigd of zelfs nu vervolgd door het FDA. Google op "Ebola Silver" en "Ebola cinnamon oil".
  • Rusland stuurt Medici, microbiologen en virologen naar West Afrika, maar de VS stuurt militairen naar Afrika om de "Ebola te bestrijden". Heel vreemd.

Uiteraard heeft de VS, net als Rusland, een middel tegen Ebola, maar dit is niet het product dat in Afrika altijd wordt ingezet. Berichten op het internet suggereren dat de VS een "bioweapon" heeft ontwikkeld dat NIET besmettelijk is maar alleen kan worden toegediend door een vaccinatie. Het middel zou de volgende eigenschappen hebben:

• Het middel tast hersencellen aan en dit leidt tot "immediate personality modification of individuals" . Hierdoor worden getroffenen beter manipuleerbaar door de Elite.
  • Het middel is NIET besmettelijk en kan alleen middels een vaccinatie worden toegediend. Het is uiteraard niet dodelijk.
  • Het syndroom is wél erfelijk dus kan worden doorgegeven.
  • De vaccinatie maakt van gewone mensen dus genetisch "Untermenschen" (aldus het artikel). Zij die deze injectie niet krijgen (de Elite) worden "Übermenschen".
  • Als de "Ebola Craze" in de VS het toppunt bereikt, en als de sheeple schreewt om een vaccin dan zal dit vaccin er dan ook plotseling zijn. Gratis uiteraard, net als de griepprik.
  • Het doel van de Elite is niet alleen de depopulatie-agenda maar ook het creëren van 2 soorten van mensen die ik hier Übermenschen en Untermenschen heb genoemd.

De VS militairen in West Afrika hebben de opdracht er op toe te zien dat de mensen daar ook worden gevaccineerd (tegen Ebola?). Nogmaals: De Russen sturen artsen en wetenschappers. De VS stuurt echter militairen. West Afrika wordt de playground van de NWO om met dit vaccin alvast ervaring op te doen.

Als het middel wordt ingezet in de VS, zover is het nog niet (Ebola Craze), zal de FEMA een rol gaan spelen om er op toe te zien dat alle Amerikanen dit vaccin krijgen.

Dit bovenstaande relaas is bijna te absurd om waar te zijn, maar ik geef hieronder toch 5 zeer recente referenties die door de argeloze lezer toch inspectie verdienen.

vaccine.jpg

NO MATTER WHAT the story, DO NOT get vaccinated, a new bioweapon is being distributed via vaccines

Posted: 15 Oct 2014 03:21 AM PDT

More so than flight370, Ukraine, and other issues, the takedown of anti vaccine web sites right in the middle of an “Ebola outbreak” is the coincidence we should all be paying attention to, THIS IS THE NEWS, if we miss this one we are likely to be destroyed.

Ebola Vaccine Weaponized…Don’t Take It Under Any Circumstance!

Posted: 16 Oct 2014 04:36 AM PDT

From Ghana: Ebola is not real and the only people who have gotten sick are those who have received treatments and injections from the Red Cross.

Look up…Wake up

This “Ebola Outbreak” is a hoax designed to scare us into accepting the MANDATORY Ebola Vaccine patented by the CDC, the NIH and by eugenicist, Bill Gates.

False Flag: Ebola Martial Law -Tanks Ready For Resisters- FEMA Camps Training New Recruits (Video)

False Flag: Ebola Martial Law -Tanks Ready For Resisters- FEMA Camps Training New Recruits (Video)

Thursday, October 16, 2014 6:13

Since last summer, we’ve seen the FEMA activity all over the nation, now we know why. The Ebola crisis seems to be getting out of the control of the Elite and now they are prepping for those who refuse to have an Ebola vaccine. The elite are trying to blackmail us into taking their toxic vaccines and this may be the one way they will succeed. Our reality is quickly becoming an awful horror movie, complete with a contagion, troops, the monster known as Ebola and the magic cure of the vaccines.

Only, are the vaccines really a cure or something more sinister?

Ebola: Very Crafty, False-Flag Vaccination-Blackmail?

