Ga naar inhoud
GENEGEERD

SeilSchafts zelt Legertent


Gast

Aanbevolen berichten

We wilden toch een wat ruimere tent.Dit omdat ik er een hekel aan heb als mijn spullen buiten staan en ik/we liggen te slapen.

Via Ebay zag ik dit type.Helaas was die beste aanbieder veeel te duur 900 Pl Euro.

Via wat googlen dit http://www.green-store.ch/product_info.php/info/p403_Swiss-Army---Orginal---Seilschaftszelt---Armeezelt---Gebirgszelt.html

 

Zwitserse-tent1.jpg.1686853e2d58d2362ae7a5a97339257b.jpg

 

Gewicht neem ik op de koop toe:(Zwaar is Kwaliteit)In mijn ogen en Eigen ervaringen met Zwitserspul is het oke.

Misschien kent iemand deze tenten en heeft er ervaring mee:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Heb je hem al gekocht? Vanwaar je vraag of iemand er ervaring mee heeft dan?

 

Ik wou hem kopen.

Maar toen ik de beesten aan het voeren was heeft mijn Vrouw zonder dat ik het wist telefonisch gereserveerd.

De man belde terug voor Iban rekening nr.

 

Bij mij duurt beslissen vaak te lang.Zodoende ook de vraag van mijn kant ;heeft iemand ervaring :

 

Anders is het weer weg.Er was er nog maar 1 .

Maar het is ook Niet goed geld terug had ik begrepen.Binnen 7 Dgn

 

Info is dus evengoed welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...