Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Versterking van moderatie team met 3 toppers]

Recommended Posts

Beste forum gebruikers,

Sinds vandaag is het moderatie team versterkt met 3 geweldige persoonlijkheden en gebruikers die het oude moderatie team gaan ondersteunen. Vanwege de groei van het forum en dat onze topper @Communicator het stokje heeft over gedragen wilden we graag goed voor de dag komen met deze versterking.

Voor ons was het belangrijk dat er vers en jong bloed in het team zou komen en onze ogen vielen toen al snel op @Changing the mindset We zijn erg content dat deze jongeman deze taak op zich wilt nemen en met trots stel ik hem dan ook aan jullie voor.

Daarnaast hadden we als grote wens dat er een Vlaming het team zou versterken. 1 op de 7 bezoekers komt uit het prachtige Belgie en we willen deze mensen ook echt het gevoel geven dat ze hier welkom zijn en kunnen praten met die rare Hollanders ;-) Een warm welkom voor @lewieke als nieuwe Vlaamse moderator.

We hebben al een lange tijd grote steun van gebruiker @Greener en deze prachtige man wilde graag ook zijn bijdrage leveren aan het moderatie team. Ik had beloofd dat als hij dit zou gaan doen, ik een dansje zou gaan maken. Nu heb ik thuis wel even een paar mooie moves gemaakt maar wil dit natuurlijk ook graag met jullie delen. Dus bij de eerst volgende SC waar Greener en ik samen zijn ga ik een (kort) dansje doen om hem te bedanken :cool:

Hopelijk zullen onze bezoekers jullie goed behandelen en bedenk dat het niet persoonlijk is als ze jullie aanspreken of een postje ergens anders heen verplaatsen. We doen het met ze allen om het hier een gezellige en informatieve plek te creëren die ons zo lief is.

Succes nieuwe moderators en ik blijf vandaag glunderen van trots, dank.

Mr. Gold (ook wel professioneel levensgenieter genoemd).

------------------------------

[update info]

Ik kreeg via pm de vraag welke technische rechten de mods eigenlijk hebben en niet hebben. Maar aangezien ik denk dat anderen dat wellicht ook interessant vinden om te weten zet ik het hier ook neer. Dat zijn:

* threads en posts verplaatsen, verwijderen en samenvoegen;

* gebruikers waarschuwingen of berispingen geven (bij overtreden forum regels, trollen e.d.)

Mods kunnen geen account-gerelateerde gegevens inzien of aanpassen, zoals mailadressen, ipadressen en wachtwoorden resetten. Dat kunnen enkel de admins (Mr. Gold en ik.)

- Dr.P

• Leuk 1

Deze post delen

@mods, dank jullie wel voor jullie inzet. Voor de nieuwe mods super dat jullie je op deze manier in willen zetten.

Deze post delen

Gast Heksenboot

Gefeliciteerd nieuwe mods, en veel succes met het forumschorum. :D

Deze post delen

Bedankt voor de felicitaties. 1 op 7 bezoekers komt uit Vlaanderen. De meesten komen niet (uit vrije wil) uit België.

• Leuk 1

Deze post delen

Ha! Een Belg erbij, dat wordt lachen! [ATTACH=CONFIG]13437[/ATTACH]

is dat nou nr 59? ;)

• Leuk 1

Deze post delen

Ha! Een Belg erbij, dat wordt lachen! [ATTACH=CONFIG]13437[/ATTACH]

Dat is Nederland....

Success mods!

Deze post delen

Wordt een Belg moderator..... nee, ik weet er geen. Succes alledrie!

Je durft het niet hè ;)

@ iedereen, hartelijk dank!

Greener

Deze post delen

Je durft het niet hè ;)

@ iedereen, hartelijk dank!

Greener

Hehe, ik ben niet zo van de duffe belgenmoppen, modereren is ook nogal een onderwerp... Als er eentje kan bedenken die met moderators te maken heeft post ik 'm nog :p

Deze post delen

Ok dan, hier is in ieder geval een mopje over drie moderators. Vrij vertaald van een ander forum en iets gewijzigd. Oftewel gejat :p.

3 moderators zitten bij de administrator voor een laatste test

Admin tegen de eerste moderator: 'Hoeveel is drie maal drie?'

'274'

'Heel goed, nu de tweede moderator. Hoeveel is drie maal drie?'

'Dinsdag'

'Prima, nu de laatste. Hoeveel is drie maal drie?'

'Negen'

'Uitstekend! Hoe kwam je daarop?'

'Simpel, ik heb 274 afgetrokken van dinsdag.'

Deze post delen

Ah, verse modder eters! :D

*zet alvast een grote pan dikke modder op 't vuur*

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...