Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ben ik nu gek of horen jullie het ook?

Thexder
 Share

Recommended Posts

Ik zat even naar een fragment te luisteren op BNN getiteld:

"Rutte: Belastingbetaler gaat niet bloeden voor Spanje"

Het stuk is hier te beluisteren:

http://www.bnr.nl/?service=player&type=fragment&articleId=1591344&audioId=1591443

In het stuk zegt Mark Rutte op een gegeven moment:

"Je moet maximaal de druk erop houden, dat is ook de reden waarom ik tegen heb gehouden, want dat wilde Ben"

Ik dacht toen, bedoelt hij nu Ben om men? Ben als in Ben Bernanke!!!

WTF?

Luister ook even naar het stukje en vertel me a.u.b. of jullie het ook horen :confused:

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Goed Rutte lijkt wel vaker niet helemaal uit zijn woorden te kunnen komen maar ik krijg echt de indruk dat hij aan Ben dacht toen hij het zei.

Het zou mij niets verbazen als de mensen van de fed zich ook bezighouden met de monetaire politiek binnen de EU.

Link naar reactie

Snapt dan niemand dat Ben niets van doen hoort te hebben met Europees beleid? Denken jullie dat de Amerikanen zich ook maar wat aantrekken van Europees beleid? Laat staan dat ze zouden tolereren dat Europa zich met hun monetaire beleid zou mogen bemoeien.

Link naar reactie

Die gast (rutte) heeft totaal geen zelfvertrouwen. Hij spreekt veel te snel. Iemand met zelfvertrouwen zal over het algemeen veel langzamer spreken.

Overigens denk ik dat hij "men" bedoelde. Al is de 'm' wel een beetje 'b'-erig uitgesproken :)

Link naar reactie

Die gast (rutte) heeft totaal geen zelfvertrouwen. Hij spreekt veel te snel. Iemand met zelfvertrouwen zal over het algemeen veel langzamer spreken.

Overigens denk ik dat hij "men" bedoelde. Al is de 'm' wel een beetje 'b'-erig uitgesproken :)

denk toch niet dat gebrek aan zelfvertouwen hem verweten kan worden...man zit mijns inziens goed in z'n vel....volgens mij heeft ie duidelijk gekozen voor die 'vlotte' spraak om afstand te nemen van al die belabberd sprekende politici....

Link naar reactie

denk toch niet dat gebrek aan zelfvertouwen hem verweten kan worden...man zit mijns inziens goed in z'n vel....volgens mij heeft ie duidelijk gekozen voor die 'vlotte' spraak om afstand te nemen van al die belabberd sprekende politici....

Dan moet hij eens nieuwe adviseurs nemen.

Snelle spraak wordt universeel door mensen als gebrek aan zelfvertrouwen cq bewijs gezien. Dat is een ingebouwde detector die iedereen heeft. Je kunt dus maar beter niet bewust voor snelle spraak kiezen.

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Wat een compliment voor Rutte dat hij geen zelfvertrouwen heeft! Dan heeft hij tenminste nog enige zelfkennis, dat had ik niet gedacht.

Link naar reactie

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...