Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nienke is op zoek naar...


Nienke91

Aanbevolen berichten

Ha iedereen!

 

Alhoewel ik niet weet of ik het in de goede map plaats....

Oké, de titel voorspelt uiteraard al een heleboel en ik hoop dat ik de Admin niet achter me aankrijg (maar volgens de regels is dit geen commerciële reclame-uiting, dus zou

het in feite mogen):

 

Mijn naam is Nienke, 23 lentes jong en ik maak met 3 andere performancemakers een abstracte performance over 'The end'.

Eigenlijk focussen we ons voornamelijk op het einde van de wereld (in welke zin, dat laten we open voor het publiek).

We laten het wachten op een theatrale manier zien waarbij het publiek onderdeel van de performance is en na het zien van de

performance zal gaan nadenken over de vraag 'hoe zou ik reageren als ik weet dat het einde (van de wereld) binnen korte termijn zal gebeuren'.

We zullen 4 personages die op hun eigen manier omgaan met de wetenschap dat het einde in zicht is, waaronder een prepper.

 

 

De theaterteksten schrijven wij op basis van interviews.

 

HIIIEEERRR KOMMTTT-IEE DAN (mijn vraag):

 

Zijn er mensen geïnteresseerd om hun verhaal te delen met mij?

Uiteraard worden er absoluut geen namen genoemd (ik gebruik puur en alleen de woorden uit het interview en verwerk deze op een poëtische manier).

 

Mocht je geïnteresseerd zijn of iemand kennen die geïnteresseerd is, je mag mij gewoon een PM sturen.

 

Het interview kunnen we via chat, maar ook telefonisch/via Skype/live houden (net wat jij het fijnste vindt), het interview zal rond 15 minuten duren :)

 

Hartelijk dank voor het lezen.

En mocht de Admin deze post niet verwijderen, dan dank ik hem/haar ook van harte :)

 

Groetjes,

Nienke

p.s. Ik wilde een lief berichtje naar de Admin sturen om te vragen of ik dit zomaar mag plaatsen... maar..... ik kon 'm nog niet versturen aangezien ik nog zo'n newbie ben (heb nog geen twee berichten geplaatst haha). Dus. Heb ik het toch maar stiekem vast geplaatst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

p.s. Ik wilde een lief berichtje naar de Admin sturen om te vragen of ik dit zomaar mag plaatsen... maar..... ik kon 'm nog niet versturen aangezien ik nog zo'n newbie ben (heb nog geen twee berichten geplaatst haha). Dus. Heb ik het toch maar stiekem vast geplaatst :)

Kijk eens op deze pagina, daar kan je het reactieformulier vinden. Dat weten de anderen die willen interviewen ook te vinden.

http://preppers.nl/contact/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha iedereen!

 

HIIIEEERRR KOMMTTT-IEE DAN (mijn vraag):

 

Zijn er mensen geïnteresseerd om hun verhaal te delen met mij?

Uiteraard worden er absoluut geen namen genoemd (ik gebruik puur en alleen de woorden uit het interview en verwerk deze op een poëtische manier).

 

 

Over The End gesproken, als je een ludieke actie in je show wilt betrekken, zou je de entree van het theater moeten 'besmetten' met een stof die alleen oplicht in black light. Of laat de koffiejuffrouw in de foyer haar handen daar mee insmeren. Aan het eind van de show zeg je de mensen: "Stel dat er iemand met Ebola in de foyer aan het werk was, kijk dan nu hoe groot de kans is op besmetting". Hup, black light aan en eens zien hoeveel mensen er oplichten.

 

Ik weet niet of dat in jouw plaatje past, maar het zal mensen zeker aan het denken zetten.

 

Charlie

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over The End gesproken, als je een ludieke actie in je show wilt vertrekken, zou je de entree van het theater moeten 'besmetten' met een stof die alleen oplicht in black light. Of laat de koffiejuffrouw in de foyer haar handen daar mee insmeren. Aan het eind van de show zeg je de mensen: "Stel dat er iemand met Ebola in de foyer aan het werk was, kijk dan nu hoe groot de kans is op besmetting". Hup, black light aan en eens zien hoeveel mensen er oplichten.

 

Ik weet niet of dat in jouw plaatje past, maar het zal mensen zeker aan het denken zetten.

 

Charlie

 

Thanks voor het idee ;) We gaan het niet in een theater doen (ik hou niet van theater/toneel/musical-settings), maar het idee is wel degelijk bruikbaar in elke setting :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Nienke91 en bedankt voor de mail die je net stuurde. Ik heb je verzoek even in deze sectie gezet zodat iedereen kan lezen wat jij graag zou willen en vraag onze leden ook om input te geven aan jou idee en hardop mee te denken (schrijven).

 

Succes.

 

Het idee van @Charlie vind ik echt geniaal!

 

Dankjewel voor jouw snelle reactie en hulp! :)

Ik vind Charlie's idee ook machtig mooi.

 

Ik heb het al meteen gedeeld met de andere makers!

 

Voor al die zijn preppers-wijsheid/verhalen/quotes e.d. anoniem wil delen... Ik sta er voor open :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Nienke91,

Welkom op dit preppers forum.

Je kan hier een schat aan informatie vinden met meer dan 10.000 onderwerpen en meer dan 282.475 berichten kan je hier

uren ( eigenlijk dagen zo niet weken ) doorbrengen en als je iets niet weet, is er altijd wel iemand die je op weg kan helpen.

Ikzelf ben een stuk wijzer geworden en voel me helemaal thuis op deze site.

Er is zoveel informatie te vinden hier dat je tijd te kort komt.

Ben ook al aardig verslaafd aan deze site, pas maar op, voor je het weet ben je het ook:o

 

Met vriendelijke groet, Popeye.

 

P.S. Hou jij je ook bezig met het preppen? Zo niet, kijk dan eens op het hieronder staande filmpje.

 

filmpje is gemaakt door Communicator en ook terug te vinden op de wiki pagina.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mss een goed idee om een pool te vormen van preppers die het niet erg vinden om in de "openbaarheid" te treden. Die kunnen dan benaderd worden als er weer een keer een dergelijk verzoek komt. Het zijn wel heel erg veel verzoeken de laatste tijd en ik heb het idee dat het altijd wel dezelfde mensen zijn die het een leuk of waardeloos idee vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...