Ga naar inhoud
GENEGEERD

BBC-uitzendingen Nibiru In Documentaire 18 juni 2012 (Video & Foto)

Tom
 Share

Recommended Posts

The BBC (UK) has inadvertently recorded Nibiru in a documentary.

The documentary can be viewed or downloaded in SD or HD on the BBC i Player on line, until 17 July 2012.

It is called Ukraine's Forgotten Children, and features at 1 hour 11 minutes 55 seconds.

[video=youtube;2MOe7-U64TI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2MOe7-U64TI#!

[ATTACH=CONFIG]481[/ATTACH]

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik zal het moeten nazoeken.. maar ben er vrijwel zeker van dat het hier om een doodgewone planeet gaat. Rond die tijd stonden Mars, Venus en Jupiter allen erg dicht aan de horizon.. en bij elkaar in de buurt.. dus ik vermoed dat een van die het zal zijn geweest. Vermoed Venus.. heb iig zelf rond die tijd ook veel liggen koekeloeren naar planeten omdat ik me erg interesseer in sterrenkunde. Er zijn iig genoeg sites waar je dit op kunt zoeken.. ik geloof er totaal niet in dat dit gemanipuleerd wordt. Dit is te zichtbaar voor iedere amateur met een verrekijker of telescoop.

Link naar reactie

Toch es ff goed nagezocht. Op dat moment (25 april 2012, vroeg in de morgen te Schotland) stond Uranus zeer dicht op de zon.. dag later was dat al stuk minder het geval. http://neave.com/planetarium/ Leuk tooltje waarmee je goed kunt navigeren naar historische data en tijdstippen. Of het Uranus is valt echter te betwijfelen.. de film laat het linksboven zien terwijl Uranus toen rechtsonder stond. Ik geloof echter gewoon niet in iets als Niburu ofzo.. en mocht ie onverhoopt toch onderweg zijn.. dan valt daar helemaal niks aan te veranderen :D

Link naar reactie

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...