Ga naar inhoud
GENEGEERD

Premier Duitsland roept burgers op om vluchtelingen te huisvesten


Tom

Aanbevolen berichten

In Duitsland wordt er vanuit de politiek al gezinspeeld om net zoals direct na de WW2 mensen met extra ruimte in hun huis te verplichten om mensen op te nemen in huis, in dit geval dus asielzoekers.

 

Maar stel dat dat wordt ingevoerd dan zitten ze gelijk bij je prep-spullen.

 

Maar dat is nog niet het ergste want wat lezen wij in het artikel? Welnu het meest zorgelijke is deze passage.

 

CITAAT

 

Er zijn vluchtelingen zonder een officiële registratie. En wat weten we inmiddels van sommige groepen?

 

Deze oproep van de terroristische organisatie "Islamitische Staat" is gepubliceerd in het tijdschrift van IS.

Daarin wordt opgeroepen dat nu elke IS supporter om in het huis te gaan van een "kruisvaarder om te doden" (elke ongelovige). " Bovendien moet de burgers van de Crusader volken (ongelovigen) overal aangevallen worden waar je ze ontmoet . "

 

Dus dan doe je geen oog meer dicht, wat zouden we bij een verplichte regelgeving nog kunnen doen.

En dan met name de prepper gerelateerde dingen die je in huis hebt.

 

 

 

Ministerpräsident ruft Bürger zur Aufnahme von Flüchtlingen in privaten Wohnungen auf

Torben Grombery

 

Nachdem erst vor wenigen Wochen der CDU-Bundestagsabgeordnete Martin Patzelt Bürger dazu aufgerufen hat, Flüchtlinge in ihre Privatwohnungen aufzunehmen, kommt dieselbe Forderung jetzt von einem politischen Schwergewicht – dem grünen Ministerpräsidenten des Bundeslandes Baden-Württemberg, Winfried Kretschmann: »Der Staat braucht private Liegenschaften, um den Flüchtlingszustrom zu bewältigen«.

 

 

LEES ARTIKEL OP DE LINK

http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/deutschland/torben-grombery/ministerpraesident-ruft-buerger-zur-aufnahme-von-fluechtlingen-in-privaten-wohnungen-auf.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Die zijn echt helemaal van de pot gevallen... dat gaat er nooit door komen. Mijn huis, mijn keus wie er in komt. Laten ze maar eens lekker gaan zorgen dat er niet meer zoveel vluchtelingen bij komen.

 

Die kulturen passen niet bij de onze en zolang ze zich niet willen aanpassen aan ons, ipv dat wij ons steeds meer aanpassen aan hun, zijn we echt fout bezig.

 

Mensen uit de ellende helpen is iets moois, maar wel vrijwillig en al helemaal geen verplichtte in-huis plaatsing ongein. Wegwezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een groot verschil tussen leegstaande privéwoningen en bij mensen thuis in het gezin.

Hierdoor wordt de boodschap van de samenvoeging van deze twee nieuwberichten wel erg uit 't verband gerukt. :rolleyes:

 

Kopp-Verlag, de bron van dit artikel, is altijd goed voor dubieuze berichtjes die neo-nazi's, ufologen en complotdenkertjes aanspreken. Overigens is het niet de Duitse premier die ergens toe oproept, zoals topicstarter denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopp-Verlag, de bron van dit artikel, is altijd goed voor dubieuze berichtjes die neo-nazi's, ufologen en complotdenkertjes aanspreken. Overigens is het niet de Duitse premier die ergens toe oproept, zoals topicstarter denkt.

 

Dat laatste kon ik ook al niet vinden, dat blogje ken ik verder niet maar de titels van de andere nieuwsberichten zeggen alweer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste kon ik ook al niet vinden, dat blogje ken ik verder niet maar de titels van de andere nieuwsberichten zeggen alweer genoeg.

 

Topicstarter verwart Baden-Württemberg met de Bondsrepubliek Duitsland. Nou zal ik wel weer op iedere slak zout leggen, maar dit soort kleine details geven toch een heel ander beeld.

 

Leuk detail uit het 'artikel' van Kopp; er vinden al aanvallen van IS-aanhangers op Christenen plaats. Zoals in Keulen. Gelukkig was de IS-strijder zo bezopen dat hij met zijn gebroken fles weinig schade aanrichtte... Voor de slimmeriken onder ons: wat klopt er niet aan dit bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topicstarter verwart Baden-Württemberg met de Bondsrepubliek Duitsland. Nou zal ik wel weer op iedere slak zout leggen, maar dit soort kleine details geven toch een heel ander beeld.

 

Leuk detail uit het 'artikel' van Kopp; er vinden al aanvallen van IS-aanhangers op Christenen plaats. Zoals in Keulen. Gelukkig was de IS-strijder zo bezopen dat hij met zijn gebroken fles weinig schade aanrichtte... Voor de slimmeriken onder ons: wat klopt er niet aan dit bericht?

 

Nah, dat is inderdaad op iedere slak zout leggen. Maar help, moeten we ons nu ook al om bezopen moslims zorgen gaan maken, hoe prep je daar nu weer tegen! ;) :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

70 maagden in huis halen Raycoupe...dat leidt ze wel even af tot ze weer nuchter zijn.

 

Nah, 'k geef hem gewoon een bierglas met Palinka, HET Wondermiddel, kwakt 'ie zo tegen de grond. :p

Die maagden kan ik veel beter zelf houden. :rolleyes:

 

Door minirokjes voor moslima's te kopen? Of speklappen voor de islamitische buurt-BBQ?

