Ga naar inhoud
GENEGEERD

Viegtuig met zwarte streep ipv wit


Tanfana

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Schaduw? Zoiets als in een van de gevallen in de link?

 

http://contrailscience.com/contrails-dark-lines-chemtrails/

 

Het zou kunnen maar bij alle schaduw foto's is ook een witte streep te zien. Styx zag geen witte streep bij de zwarte. Volgens mij heeft @Geert gelijk en is de witte streep bevroren uitlaatgas. Dus motor kapot of olie in de brandstof lijkt mij logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker speculeren over chemtrails he jongens, gelukkig is het niet zo spannend als de werkelijkheid met wat ik hier nu begrijp een dode

 

witte rook is condens dat zie je ook bij de meeste willekeurige fabrieken

 

Ik had liever gehad dat het een schaduwwerking van de uitlaatgassen was geweest dan zoals het nu schijnt te zijn, een neergestort vliegtuig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Massale uitruk brandweer en politie voor mogelijk ongeval met vliegtuig

REGIO – Zaterdagavond is er bij de meldkamer van de hulpdiensten een melding binnen gekomen van een eventueel neergestort vliegtuig tussen Schaarsbergen en Hoenderloo. Hulpdiensten rukten vervolgens massaal uit en verzamelden zich in de buurt van de A50 tussen Hoenderloo en Schaarsbergen.

Volgens een woordvoerder van de politie heeft men de melding niet kunnen bevestigen, er worden geen (zweef)vliegtuigen vermist. Onder meer alle drie de Landrovers van de vrijwillige brandweer van de gemeente Rheden werden opgeroepen om mee te helpen bij een eventuele zoektocht, ook een politiehelikopter was aanwezig.

 

Na korte tijd zijn de hulpdiensten zijn onverrichter zake terug gegaan naar de kazernes.

 

Bron: http://rheden.nieuws.nl/nieuws/20141004/Massale-uitruk-brandweer-en-politie-voor-mogelijk-ongeval-met-vliegtuig

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, schatten kan altijd, betrouwbare informatie uit die schatting krijgen is niet doenelijk, ook niet bij benadering.

 

Ik zal hem wat verdiepen.

Als je de vliegroutes kent, een handige vliegtuigtrack app hebt die je ook vaak bekeken hebt durf ik wel een schatting te maken of een vliegtuig op 10 km hoogte zit of op de helft ivm een ander vliegveld.

Een schatting maken is in mijn optiek dan echt geen onbegonnen werk.

Vandaar mijn eerdere vraagstelling aan topicstarter.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal hem wat verdiepen.

Als je de vliegroutes kent, een handige vliegtuigtrack app hebt die je ook vaak bekeken hebt durf ik wel een schatting te maken of een vliegtuig op 10 km hoogte zit of op de helft ivm een ander vliegveld.

Een schatting maken is in mijn optiek dan echt geen onbegonnen werk.

Vandaar mijn eerdere vraagstelling aan topicstarter.

 

Greener

 

even een opmerking, op die apps en flight radars zie je slechts passagiersvliegtuigen. Sportvliegtuigen, helicopters of vliegtuigen van de luchtmacht zijn hierop niet te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal hem wat verdiepen.

Als je de vliegroutes kent, een handige vliegtuigtrack app hebt die je ook vaak bekeken hebt durf ik wel een schatting te maken of een vliegtuig op 10 km hoogte zit of op de helft ivm een ander vliegveld.

Een schatting maken is in mijn optiek dan echt geen onbegonnen werk.

Vandaar mijn eerdere vraagstelling aan topicstarter.

 

Greener

 

 

prima, dan kom je al weer aardig in de buurt van meten. (hulpmiddelen). zo 1 op het oog is niet te doen. over land heb je bewust en onbewust referentiepunten. deze zal je met het oog niet vinden in de lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...