Posted: 17 Oct 2014 04:24 AM PDT

And will this Ebola Virus Disease (EVD) be also set up as a false-flag operation to create a major Ebola epidemic inside America while bringing blame to folks who refuse a new Ebola Vaccine which will soon be rolled out.

Is A Possible Ebola Cure Being Hidden From the Public?

Posted: 17 Oct 2014 04:13 AM PDT

In Africa, demand for survivors’ blood has created a “black market” that the World Health Organization (WHO) says needs to be shut down with help from governments.

A large supply of real human antibodies is already on hand from thousands of Ebola survivors. Testing donor blood for disease and creating a donor registry to match blood types could be done today but the plan is to pursue the artificial patented approach.

• Leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Er is ook geen middel tegen Ebola. Iedereen die zich dat laat aanpraten heeft met kwakzalvers van de bovenste plank te maken. Anders beweren is al een complot an sich.

Deze post delen

Ik ben gek op conspiracy theories. Zij blijven fascineren. Ook rond Ebola zijn er talloze, maar sommige geven te denken.

Een van die dingen is dat ik dit jaar niet de griepprik heb gehaald op basis van de volgende overwegingen:

• De griepprik is gratis. Dat is al verdacht. Niets van de Pharmaceutische industrie is gratis. Ook het zetten van de spuit is gratis en wordt niet in rekening gebracht. Niemand schijnt aan deze medische ingreep te verdienen. Ook gaat de ingreep niet ten koste van het eigen risico in de verzekering. Men maakt dus het halen van de griepprik zo laagdrempelig mogelijk........................................

De griepprik wordt wel degelijk betaald aan de farmaceutische industrie, namelijk door de overheid: http://www.rivm.nl/Onderwerpen/G/Griepprik/Veelgestelde_vragen/veelgestelde_vragen/Wie_regelt_wat_rond_de_griepprik

• Leuk 1

Deze post delen

En de huisarts krijgt ook 10 euro voor het zetten van die spuit.

Precies, heel veel huisartsen doen dit bij mensen van 60+ (dan is het gratis) maar ze zien zelf het nut er niet van in. Tikt we lekker aan voor de omzet.:p

Deze post delen

De griepprik wordt wel degelijk betaald aan de farmaceutische industrie, namelijk door de overheid: http://www.rivm.nl/Onderwerpen/G/Griepprik/Veelgestelde_vragen/veelgestelde_vragen/Wie_regelt_wat_rond_de_griepprik

En de huisarts krijgt ook 10 euro voor het zetten van die spuit.

Ik bedoel eigenlijk dat de griepprik voor degene die 'm feitelijk krijgt gratis is. Noem een ander "geneesmiddel" dat gratis is.

Deze post delen

Gast ghostwhiper

Die hele griep prik vind ik persoonlijk onzin.

Omdat ik schijnbaar in een risico groep viel ook een keer een prik gehaald.

Kan er heel kort over zijn, ik heb nog nooit zo'n erge griep gehad als 2 weken na die prik.

Hield ook nog eens 7 weken aan.

Deze post delen

Die hele griep prik vind ik persoonlijk onzin.

Omdat ik schijnbaar in een risico groep viel ook een keer een prik gehaald.

Kan er heel kort over zijn, ik heb nog nooit zo'n erge griep gehad als 2 weken na die prik.

Hield ook nog eens 7 weken aan.

Ik heb tijdens een studie in een groep gezeten met iemand van met RIVM. Die vind de huidige griepprik (ook voor ouderen\zwakkeren) zelf een aanfluiting. Het is een verouderde cocktail die hooguit tegen griepvirussen van 10-20 jaar geleden bescherming biedt. De huidige virussen hebben zich al lang en breed gemuteerd en daartegen helpt deze verouderde zooi dus helemaal niet.

Jij bent waarschijnlijk het levende bewijs. Je krijgt een nieuwe\huidige variant en wordt doodziek.

