Ga naar inhoud
GENEGEERD

Is Fort Knox leeg? Congres leden werden de toegang geweigerd voor inspectie

Tom
 Share

Recommended Posts

Is hier al eerder ter sprake geweest, maar nu ook in het nieuws, hoe zat het ook al weer "ons goud" ligt ook ergens in de VS.

Wo ist das Gold aus Fort Knox hin. Darf keiner die Goldreserven der USA sehen weil sie weg sind? Kongressabgeordneten wurde Zutritt verwehrt!

Gehele artikel in het duits op deze link

http://www.youtube.com/watch?v=4s16S0K5cxQ&feature=player_embedded

Eens even kijken waar ligt ons goud;

De Nederlandse goudreserve geldt als de ultieme buffer in financieel chaotische tijden. Toch ligt - zo is nu bekend - maar liefst 90 procent van het goud in buitenlandse kluizen, bijvoorbeeld in New York. Maar ligt het daar wel goed?

Nederlands goud vooral in buitenland

Met film en komentaar van Willem Middelkoop (super interessant).

Let op de reactie's aan het eind van de film (6 minuten) De VS kan het goud gewoon confisceren.

En wil je nog meer weten gewoon zoeken op nederlands goudreserve

En ben eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van MR.Gold :D

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik was een tijdje terug op bezoek bij The Silver Mountain om wat goud op te halen en ik had het daar nog met Rolf van Zanten over. Hij denkt dat het een broodje aap verhaal is en gelooft niet in verdwenen goud en/of gedeeltelijk met tungsten gevulde goudstaven. Ik denk echter dat hij hierin te goedgelovig is.

Link naar reactie

Achterdochtig als ik ben, denk ik dat er juist wel goud ligt. Misschien wel meer dan er zou moeten liggen.

Het kan zelfs de Fed niet ontgaan zijn dat de enorme dollar export van de afgelopen 40 jaar ooit eens zou stoppen. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze verbaast zijn dat het zo lang goed genaan is. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze weten wat er gaat gebeuren als de export stopt.

Als je dan je wereld macht status wilt behouden kun je maar beter goud hebben.

Wat je ook kunt zeggen van de Fed, ik heb ze nooit kunnen betrappen op stommiteit.

PS: Ik weet dat de Fed zelf geen goud heeft, maar de Fed heeft wel een enorme invloed in alle mogelijke politieke circels.

PPS: Waarom denk je dat het de US gelukt is de UK en Europeese landen er toe te bewegen hun goud te verkopen? Hoeveel hebben ze zelf verkocht?

Link naar reactie

Er zijn al zo lang zulke hardnekkige geruchten dat er:

minder ligt dan zou moeten

Wat er ligt niet allemaal echt goud is

Enz, dat je er moeilijk nog wel in kunt geloven.

En welk bewijs heb je uberhaupt nodig, een staat die zonder enig probleen onbeperkt geld blijft bijdrukken, de waan heeft nog een wereld macht te zijn, terwijl in het land zelf het meer op een derde wereld land lijkt?

Denk je nou echt dat ze dan wat FN betreft wel helemaal zuiver zijn, WTFU WakeTheFu..Up, sorrie voor het taalgebruik en blijkbaar heb ik vandaag het afkortings virus te pakken....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...