Ga naar inhoud
GENEGEERD

DNB heeft geen plan-B voor als de Euro valt

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

De Nederlandsche Bank (DNB) zegt bij monde van president Klaas Knot geen 'plan B' te hebben voor als de Euro valt. Zo zegt hij in Elsevier deze week.

Ik vraag mij hierbij twee dingen af:

1. Liegt hij dat ie barst? En zal er weldegelijk een noodscenario liggen?
  2. Wat zou het Plan B móeten zijn?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
DNB heeft misschien geen plan maar de Deutsche Bundesbank wel, Nederland gaat gewoon over op de Mark ;)

Ja dat had ik ook gelezen, dat ze daar achter de schermen al mee bezig zijn om ook voor Nederland de D Mark in te voeren. Nou liever vandaag als morgen.

Link naar reactie

De Nederlandsche Bank (DNB) zegt bij monde van president Klaas Knot geen 'plan B' te hebben voor als de Euro valt. Zo zegt hij in Elsevier deze week.

Alles wat een politicus zegt is bedoeldt om de luisteraar te manipuleren.

Link naar reactie

• Admin

De overheid is zo gek op rapporten, onderzoeken en plannetjes en die scenario's zullen ongetwijfeld al klaar liggen om in geval van zo'n noodscenario uit de kast gehaald kan worden en te implementeren.

De N(euro) i.s.m. met Duitsland of een eigen munt gekoppeld naar de D-Mark.

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Als Klaas Not onder de huidige omstandigheden geen plan B heeft, dan stelt hij ons aan extreme risico's bloot en dient hij op staande voet ontslagen te worden.

Uiteraard heeft hij wel degelijk een plan B. Maar daar mogen wij in een democratie niets vanaf weten. Wij burgers gaan alleen over zaken die er niet toe doen. Wie is er nou eigenaar van de b.v. Nederland? Het Nederlandse volk? Nee, een kleine machtselite !

Enige tijd geleden heb ik op grond van de Wet openbaarheid van bestuur bij het ministerie van Financien om inzage gevraagd van plan B. De kans was groot dat een en ander onder de uitzonderingsgronden van de WOB zou vallen, maar dat wilde ik wel eens toetsen. Het ministerie zou in ieder geval uitsluitsel moeten geven over het al dan niet bestaan van plan B. En wat zeiden ze? Wij hebben niks. Misschien de Nederlandse Bank wel, maar dat is geen bestuursorgaan en ze vallen dus niet onder de WOB. Volstrekt ongeloofwaardig, alsof ze op Financien helemaal niet weten wat er bij de Nederlandse Bank gebeurt. De kluit belazeren is de norm geworden voor 'onze' bestuurders.

Link naar reactie

Mischien, is zijn plan B:

Nog snel even in de kluis graaien naar die paar goudstaven die er nog liggen en dan snel in zijn prepperplan verdwijnen.

Die man weet precies wat de huidige risicos zijn en heeft gewoon voorkennis.

Dat hij zijn plan niet verteld bewijst dat hij een redelijke preppers is?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...