De griepprik van vandaag wordt maar af en toe aangepast en helpt alleen tegen griepvarianten van gisteren. Geldklopperij dus voor de farmaceuten, artsen en iedereen die eraan verdiend. Zouden ze de prik sneller aanpassen (maar dat duurt in NL veel te lang), dan heeft het voor ouderen en zwakkeren wel nut.

Deze post delen

Ik heb tijdens een studie in een groep gezeten met iemand van met RIVM. Die vind de huidige griepprik (ook voor ouderen\zwakkeren) zelf een aanfluiting. Het is een verouderde cocktail die hooguit tegen griepvirussen van 10-20 jaar geleden bescherming biedt. De huidige virussen hebben zich al lang en breed gemuteerd en daartegen helpt deze verouderde zooi dus helemaal niet.

Jij bent waarschijnlijk het levende bewijs. Je krijgt een nieuwe\huidige variant en wordt doodziek.

De griepprik van vandaag wordt maar af en toe aangepast en helpt alleen tegen griepvarianten van gisteren. Geldklopperij dus voor de farmaceuten, artsen en iedereen die eraan verdiend. Zouden ze de prik sneller aanpassen (maar dat duurt in NL veel te lang), dan heeft het voor ouderen en zwakkeren wel nut.

Klopt helemaal. Ik heb één keer de prik genomen en nooit zo'n erge griep gehad. Dat is intussen ruim tien jaar geleden. Sindsdien heb ik de griep niet meer gehad. Zonder prik.

Deze post delen

@vheeswijk, je zegt dat Ebola in de MSM breed uitgemeten wordt. Nu moet ik bekennen dat ik geen TV heb en geen kranten lees en dus voor mijn MSM nieuws afhankelijk ben van de radio en dan in het bijzonder nog radio 538 maar ik moet zeggen dat ik bar weinig hoor over Ebola. Van de week dan even Ab die zegt dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat is het ongeveer wel.

Verder vraag ik me af hoe je effectief een vaccinatie kan ontlopen. Die voor de griepprik wordt me ieder jaar door de werkgever opgedrongen en die weiger ik structureel. Positief in deze was de we laatst een bericht kregen dat men was geschrokken van het lage aantal mensen dat zich voor de griepprik opgegeven heeft en dus werd de inschrijftermijn verlengd. Hoe makkelijk zouden we wegkomen als we een Ebola vaccin weigeren. Ik kan me voorstellen dat ze de weigeraars gaan behandelen als criminelen die verantwoordelijk zijn voor het verpreiden van Ebola!

Deze post delen

De enige manier om een dwingende maatregel te ontlopen zou het land verlaten zijn. Als de maatregel voor heel Europa geldt, dan wordt het moeilijk want ook op luchthavens en havens zou gecontroleerd worden. En daar sta je dan ... .

Deze post delen

De enige manier om een dwingende maatregel te ontlopen zou het land verlaten zijn. Als de maatregel voor heel Europa geldt, dan wordt het moeilijk want ook op luchthavens en havens zou gecontroleerd worden. En daar sta je dan ... .

@vheeswijk, je zegt dat Ebola in de MSM breed uitgemeten wordt. Nu moet ik bekennen dat ik geen TV heb en geen kranten lees en dus voor mijn MSM nieuws afhankelijk ben van de radio en dan in het bijzonder nog radio 538 maar ik moet zeggen dat ik bar weinig hoor over Ebola. Van de week dan even Ab die zegt dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat is het ongeveer wel.

Verder vraag ik me af hoe je effectief een vaccinatie kan ontlopen. Die voor de griepprik wordt me ieder jaar door de werkgever opgedrongen en die weiger ik structureel. Positief in deze was de we laatst een bericht kregen dat men was geschrokken van het lage aantal mensen dat zich voor de griepprik opgegeven heeft en dus werd de inschrijftermijn verlengd. Hoe makkelijk zouden we wegkomen als we een Ebola vaccin weigeren. Ik kan me voorstellen dat ze de weigeraars gaan behandelen als criminelen die verantwoordelijk zijn voor het verpreiden van Ebola!

Volgens mij is het onmogelijk een vaccinatie te verplichten. Griepprik is ook niet verplicht.

