Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

vheeswijk

De elite trekt zich terug in hun BOL

Recommended Posts

When These People Go Into Hiding, It Is Time to Pay Attention

Monday, September 29, 2014 5:40

De elite is altijd beter geïnformeerd dan preppers ooit kunnen zijn. Maar als de elite zich massaal nu opmaakt zich terug te trekken in hun ondergrondse BOL's, zwaar bewapend en met jaren voedsel en zaden voorraad, dan is iets aanstaande, met name in de laatste maanden van 2014 of begin 2015. Iedereen voelt dat er iets aanstaande is, hetgeen al merkbaar is in de toename van nieuwe preppers in dit forum. Het zou overigens interessant zijn als de MOD's hier een statistiekje kunnen over kunnen publiceren. Wat ons te wachten staat is nog steeds onbekend, maar de 'bewegingen' van de elite zijn voor ons de meest betrouwbare lakmoes-test dat er mondiaal (dus ook in Amerika) iets te gebeuren staat. Een betrouwbaarder test is er niet. De elite is beslist voornemens de komende 'calamiteiten' te overleven. Anders is alles uiteraard zelfmoord. Het aangehaalde artikel hierboven slaat op de Amerikaanse situatie maar laat u niet misleiden. Zowel Nederland als bv. de Ukraïne zijn beiden tenslotte gewoon proxy staten van Amerika.

• Leuk 1

Deze post delen

Ik zie dat al het afgelopen jaar... Zeer verontrustend. We zullen zelf onderzoek moeten doen, dingen in de gaten moeten houden en zo nodig onze preps of maatregelen moeten aanpassen. Reken niet op de mods hier, die 'hebben het al moeilijk genoeg'. Ik weet niet of ik dat wel zeggen mag maar ik doe het toch.

Er staat zeker iets te gebeuren. Ik heb geen idee wat. Wellicht heeft de 'elite' informatie over een catastrofe die op handen is waarvan wij niets weten. Of het is iets dat ze zelf veroorzaakt hebben of nog zullen doen. De alarmbellen gingen bij mij af toen ik een tijd geleden las over die seedbank. Deze.

Veel mensen 'in the know' trekken zich op het ogenblik terug en dat doen ze inderdaad niet voor de lol. Helaas kunnen wij er weinig mee. We weten niet wat zij weten en zelfs al zouden we dat doen dan is het maar de vraag of het iets is waar wij ons op kunnen voorbereiden.

Deze post delen

Ik vermoed dat "wij" preppers de situatie eerder door hebben dan het gros van de NL\BE. Dat geeft ons iets extra tijd om erop te anticiperen. Natuurlijk moeten we alles goed in de gaten houden, en ja met name de elite. Die zijn als eerste weg als het erop aan komt.

Deze post delen

Ik zie dat al het afgelopen jaar... Zeer verontrustend. We zullen zelf onderzoek moeten doen, dingen in de gaten moeten houden en zo nodig onze preps of maatregelen moeten aanpassen. Reken niet op de mods hier, die 'hebben het al moeilijk genoeg'. Ik weet niet of ik dat wel zeggen mag maar ik doe het toch.

Er staat zeker iets te gebeuren. Ik heb geen idee wat. Wellicht heeft de 'elite' informatie over een catastrofe die op handen is waarvan wij niets weten. Of het is iets dat ze zelf veroorzaakt hebben of nog zullen doen. De alarmbellen gingen bij mij af toen ik een tijd geleden las over die seedbank. Deze.

Veel mensen 'in the know' trekken zich op het ogenblik terug en dat doen ze inderdaad niet voor de lol. Helaas kunnen wij er weinig mee. We weten niet wat zij weten en zelfs al zouden we dat doen dan is het maar de vraag of het iets is waar wij ons op kunnen voorbereiden.

Dit bestaat al sinds de jaren 80... Van alle preppers hier kan ook gezegd worden dat 'wij' iets weten omdat we ons voorbereiden, of van iedereen die een verzekering neemt tegen 'iets' omdat ze 'weten' dat 'iets ' er aan komt...

Beetje logica gebruiken kan geen kwaad.

• Leuk 1

Deze post delen

Ik denk dat de elite meer bunkers, safe houses en andere faciliteiten hebben, waarvan "wij" geen flauw benul hebben. Waar "wij" proberen een voorraad van enkele maanden aan te houden om te overleven, kunnen "zij" waarschijnlijk jaren vooruit.

