Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

phaelin

Ebola complot

Recommended Posts

Ik geloof er niet zo in, maar het is een interessante theorie en het levert vast wel weer discussie op.

Horowitz heeft tijden terug al een boek geschreven, Emerging Viruses. Aids and Ebola, Nature, accident or intentional.

Nu met deze ebola uitbraak komt dat natuurlijk weer boven en zo vond ik onderstaand filmpje. Gecombineerd met alle doomsday verhalen met de plastic coffin liners die in de US gevonden zijn, de brieven die gestuurd schijnen te zijn aan beheerders van kerkhoven om uit te vinden hoe snel ze duizende lijken konden verwerken etc etc...

Ik weet het niet. Ik denk niet dat het opzet is, dus dat deze ebola gewapeniseerd is en expres is losgelaten om in combinatie met iets anders de bevolking uit te dunnen. Maar ik kan ook niet bewijzen dat het niet zo is dus is er een kleine kans dat...

Filmpje (nouja, het is audio op YouTube dus je kunt het luisteren terwijl je iets anders doet).

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Met een graafmachine een hele grote lange kuil graven gaat veel sneller.een keer moet de mensheid uitgedund worden, dus dit is een prima middel.uiteraard hebben Ze ziektes op de plank liggen, die in een lab zijn getuned. Dat was eerder al. Het lijkt wel gepland alle ellende die er nu is Isis ebola Oekraïne dollar binnenkort.

Deze post delen

In de 2de wereldoorlog werden miljoenen joden vergast.

De meeste mensen hadden wel een vermoeden wat er aan de hand was en wat er met die mensen gebeurde inclusief de Duitse bevolking zelf.

De realiteit was alleen zo verschrikkelijk dat de meeste mensen het niet konden geloven.pas na de oorlog toen de beelden opdoken in de krant en ze er niet meer omheen konden werden ze wakker.

Nou hebben ze de meest verschrikkelijke virussen op de plank liggen, die liggen er natuurlijk niet voor niks.

Ze zijn geproduceerd om van nut te zijn en wellicht om ooit te gebruiken.

Bij welke omstandigheden en of ze nu gebruikt worden dat weet ik niet.

Als ze gebruikt worden om miljoenen of miljarden te vermoorden is de realiteit te verschrikkelijk voor de meeste mensen om het te geloven.

Deze post delen

Tja, ik wist van de theorieen en sommige mensen hebben het zelfs voorspeld. Maar je zou denken dat als dit een biologisch wapen was en een aanval op de mensheid dat het al veel veel erger zou moeten zijn nu. Ik kan geen reden bedenken waarom het dan zo langzaam gaat. We zitten nu bijna een half jaar met die rommel en ondanks dat het de grootste uitbraak van ebola ooit is zijn we er nog steeds. Als je ebola in een wapen kunt veranderen kun je er toch ook voor zorgen dat het door de lucht overdraagbaar is? Maar je weet nooit wat die psychopaten allemaal uitspoken.

Deze post delen

Dit zegt 'n Afrikaan......https://www.facebook.com/notes/nana-kwame/ebo-lie/10202862436634177

Dat zou ook kunnen natuurlijk. Allemaal bang genoeg om het vaccin te nemen en dan gaan we allemaal het hoekje om. Wellicht in combinatie met ons toch al verzwakt immuunsysteem door alle wifi, gsm en andere straling en de metalen die ze in de lucht sprayen. Niks verbaast me meer. Ik ga er voor m'n eigen geestelijke gezondheid nog maar gewoon van uit dat het een overgaand iets is en dat het zoals gewoonlijk op een gegeven moment weer uitdooft. Zo niet... Daarom preppen we.

Ik vond het wel grappig, toen ik vorige week naar de huisarts moest en daar als enige zat met m'n maskertje :p Vond niet echt dat het nog nodig was maar ik wilde eigenlijk ook gewoon eens de reacties zien. Mensen vonden het maar raar, maar m'n huisarts vond het eigenlijk wel verstandig :)

Deze post delen

De ene kant op, of de andere kant op, waar of niet waar, het blijft een drama.

