Ga naar inhoud
GENEGEERD

Heel handige Tasjes


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb deze tas jaren geleden een keer op een mil.itariabeurs gekocht.15 Euro.De tas is van zwaar canvas en oerdegelijke ritsen.En Waterdicht door speciale binnenlaag

 

De derde foto is hetzelfde model tas maar van deze tijd,

 

first-aid-kit-2-2.jpg.76b29a7abae3d66eb099fa7932f220d8.jpgfirst-aid-kit-1-1.jpg.be73289147c716c39575d14dc9110439.jpg

 

first-aid-kit-3.jpg.b9c72e141fa27f5011c207e23bcf051a.jpg

 

Een belangrijk Item voor wat betreft de inhoud van de Tas vind ik vooral dit 1684_11DME032_sterilisatie_set_a_4873260_jpg_middle.jpg.7b4b3be213448e8fd4be89065e0d093d.jpg

 

 

Een Sterilisatieset voor in het veld.Foto is van Internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
zou graag ook zoiets eens willen vinden, is er een site met een overzicht van dit soort beurzen?
Google eens militaria en beurzen...dan vind je oa deze:

http://www.stichtingsmv.nl/

 

Sinds 1980 organiseert de Stichting Samenwerkende Militaria Verzamelaars 5 beurzen per jaar.

Voor Nederland zijn dit de grootste beurzen op Militariagebied.

Maak eens kennis met onze Militariabeurzen. +/- 270 meter tafel met 80 standhouders zorgen voor een interessant aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal ook wel kwaliteit zijn want ze zijn ook van het leger.

Die ik heb is van de jaren 70/80

 

Ik heb daar eigenlijk een beetje twijfel over. Het lijkt mij eerder een tasje dat een militaire look heeft. Heb je een foto van het etiket met de bijbehorende nummers?

 

Ik herken het in ieder geval niet. Hetgeen natuurlijk niet alles zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou graag ook zoiets eens willen vinden, is er een site met een overzicht van dit soort beurzen?

 

Gent Miliaria . Is ook zo iets . Al is het voor jou wat ver weg .

International arms and militaria fair

Sunday 7 december 2014

Sunday 22 februari 2015

in augustus is er een in mijn buurt een der grootste van België .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gent Miliaria . Is ook zo iets . Al is het voor jou wat ver weg .

International arms and militaria fair

Sunday 7 december 2014

Sunday 22 februari 2015

in augustus is er een in mijn buurt een der grootste van België .

 

Weet niet of het al genoemd is maar volgende week zondag in Ciney België.

59ste Grootste militaire beurs van Europa.

 

De beurs "Militaria" is een beurs van militaire onderwerpen. Men vinden er meer dan 550 inzenders gekomen van alle hoeken van Europa (Duitsland, Frankrijk, Polen, Italie,...).

De inzenders verkopen uniformen, helmen, onderdelen, wapens (wettelijk toegelaten in vrije verkoop), medailles, vlaggen, gravures, kaarten, boeken en andere koopwaren.

 

Ben er vorig jaar geweest, het is zo groot dat je aan een dag eigenlijk niet genoeg hebt. En voor in de pauze lekker glaasje Belgisch bier met patat is ook niet verkeerd:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gent Miliaria . Is ook zo iets . Al is het voor jou wat ver weg .

International arms and militaria fair

Sunday 7 december 2014

Sunday 22 februari 2015

in augustus is er een in mijn buurt een der grootste van België .

 

Het lijkt mij best leuk om daar heen te gaan, mag mijn vriendin de volgende dag winkelen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...