Deze post delen

Ik denk dat de elite meer bunkers, safe houses en andere faciliteiten hebben, waarvan "wij" geen flauw benul hebben. Waar "wij" proberen een voorraad van enkele maanden aan te houden om te overleven, kunnen "zij" waarschijnlijk jaren vooruit.

Beetje logisch ook hé, ze hebben de middelen om dat te doen, plus hoe meer aardse zaken je hebt, hoe meer je er mee bezig bent om ze 1 te behouden en 2 te vermeerderen.

Deze post delen

Dit bestaat al sinds de jaren 80... Van alle preppers hier kan ook gezegd worden dat 'wij' iets weten omdat we ons voorbereiden, of van iedereen die een verzekering neemt tegen 'iets' omdat ze 'weten' dat 'iets ' er aan komt...

Precies. Verhalen over hide-outs voor de 'elite' - wie dat ook zijn - lees ik al sinds de jaren tachtig, toen vooral in boeken geschreven door rechtse amerikanen (ja, die waren er toen ook al :) ). En ook typisch Amerikaans is de verwijzing in de link van @vheeswijk naar UN voertuigen, FEMA-kampen en buitenlandse troepen in Amerika. Allemaal ouwe meuk, dit soort angsten zijn typisch Amerikaans en ze worden al tientallen jaren om de zoveel tijd van stal gehaald.

De hele link is trouwens erg vaag. Een aantal complotdenkers die geen interviews meer geven - so what? Er wordt verwezen naar december 2012 toen een stuk of 500 bankiers ('topbankiers', wat zijn dat precies?) zich teruggetrokken zouden hebben uit de openbaarheid of zoiets. So what? Wereldwijd zijn er duizenden topppertjes in het bankwezen en jaarlijks gaan er ongetwijfeld 500 op hun bek, het is een harde wereld.

Die Hodges doet heel gewichtig over zijn contacten maar komt slechts met vage verwijzingen naar medewerkers van overheidsinstellingen die zich bedreigd voelen en onderduiken. Geen namen, plaatsen en feiten. Ouwe meuk waar al veel boeken en films over zijn geschreven.

Wij zijn Europeanen, ik leef in Europa. Als ik mee wil gaan in de Amerikaanse paranoia zijn er -tig Amerikaanse forums waar ik terecht kan. Ik hou van de hollandse nuchterheid en zou daarvan graag wat meer op dit forum zien.

Ik zou wel eens een experimentje willen doen: een maand lang geen info en links met paniekberichten uit de VS, alleen links, verwijzingen en informatie uit eigen land en eigen werelddeel. Hoe zit het met onze bankiers? Hebben die een hide-out in de Ardennen of de Alpen? Moeten wij ons zorgen maken over ingrijpen door de VN? Buitenlands troepen die binnenkort door onze straten marcheren? Feiten en links?

• Leuk 1

Deze post delen

Ik geef ze geen ongelijk. Op het eind zorgen we toch allemaal voor onszelf.

Hun doen en laten observeren is zeker verstandig, zoals al gezegt werd

Deze post delen

Ik geef ze geen ongelijk. Op het eind zorgen we toch allemaal voor onszelf.

Hun doen en laten observeren is zeker verstandig, zoals al gezegt werd

Sorry dat ik je uit je droomwereld help, maar wat mensen met echte macht en koopkracht doen,

daar gaan wij nooit iets van te weten komen tenzij jij iemand heel goed kent bij bvb het IMF of zo

en dan nog.

Kijk eens hoe lang Karen Hudes al bezig is... en telkens weinig zoden aan de dijk zet.

Voorbeelden genoeg, het volk blijft dom en onverschillig en krijgt de leiders die het verdient.

Deze post delen

Sorry dat ik je uit je droomwereld help, maar wat mensen met echte macht en koopkracht doen,

daar gaan wij nooit iets van te weten komen tenzij jij iemand heel goed kent bij bvb het IMF of zo

en dan nog.

Ik refereer naar het schrijven van de poster, dat de bewegingen van de elite een lakmoestest zijn. Er zal toch wel IETS merkbaar zijn, anders dan het gemiddelde

Deze post delen

Het is een bedreigende wereld met bedreigende toestanden. Ik kan voelen dat er iets gaande is. En ik heb ook snel last van alarmbellen. Maar..... aan de andere kant wil ik niet constant in een 'overgealarmeerde' staat zijn. Dat leeft niet prettig en ik weet zeker dat het niet de bedoeling is dat we ons leven vanuit angst leven. Ook al willen de heersers het volk onder de duim houden door angst te zaaien.