Ben sowieso wel skeptisch tegenover een eventueel vaccin, ik zie een vaccin eigenlijk helemaal niet zitten. Een medicijn wel. Preventief behandelen met iets wat zeker nog niet veilig is, vind ik echt geen optie.

Zo heeft mijn jongste dochter (anderhalf) nu haar laatste vaccinatie gehad. Meer krijgt ze niet. Zo deed ik niet aan vaccineren van mijzelf of mijn kinderen bij de mexicaanse griep (heb nog steeds geen griep gehad)

En zo zal ik me waarschijnlijk niet laten vaccineren tegen ebola, mocht dat beschikbaar komen.

Deze post delen

In de 2de wereldoorlog werden miljoenen joden vergast.

De meeste mensen hadden wel een vermoeden wat er aan de hand was en wat er met die mensen gebeurde inclusief de Duitse bevolking zelf.

De realiteit was alleen zo verschrikkelijk dat de meeste mensen het niet konden geloven.pas na de oorlog toen de beelden opdoken in de krant en ze er niet meer omheen konden werden ze wakker.

Nou hebben ze de meest verschrikkelijke virussen op de plank liggen, die liggen er natuurlijk niet voor niks.

Ze zijn geproduceerd om van nut te zijn en wellicht om ooit te gebruiken.

Bij welke omstandigheden en of ze nu gebruikt worden dat weet ik niet.

Als ze gebruikt worden om miljoenen of miljarden te vermoorden is de realiteit te verschrikkelijk voor de meeste mensen om het te geloven.

De mens is nauwelijks veranderd de laatste 10k jaar. De manieren om elkaar af te slachten, aan de macht te komen\blijven of anderen als slaven te gebruiken verschillen een beetje, maar het zit gewoon in ons DNA om elkaar om de zoveel tijd het leven zuur te maken.

Deze post delen

De ene kant op, of de andere kant op, waar of niet waar, het blijft een drama.

Ben sowieso wel skeptisch tegenover een eventueel vaccin, ik zie een vaccin eigenlijk helemaal niet zitten. Een medicijn wel. Preventief behandelen met iets wat zeker nog niet veilig is, vind ik echt geen optie.

Zo heeft mijn jongste dochter (anderhalf) nu haar laatste vaccinatie gehad. Meer krijgt ze niet. Zo deed ik niet aan vaccineren van mijzelf of mijn kinderen bij de mexicaanse griep (heb nog steeds geen griep gehad)

En zo zal ik me waarschijnlijk niet laten vaccineren tegen ebola, mocht dat beschikbaar komen.

Ben ik het helemaal mee eens. Ik moet ook geen griepprikken of andere vaccinaties. Maar wat als ze het gaan verplichten? Ik weet niet of dat wel kan nu volgens de wet maar die is altijd snel aan te passen als ze iets willen. Zou het mogelijk zijn een bepaalde 'marker' aan een vaccin toe te voegen waardoor je snel kunt controleren of iemand het gehad heeft of niet?

Deze post delen

@Novitamya Er zit m.i weinig verschil tussen een medicijn en een vaccin. Komt op hetzelfde neer.

Het verschil is dat je bij een vaccin nog niet ziek ben en bij een medicijn wel.

Kortom ik neem het risico niet tot het innemen van allerlei gifstoffen als het niet echt noodzakelijk is. Ben ik ziek, wordt de noodzaak velen malen groter, dan is het een afweging maken tussen zal ik het zelf overleven, of heb ik hulp nodig, met het risico iets anders binnen te krijgen. Ik zie daar wel degelijk een verschil in.

Deze post delen

Ben ik het helemaal mee eens. Ik moet ook geen griepprikken of andere vaccinaties. Maar wat als ze het gaan verplichten? Ik weet niet of dat wel kan nu volgens de wet maar die is altijd snel aan te passen als ze iets willen. Zou het mogelijk zijn een bepaalde 'marker' aan een vaccin toe te voegen waardoor je snel kunt controleren of iemand het gehad heeft of niet?