Zie artikel 11 van de grondwet: http://www.denederlandsegrondwet.nl/9353000/1/j9vvihlf299q0sr/vgrnblu821m2 of http://www.nederlandrechtsstaat.nl/grondwet/artikel.html?artikel=11&categorie=5&auteur=&trefwoord=&1=1

Specifiek met betrekking tot intenten van onze christelijke broeders: http://www.rmu.nu/gewetensbezwaar/inenten/veelgesteldevrageninenten

Op basis van artikel 11 van de grondwet is er tot nu toe geen enkele inenting verplicht en elke poging daartoe gesneuveld. :)

Mochten inzichten veranderen en men zou een verplichte inenting willen invoeren dan zou de grondwet gewijzigd moeten worden.

Hiervoor is het noodzakelijk dat nadat het parlement een overwegingswet heeft aangenomen, het parlement wordt ontbonden en er verkiezingen volgen. Pas als het tweede, nieuw gekozen parlement ook instemt met een meerderheid van 2/3 (!) is wijziging pas feit: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/grondwet-en-statuut/herziening-grondwet

Deze post delen

Die verplichting bestaat in Vlaanderen wél.

Het verplicht poliovaccin en polioattest

Bij de geboorteaangifte zit een polioattest. Bewaar dit totdat het kind volledig ingeënt is tegen polio.

Mét bijhorende sancties.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/159719/2008/02/05/Celstraf-en-zware-boete-voor-weigeren-polio-inenting.dhtml

Deze post delen

Gast DickBerts
Volgens mij is het onmogelijk een vaccinatie te verplichten. Griepprik is ook niet verplicht.

Zie artikel 11 van de grondwet: http://www.denederlandsegrondwet.nl/9353000/1/j9vvihlf299q0sr/vgrnblu821m2 of http://www.nederlandrechtsstaat.nl/grondwet/artikel.html?artikel=11&categorie=5&auteur=&trefwoord=&1=1

Specifiek met betrekking tot intenten van onze christelijke broeders: http://www.rmu.nu/gewetensbezwaar/inenten/veelgesteldevrageninenten

Op basis van artikel 11 van de grondwet is er tot nu toe geen enkele inenting verplicht en elke poging daartoe gesneuveld. :)

Mochten inzichten veranderen en men zou een verplichte inenting willen invoeren dan zou de grondwet gewijzigd moeten worden.

Hiervoor is het noodzakelijk dat nadat het parlement een overwegingswet heeft aangenomen, het parlement wordt ontbonden en er verkiezingen volgen. Pas als het tweede, nieuw gekozen parlement ook instemt met een meerderheid van 2/3 (!) is wijziging pas feit: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/grondwet-en-statuut/herziening-grondwet

Bijna goed Ray :) Je vergeet alleen het staatsnoodrecht. Super kort door de bocht samengevat; als er sprake in van een noodtoestand, dan mag de overheid alles, mits het enigszins in proportie is.

Deze post delen

Bijna goed Ray :) Je vergeet alleen het staatsnoodrecht. Super kort door de bocht samengevat; als er sprake in van een noodtoestand, dan mag de overheid alles, mits het enigszins in proportie is.

Klopt, dit zou een uitzonderlijke situatie zijn. Ook bestaan er nog Europese wetten hierover en de universele rechten van de mens.

Uiteraard gaat deze discussie over vaccinatie n.a.v. Ebola. Het invoeren van vaccinatie plicht hier tegen zou alleen zin hebben als ze het NU doen, niet als er al duizend besmette mensen in NL zijn en hier wellicht enig draagvlak binnen de politiek zou zijn. Ik kan me dus niet voorstellen dat het zo ver komt.

Deze post delen

Ik bedoel eigenlijk dat de griepprik voor degene die 'm feitelijk krijgt gratis is. Noem een ander "geneesmiddel" dat gratis is.

Het lijkt gratis, maar helemaal niets is gratis. Uiteindelijk wordt alles wat z.g. gratis is van belasting inkomsten betaald waar we allemaal aan mee moeten betalen.

