Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat is duur en wat goedkoop?

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

In een ander topic merkte ik op dat ik sommige dingen erg duurder vind worden en sommige dingen ook weer erg goedkoop vindt.

Misschien leuk om in dit topic aan te geven wat jij in je persoonlijk leven erg duur vindt en wat je ontzettend mee viel toen je moest afrekenen. Dus graag voorbeelden die je recentelijk hebt onder vonden:

Goedkoop

Paar weken geleden bij de Action buiten zonne-energie lampjes gekocht voor 75 cent stuk (aanbieding) Ze doen het werkelijk geweldig en denk elke keer hoe is het mogelijk voor deze prijs.

Ik had laatst een loodgieter in huis die ruim een uur bij ons is bezig geweest met een ontstopping van een afvoer en de buiten kraan die lek was gegaan in de winter weer te repareren en betaalde de man incl. btw en materiaal 65e (geen voorrijkosten berekend)

Duur

Van de week mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht voor een lekke band en even nakijken en moest een whooping 57e betalen (incl. 5.5e voor de nieuwe binnenband)

Schik mij toch elke keer een hoedje als ik bij het tanken 100e moet afrekenen. Uit protest laat ik hem mooi niet meer wassen a 7.5e :-)

Waar schikken jullie elke keer van zowel negatief en positief?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Arbeid is belachelijk duur door alle heffingen van overheidswege, dat het in het geval van duurdere dingen stom genoeg vaak ''goedkoper'' is ze te vervangen, dan te repareren. Bijvoorbeeld printers, maar helaas ook auto's, zo hebben we deze week moeten ondervinden.

Een laptop die ik had gekregen, kostte drie jaar geleden 400 euro. Na drie maanden zei ie *pof* en was het gehele moederbord verbrand. Er kon een tweedehands moederbord in worden gezet voor 250 euro. Dat vond ik duur. Hiervoor koop je een nieuwe laptop, met eerstehands moederbord. Dat vind ik dan weer goedkoop.

Wegwerpcultuur :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...