Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eagle verkoop

Kans
 Share

Recommended Posts

Er is meer te vertellen dan ik tijd heb...

De daling van de zilverprijs heeft nogal wat fysieke koopdruk veroorzaakt:

In een dag zijn er 1.150.00 Eagle's verkocht dit is in 24 uur ~ 25% van de hele maand september, 4.140.000, wat weer het dubbele is van de voorgaande maanden en op twee maanden na de beste maand van het jaar:

http://www.silverdoctors.com/the-u-s-mint-sells-over-750000-silver-eagles-in-one-day/

Het is een van de signalen dat de markt heftig reageerd op verder zakkende prijzen en verdere daling heel moeilijk zal zijn en als het nog veel lager zal gaan er domweg geen zilver beschikbaar zal zijn......

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het is een van de signalen dat de markt heftig reageerd op verder zakkende prijzen en verdere daling heel moeilijk zal zijn en als het nog veel lager zal gaan er domweg geen zilver beschikbaar zal zijn......

Ik was niet van plan bij te kopen maar je hebt me weer overtuigd. De Philharmoniker munt is voor € 16,50 nog op voorraad bij TSM. Op de andere munten staat al 4-6 weken levertijd.

Link naar reactie

Al vind ik het niet erg @f150, ik geef geen koop of verkoop adviezen :)

Ik probeer enkel wat zaken 'simpel' te verwoorden die ik denk te zien...

Heel simpel ik ben geen goeroe, bekijk mijn aankopen, redelijk duidelijk te vinden op het forum, en je weet dat ik dat niet ben omdat ik dus ook heb gekocht ver voor deze, op dit moment, laagste punt in vele jaren.....

Ja ik ben nog steeds overtuigd dat pm geen slechte aankopen waren laat staan zijn :cool:

Maar ik heb ook een duidelijke context waarin ik koop; verzekering en wat speculatie.

Verder: BTFD

K a n s

Link naar reactie

Is er een speciale reden waarom jullie geen oude Nederlandse zilveren guldens kopen?

Scheelt momenteel toch al gauw 50 euro per kilo.

Een reden kan zijn dat als je je land moet ontvluchten naar bv. het zuiden of juist het noorden je 1 troy ounce munten beter verhandelbaar zijn dan je guldens of knaken.

Greener

Link naar reactie

• 3 weeks later...

mochten ze zilver te kort komen laat ze maar bellen ik heb nog wat kilo baren liggen voor ze :cool: ik geloof dat zilver in de toekomst een inhaal slag gaat maken op het goud. goud zal niet erg veel meer zakken. er is nu te veel van afhankelijk. van mij mag het best zakken, ik koop bij om het verlies te compenseren. ik geloof er heilig dat in de toekomst het goud weer op een mooi nivo gaat komen! in het geval van hyperinflatie helemaal oké. dat van mij heeft geen bank stempels erop ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...