Als ze het gaan verplichten wordt het tijd voor een BOL denk ik.

Deze post delen

@phaelin

En dan ook de andere belangen niet vergeten zoals de diamanten en olie want er is altijd meer......en nog meer....

Hier nog één van de vele filmpjes die er rond gaan........http://www.youtube.com/watch?v=1ZonCVRQ-2s&feature=player_embedded

Wat 'n goed statement van je om met je masker in de wachtkamer te gaan zitten! :)

Deze post delen

@Novitamya heb je gelijk in, er moet hier misschien nog wat meer koffie in. Whoops. My bad.

Ben hoe dan ook niet van plan om in de rij voor een vaccin te gaan staan. Er word op het moment teveel foute info in de media verkondigd, met als waarschijnlijk doel om paniek te veroorzaken onder het plebs. Hoe minder (of juist verkeerde) voorzorgs maatregelen er getroffen worden (zoals dat fantastische voorbeeld uit Tsjechië) des te meer het uit de hand loopt en het volk op een gegeven moment staat te springen om een vaccin. ..Wat dan tegen die tijd hoogstwaarschijnlijk verplicht wordt met alle gevolgen van dien. Heb vanmiddag toevallig nog een goed stuk gelezen van een vrouw die er verstand van heeft; zal dat straks nog even opduikelen en hier posten.

Deze post delen

Recent voorpagina nieuws in Liberia: "AIDS EN EBOLA GEMAAKT DOOR AMERIKAANSE DEFENSIE"

En niet van de eerste de beste complotdenker, maar van dr. Cyril Broderick, voormalig professor aan de Universiteit van Liberia. Hij beweert dat het ebolavirus en hiv ontwikkeld zijn tijdens de Koude Oorlog. Hij stelt dat het Amerikaanse ministerie van Defensie Afrikanen gebruikt als proefkonijn voor experimentele biologische wapens. Het ministerie zou slechts enkele weken voor de uitbraak in Guinee en Sierra Leone zijn begonnen met klinisch onderzoek met mensen.

bron: http://www.liberianobserver.com/security/ebola-aids-manufactured-western-pharmaceuticals-us-dod

Deze post delen

Dat is ook min of meer de strekking van het boek dat ik in het begin noemde. Uitgegeven in 1996. De schrijver heeft dingen achter z'n naam zoals D.M.D., M.A., M.P.H. en en voorwoord door een M.D. en Ph.D. Geen idee wat het allemaal is maar het klinkt alsof ze weten waar ze het over hebben in ieder geval.

boek-ebola.jpg.63c4ee7e4802fcc389b5eb33c063b20c.jpg

Deze post delen

Dat is ook min of meer de strekking van het boek dat ik in het begin noemde. Uitgegeven in 1996. De schrijver heeft dingen achter z'n naam zoals D.M.D., M.A., M.P.H. en en voorwoord door een M.D. en Ph.D. Geen idee wat het allemaal is maar het klinkt alsof ze weten waar ze het over hebben in ieder geval.

Dat boek staat inmiddels ook online zie ik:

http://www.blackherbals.com/Emerging_Viruses-Aids_&_Ebola.pdf

Ik hou het voorlopig op nature, maar misschien zet het boek me op andere gedachten.

Deze post delen

Ik heb hier en daar eens flink rond gezocht en voorlopig kom ik tot (helaas) de conclusie dat het inderdaad designer virussen zijn, aids, ebola, mexicaanse griep, enz. kennelijk blijkt het ebola verhaal toch niet zo effectief te zijn. Zag een filmpje van een ebola dode die naderhand opstond, geld kreeg en wegwandelde. Waar rook is is vuur, er zijn meer zaken waar gebruik maakt van acteurs. Kortom, mij bekruipt het gevoel dat iedereen weer vreselijk gen......d door degenen die er uiteindelijk beter van worden. Farma dus.. En dan inderdaad verplicht vaccin met onder ander kwik erin en geen moer helpen. Je wordt el wel ernstig ziek , (hoera, handel denkt farma) Daarbij komt ook dat naar mijn overtuiging voor iedere natuurlijke ziekte een natuurlijk medicijn is. Zelfs voor geproduceerde ziektes zijn er vaak nog wel oplossingen in de natuur.

