Ga naar inhoud
GENEGEERD

Moonshiners


Bolo

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zonder dat ze heterdaad gepakt worden en de moonshine fysiek in beslag kan worden genomen zou een goeie advocaat gehakt maken van de aanklacht.

 

"dus u kunt niet aantonen dat mijn client daadwerkelijk alcohol stookte? Hij beweert dat het eigenlijk soep was"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond op Discovery HD om 2100 uur.

 

Moonshiners. Rebelse rednecks en hun eigengestookte drank. Niet echt prepgerelateerd maar dit soort lui zijn meestal echt offgrid.

 

Altijd leuke tv.

Heb het programma niet gezien maar rebelse rednecks laat mij steeds denken aan de Appalachian , denk maar aan de film The Deliverance.

Nu ja die leven offgrid. Er is ook niks anders. Dat is echt de outcast van een samenleving. Incest is daar ook niet onbekend en door het drinken van moonshine zo blind als een mol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer mij een beetje weg te houden van Discovery en NG, Beide hebben nogal de neiging om feiten te verdraaien of te bedenken om kijkers te boeien.

 

* Ook pas sinds kort. Mijn vriendin begon er over en na eens goed op te letten merk je aardig wat onwaarheden op.

 

Verstandig, TV de deur uit. Ik heb TV niet gemist de afgelopen jaren, heb wel een beamer hangen maar kijk daarmee dan ook echt wat ik wil zien en zonder reclames :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...