Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Versterking van moderatie team met 3 toppers]

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast lonely wolf

Ik denk dat dit een verstandige keuze is!

Suc-6 modjes

Deze post delen

Dankjulliewel voor alle felicitaties! :-).

In de voetsporen van de voorgegane @Communicator. Ik had dit nooit durven dromen toen ik me in november vorig jaar schoorvoetend aanmeldde op het forum. Ik hoop dat jullie geduld met me kunnen hebben, met jullie heb ik dat toch wel;)!

CtM

• Leuk 1

Deze post delen

Dus bij de eerst volgende SC waar Greener en ik samen zijn ga ik een (kort) dansje doen om hem te bedanken :cool:

Veluwezoom? :D

Deze post delen

@Changing the mindset @lewieke en @Greener...

Ik ben voornemens een vlammende post te schrijven over religieuze racistische transseksuelen waarin haarfijn uitgelegd wordt hoe om te gaan met wapens (inclusief kaliber), hoe je met een paperclip en een elastiekje een atoombom bouwt terwijl zij minderheden schofferen, heilige huisjes omver trappen, bijkans elk forumlid alhier beledigen en daarnaast ook nog eens opruiend, aanstootgevend en minachtend gedrag tentoonspreiden.

Ik raad jullie aan om de aankomende 72 uur NIET te gaan slapen...

Zeg niet dat u niet gewaarschuwd was. Niemand heeft ooit gezegd dat Mod zijn leuk was.

Let the games begin...

wQRtu.jpg.f0a165c45e37332c9d73c2143884faff.jpg

Johnny Walker....

• Leuk 2

Deze post delen

Bedankt voor de felicitaties. 1 op 7 bezoekers komt uit Vlaanderen. De meesten komen niet (uit vrije wil) uit België.

Aan alle nieuwe Motten: Heel veel wijsheid, geduld en succes gewenst. :o

En lewieke, wat @Mr.Gold schrijft klopt wel degelijk. De preppers van over de grens zijn Vlamingen, maar met het mooie België bedoelt hij Wallonië, de Ardennen... ;)

Deze post delen

Aan alle nieuwe Motten: Heel veel wijsheid, geduld en succes gewenst. :o

En lewieke, wat @Mr.Gold schrijft klopt wel degelijk. De preppers van over de grens zijn Vlamingen, maar met het mooie België bedoelt hij Wallonië, de Ardennen... ;)

Je hoeft met niet te overtuigen van de schoonheid van Wallonië en de gastvrijheid van de inwoners. Ik ken het er vrij goed en heb er altijd goede zaken gedaan. Maar op dit forum zitten Vlamingen. En ook een Waal voelt zich geen Belg.

• Leuk 1

Deze post delen

3 toppers, maar wie is dan wie?

imagesJB2MTW3B.jpg.13ab99ccc3f6b78b63603ea2896d8c1a.jpg

Ik vind echt dat er op een SC of zo ruimte ingedeeld moet worden om dit te bepalen. Een soort "prepper's got talent" meets "wie van de drie". Of de 3 toppers dat ook vinden maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ik weet dat ik het zelf in ieder geval erg leuk zou vinden haha!

Deze post delen

image.jpg.6d0ffc5004c4f03bad3d346c49c2d294.jpg

:cool:

Greener

*snikt...*kruipt terug z'n hol in..

Met zulke ijverige mod's valt er niks meer te bannen voor mij...:(...*stopt de ban-bazooka in de kast...

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Heksenboot
Ik vind echt dat er op een SC of zo ruimte ingedeeld moet worden om dit te bepalen. Een soort "prepper's got talent" meets "wie van de drie". Of de 3 toppers dat ook vinden maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ik weet dat ik het zelf in ieder geval erg leuk zou vinden haha!

Dat zijn meer paalkampeerders.

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...