Hoe dan ook ebola blijft een eng verhaal, alleen al door de zieke geesten die dit bedenken.

Deze post delen

Kon de echte kim feensta niet vinden op Facebook, anders had k haar een thumbs up gegeven, binnenkort kim er bij als prepper

Deze post delen

Persoonlijk geloof ik dat Ebola een instrument is van de Elite om de NWO te kunnen realiseren, en wel om het feit dat deze zich nu pas manifesteert als andere wereldcrises eveneens manifest zijn: Het Ukraïne-Rusland thema, ISIS en Syrië, Israël-Iran, en niet te vergeten economische/monetaire crisis. Het is een meer-fronten aanval op alles wat niet Elite is.

It only gets weirder by the day. As the engineered ebola scare rolls out and ISIS supposedly closes in, the US and NATO are slipping into Syria as if no one is looking. Meanwhile, insane Israel is openly planning another Gaza massacre while the Ukrainian genocide continues. If that’s not enough, the economy is on the verge of collapsing, our food, air and water continue to be poisoned, our oceans and atmosphere are dying, communities are being fracked.....

Een andere aanwijzing dat Ebola geen natuurproduct is, is het feit dat bv. Amerika zich al jaren heeft voorbereid op komende gebeurtenissen:

Ebola Patients & Exposed Persons to be Sent to Death Camps According to HHS Documents

Saturday, October 11, 2014 7:16

Overige gegevens over bio-engineered (GMO) Ebola en aanverwante virale dreigingen:

Ex NASA/Ames Dr Warns Ebola Is A Bioweapon!

Sunday, October 12, 2014 10:44

NASA medewerker bekent dat Ebola is gecreeerd om ons te doden

Evidence Suggests Ebola Is A Bioweapon Manufactured By The US

Weapons of Mass Destruction (WMD)

Ebola can be turned into bioweapon, Russian & UK experts warn

Published time: August 08, 2014 14:30 | Edited time: September 21, 2014 06:47

The Case That EV-D68 and Ebola Were Constituted As Bio-Weapons Directed At the American People

Sunday, October 12, 2014 7:08

Ebola Is the Most Dangerous False Flag Event In History

Tuesday, October 7, 2014 6:41

The five biggest lies about Ebola being pushed by government and mass media

Posted: 13 Oct 2014 03:22 AM PDT

US Has More Sanctions Against Russia Than Against Ebola – Paul Craig Roberts

Posted on 10 October 2014 by Tom Sullivan

“We’re Screwed” Says White House Correspondent and Gov Document Surfaces Exposing the Real Truth Behind Ebola and how More Trouble is Headed Our Way

VIDEO's:

Deze post delen

Zoals eerder al beloofd; Here's why I won't be lining up for the Ebola vaccine

Eerlijk gezegd ben ik zelf ook niet van plan om dat vaccin vrijwillig te gaan halen. Er kleven m.i. nét iets teveel aparte dingen aan het hele ebola gedoe. Want, even heel reëel gezien zou het toch echt niet verkeerd zijn voor ons planeetje als er een X aantal miljard mensen van de aardbodem werden gevaagd? De economie heeft er baat bij, mensen hoeven geen honger meer te lijden, de aarde zelf (de natuur) heeft er baat bij, er komt meer woonruimte voor iedereen, en zo ongetwijfeld nog wel meer.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de mannen en vrouwen die de touwtjes in handen hebben geen kwaad willen doen, en mijn twijfels met tegen argumenten teniet gedaan kunnen worden, maar dan nog. Dat neemt nog steeds niet weg dat er tot op de dag van vandaag veel te weinig tegen gedaan wordt, er ronduit verkeerde informatie naar buiten komt, en alles erop lijkt dat zij dit gewoon laten gebeuren waar ze bij staan en toekijkend afwachten. Ik zal, zolang dit in mijn ogen reëel en verstandig is er alles aan doen om zelf niet besmet te worden (heb er ook geen probleem mee om, mocht dat nodig zijn met een mondkapje en handschoenen de deur uit te gaan). Tot aan het afzonderen van familie zelfs toe, mocht het die kant op gaan.