 

Komen die minirokjes ook nog van pas.. ;)

(Palinka 52%, binnenkort te koop via mijn eigen webshop. Moslims, zombie, plunderaar, ongewenst bezoek, coma gegarandeerd.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topicstarter verwart Baden-Württemberg met de Bondsrepubliek Duitsland. Nou zal ik wel weer op iedere slak zout leggen, maar dit soort kleine details geven toch een heel ander beeld.

 

Leuk detail uit het 'artikel' van Kopp; er vinden al aanvallen van IS-aanhangers op Christenen plaats. Zoals in Keulen. Gelukkig was de IS-strijder zo bezopen dat hij met zijn gebroken fles weinig schade aanrichtte... Voor de slimmeriken onder ons: wat klopt er niet aan dit bericht?

 

In Syrië is afgelopen jaar nog een alcoholstokerij opgerold door de FSA. Het is daar kennelijk zoiets als een wiet-plantage hier. Ze zuipen daar toch als ze de kans krijgen. De verleiding in Europa is dan ook levensgroot aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het al zo vreemd want Duitsers zijn hypergevoelig als het gaan om aantasting van persoonlijke eigendommen en of privacy. Dat dit nog niet tot een politieke rel heeft geleid waarbij heel Duitsland in massa staking is gegaan en het ene document naar de andere je om de oren zou vliegen met inbegrip van het in elkaar zakken van de Nederlandse economie omdat elke Duitser nog weigert een product van Nederlandse bodem af te nemen en daarbij een massaal invasie plan uitvoert om elzas lotharingen terug te krijgen zal ongetwijfeld gestoeld zijn opdat het weer uit het hoekje aan de grens met Oostenrijk komt.

 

Dat relativeert zo mooi :). Ik heb begrepen dat Duitsland mensen uit het in en rond Oostenrijk met inbegrip van de Oostenrijkers zelf 'oberslegiërs' vinden.

 

Niks aan de hand dus :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

knappe minister die mij gaat verplicht zo,n haatbaard over de vloer te nemen .......................PIEP PIEP....1-1-2 goedemiddag wat kan ik voor u doen .....??? .................euhhhhhh ik heb een haatbaard vluchteling in huis en nu ging hij douchen en is uitgegleden over een stuk zeep.........wat zegt u of hij nog ademt ?????............................TRAP!!!!! .......NEE mevrouw hij ademt niet meer.......................okee u stuurt een ambulance ? hij is fijn :)............(ben ik nog voor 17:00 in de kroeg XD.................)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topicstarter verwart Baden-Württemberg met de Bondsrepubliek Duitsland. Nou zal ik wel weer op iedere slak zout leggen, maar dit soort kleine details geven toch een heel ander beeld.

 

Leuk detail uit het 'artikel' van Kopp; er vinden al aanvallen van IS-aanhangers op Christenen plaats. Zoals in Keulen. Gelukkig was de IS-strijder zo bezopen dat hij met zijn gebroken fles weinig schade aanrichtte... Voor de slimmeriken onder ons: wat klopt er niet aan dit bericht?

 

Niet om het in dit geval op te nemen voor Kopp-Verlag welke website ik wel geregeld bekijk. Maar de IS-strijders doen wel meer wat verboden wordt in de Koran. Zoals het gaat met alle extremisten die zich beroepen op eender welk geloof. De regels die zij uit hun "heilige geschriften" volgen worden hierdoor anders uitgelegd. Zo zijn er al heel veel Christelijke en Joodse groeperingen geweest die in de naam van hun geloof wreedheden uitvoerden. Telkens worden de regels zo gedraaid dat zij het altijd goed doen in hun ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Topicstarter verwart Baden-Württemberg met de Bondsrepubliek Duitsland. Nou zal ik wel weer op iedere slak zout leggen, maar dit soort kleine details geven toch een heel ander beeld.

 

Leuk detail uit het 'artikel' van Kopp; er vinden al aanvallen van IS-aanhangers op Christenen plaats. Zoals in Keulen. Gelukkig was de IS-strijder zo bezopen dat hij met zijn gebroken fles weinig schade aanrichtte... Voor de slimmeriken onder ons: wat klopt er niet aan dit bericht?

 

Alweer een artikeltje van KOPP. Zou er tóch iets aan de hand zijn met allochtonen :confused: ?

 

»Scheiß Christen«: Randalierende Muslime stürmen in Mönchengladbach eine Kirche

Peter Harth | 28.12.2014 | KOPP Verlag

Muslimische Kinder und Jugendliche stürmen am Heiligabend eine Krippenfeier in Mönchengladbach. Sie stören die Andacht und beschimpfen Kirchgänger. Ein mutiger Küster hält zwei von ihnen fest, der Pfarrer stellt Anzeige. Ist das eine gezielte Provokation der muslimischen Gemeinde am Ort? Die Polizei hält sich seltsam bedeckt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer een artikeltje van KOPP. Zou er tóch iets aan de hand zijn met allochtonen :confused: ?

 

»Scheiß Christen«: Randalierende Muslime stürmen in Mönchengladbach eine Kirche

Peter Harth | 28.12.2014 | KOPP Verlag

Muslimische Kinder und Jugendliche stürmen am Heiligabend eine Krippenfeier in Mönchengladbach. Sie stören die Andacht und beschimpfen Kirchgänger. Ein mutiger Küster hält zwei von ihnen fest, der Pfarrer stellt Anzeige. Ist das eine gezielte Provokation der muslimischen Gemeinde am Ort? Die Polizei hält sich seltsam bedeckt.

 

Respect moet vooral van autochtone kant komen, anders wordt er gelijk met discriminatie gegooid.

 

En je artikel geeft duidelijk aan waarom steeds meer Duitsers in protestmarsen tegen Islam en asielzoekers lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...