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt te zeggen. :)

Deze post delen

Die verplichting bestaat in Vlaanderen wél.

Het verplicht poliovaccin en polioattest

Bij de geboorteaangifte zit een polioattest. Bewaar dit totdat het kind volledig ingeënt is tegen polio.

Mét bijhorende sancties.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/159719/2008/02/05/Celstraf-en-zware-boete-voor-weigeren-polio-inenting.dhtml

Veel mensen in NL enten hun kinderen nier om religieuze overwegingen (sommigen laten het stiekem doen overigens zonder dat de gemeenschap dat weet). Tegen de Mexicaanse griep heb ik destijds ons gezin niet laten enten, dat was ook het advies van die RIVM studiegenoot (roep dat niet van de daken). Tegen Ebola, wat mij toch heftiger lijkt dan een griepje zal ik eventuele inentingen waarschijnlijk wel nemen.

Deze post delen

Universele rechten van de mens... Zoals in Guantanamo? Zodra een groep de macht heeft over een andere groep gelden er geen regels of rechten meer. We zien dat keer op keer dus ik reken er niet op. Dat geldt ook voor vaccinaties en het eventueel verplicht maken ervan.

Deze post delen

6 legs nano,die mijn hersenen verknallen.gelukkig Ben ik deel van het master race,happy simcha Torah.

Ik realiseer me nu dat de termen Übermenschen en Untermenschen in mijn openingspost bij een aantal mensen op dit forum wellicht zeer gevoelig liggen. Het toeval wil bovendien dat het op de Joodse feestdag Simcha Torah is gepost.

Ik kon echter geen betere termen vinden. "Pluskukels" en "Minkukels" en soortgelijke uitdrukkingen zijn helaas te zwak om aan te geven wat zo'n NWO vaccin met ons doet.

Minkukel is een benaming voor als minderwaardig beschouwde individuen. Het woord `minkukel` werd (in de vorm `min kukel`) door Marten Toonder in het stripverhaal Het kukel van Olivier B. Bommel en Tom Poes geïntroduceerd.

http://www.encyclo.nl/begrip/minkukel

• Leuk 1

Deze post delen

Gast DickBerts
Ik realiseer me nu dat de termen Übermenschen en Untermenschen in mijn openingspost bij een aantal mensen op dit forum wellicht zeer gevoelig liggen.

Niet als ze worden gehanteerd door iemand waarvan wij allemaal weten, dat hij de gelijkwaardigheid tussen mensen boven in zijn vaandel heeft staan.

Deze post delen

Ik ben helaas een untermensch.

Heb bijna elke prik wel gehad die er te krijgen is :eek:

Greener

Je hebt geen idee hoe slim je wellicht zou zijn geweest zónder die vaccinaties :eek:. Je kunt je geen hoger IQ bewust maken dan je in feite hebt. Ander voorbeeld: Een castraat kan zich ook niet meer libido bewust maken dan hij in feite heeft.

Alle gekheid op een stokje :rolleyes:.

Ik heb vroeger veel geprogrammeerd in Pascal. Als ik nu de source-codes lees die ik zelf heb geschreven, dan begrijp ik er soms geen lor meer van, en als ik het eindelijk toch iets van begrijp is mijn eerste ingeving: "Wat geniaal!, heb ík dat geschreven?" :cool:

Deze post delen

Veel mensen in NL enten hun kinderen nier om religieuze overwegingen (sommigen laten het stiekem doen overigens zonder dat de gemeenschap dat weet). Tegen de Mexicaanse griep heb ik destijds ons gezin niet laten enten, dat was ook het advies van die RIVM studiegenoot (roep dat niet van de daken). Tegen Ebola, wat mij toch heftiger lijkt dan een griepje zal ik eventuele inentingen waarschijnlijk wel nemen.

Wel apart dat een RIVM studiegenoot adviseert om het niet te doen.

Zou best interessant kunnen zijn, om eens uit te zoeken, of die lui zelf zoveel vaccins nemen ?

Leuk uitzoekwerkje voor een hacker :)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...