Maar goed; zover is het hier nog lang niet, en ik hoop ook echt dat het virus hier voorlopig nog geen voet tussen de deur krijgt. Maar dat er iets niet klopt; daar ben ik inmiddels wel over uit.

Deze post delen

Zoals eerder al beloofd; Here's why I won't be lining up for the Ebola vaccine

Eerlijk gezegd ben ik zelf ook niet van plan om dat vaccin vrijwillig te gaan halen. Er kleven m.i. nét iets teveel aparte dingen aan het hele ebola gedoe. Want, even heel reëel gezien zou het toch echt niet verkeerd zijn voor ons planeetje als er een X aantal miljard mensen van de aardbodem werden gevaagd? De economie heeft er baat bij, mensen hoeven geen honger meer te lijden, de aarde zelf (de natuur) heeft er baat bij, er komt meer woonruimte voor iedereen, en zo ongetwijfeld nog wel meer.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de mannen en vrouwen die de touwtjes in handen hebben geen kwaad willen doen, en mijn twijfels met tegen argumenten teniet gedaan kunnen worden, maar dan nog. Dat neemt nog steeds niet weg dat er tot op de dag van vandaag veel te weinig tegen gedaan wordt, er ronduit verkeerde informatie naar buiten komt, en alles erop lijkt dat zij dit gewoon laten gebeuren waar ze bij staan en toekijkend afwachten. Ik zal, zolang dit in mijn ogen reëel en verstandig is er alles aan doen om zelf niet besmet te worden (heb er ook geen probleem mee om, mocht dat nodig zijn met een mondkapje en handschoenen de deur uit te gaan). Tot aan het afzonderen van familie zelfs toe, mocht het die kant op gaan.

Maar goed; zover is het hier nog lang niet, en ik hoop ook echt dat het virus hier voorlopig nog geen voet tussen de deur krijgt. Maar dat er iets niet klopt; daar ben ik inmiddels wel over uit.

Ik weet niet of ik die vaccinatie moet accepteren?

De vraag voor mij: wat is de kans op ebola als je geen vaccinatie laat zetten.

Kun je mij uitleggen waarom ebola goed is voor de economie?

Deze post delen

@luna1988 Ebola is goed voor de economie omdat er zolang dit duurt gigantisch veel mensen in blinde paniek pakken etc. gaan kopen. Des te duurder het pak, des te meer mensen zijn beschermd is vaak het idee. Het zou mij ook niet verbazen dat door de komst van een vaccin alle belastingen worden verhoogd, want het geld moet toch érgens vandaan komen?

Deze post delen

@luna1988 Ebola is goed voor de economie omdat er zolang dit duurt gigantisch veel mensen in blinde paniek pakken etc. gaan kopen. Des te duurder het pak, des te meer mensen zijn beschermd is vaak het idee. Het zou mij ook niet verbazen dat door de komst van een vaccin alle belastingen worden verhoogd, want het geld moet toch érgens vandaan komen?

Als mensen pakken kopen hebben ze minder geld voor anderen dingen te kopen.

Met belasting geld is het nog erger daarvan komt niks van terecht bij de bedrijven wat nog slechter is voor de economie.

Nog sterker de vaccinatie is niet geproduceerd in Nederland dus daar komt niks van in omloop in Nederland.

Naar mijn mening is ebola een potentiële ramp voor de economie.

Economie is geen exacte wetenschap alles is gebaseerd op vertrouwen.

Als het vertrouwen wegvalt zoals nu al aan het gebeuren is, dan is dat zeer gevaarlijk.

Ebola heeft hier nu nog geen of maar een miniem aandeel in. Maar het kan zijn dat ebola de spreekwoordelijke druppel word die ons in een financieel verderf stort vele male groter dan de crisis van 2008 die we nog steeds niet te boven zijn.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...