Dus hierbij wat relativerende info.

Duizenden en duizenden rijke gezinnen hebben in de jaren 60 t/m 80 atoomkelders onder hun huizen laten bouwen. Ik heb er laatst nog één op youtube gezien, dat huis stond te koop, inclusief een uitgebreide kelder van miljoenen. Het was prachtig ingericht met alle voorzieningen, alleen nogal gedateerd, uit de jaren 80.

Dus toen, met de dreiging van de koude oorlog, deed de elite hetzelfde. Er is toen dus niets gebeurd. Veel dure huizen zitten dus met een jaren 80 bunker, veel mensen zijn nu bezig met een stinkdure BOL, gewoon, omdat er eigenlijk altijd dreiging is in deze wereld.

De Seed Vault in Noorwegen is door een zeer idealistische hippie opgericht. Ik heb een tijdje terug een documantaire gezien en daar sprak de oprichter. Hij doet dit uit liefde voor de natuur en de mensheid en niet omdat hij iets 'verwacht' het is zijn levenswerk om alle zaden van de wereld bij elkaar te hebben. Ik kan de doc helaas even niet zo snel vinden, maar ik was zelf gerustgesteld door deze documantaire. De sensationele berichten over "doomsday Vault" en "what is going on?" zijn alleen maar etiketten die er later opgeplakt zijn door de sensatiebeluste medemens.

Deze post delen

Of het is iets dat ze zelf veroorzaakt hebben of nog zullen doen. De alarmbellen gingen bij mij af toen ik een tijd geleden las over die seedbank. Deze.

even er vanuit gaat dat je het dan over de seedbank hebt, deze is pas sinds 2008 af, er werd vanaf 2006 aan gewerkt. Ben er zelf nog binnenin geweest in 2007 :-) het bouwterrein werd slechts afgescheiden door een oranje net zoals je ook bij skiwedstrijden ziet. Maar dat is ook weer niet zo gek als je naar de crime-rates daar kijkt. (Hoewel afgelopen jaar wel een verdbbeling van de cijfers, van 1 naar 2 door een vechtparij ;-) )

GreetZ,

Pjotr78

Deze post delen

Worldwide Warning – Elite Now Preparing For Earthwide Catastrophe

Posted: 03 Oct 2014 04:42 AM PDT

David Vose issues a “worldwide warning” stating the elite are now actively preparing for an earthwide catastrophe, where the “richest” people in the world are plotting the end of the world as we know it. Starting in Africa, according to Vose, their plans include eradicating the majority of Earth’s population, leaving only their own people, who they believe are superior. Vose also believes, and offers his case in the video below, that Africans, Latinos and Asians are first on the elites list.

Deze post delen

Worldwide Warning – Elite Now Preparing For Earthwide Catastrophe

Posted: 03 Oct 2014 04:42 AM PDT

David Vose issues a “worldwide warning” stating the elite are now actively preparing for an earthwide catastrophe, where the “richest” people in the world are plotting the end of the world as we know it. Starting in Africa, according to Vose, their plans include eradicating the majority of Earth’s population, leaving only their own people, who they believe are superior. Vose also believes, and offers his case in the video below, that Africans, Latinos and Asians are first on the elites list.

Om vaag te blijven, ken iemand die iemand kent, die daadwerkelijk heeft meegebouwd aan de ondergrondse steden.

Of zij die daar hun toevlucht zoeken werkelijk beter af zijn moet nog blijken.

Verklaard dit niet de corruptie van onze politiek?

Er komt een catastrofe aan, maar wanneer jij doet wat wij zeggen dan hebben we een plekkie voor jou en je gezin.

Zou wel het onbegrip kunnen verklaren van al die mensen die zeggen, maar zij hebben toch ook vrouwen en kinderen, dus waarom doen ze zoiets dan.

Deze post delen

De elite bol.....

Ik zou ervoor passen.

Daar zit dus een groep mensen die wel weten hoe eea zit.

Naast de woede van het volk is er een andere dreiging die mischien nog wel groter is.

Die van de elite boven de elite...

Die zullen niet zo blij zijn met de kennis van die elite.

Ze wissen liever alle sporen uit.

Dus zo'n bol met een groep mensen die meer weet, lijkt mij een van de eerste plekken die een afzwaaiende atoombom kan verwachten, of een ander ongelukje .

Het is wel leuk in die context om te zien hoe makkelijk de sociopaten zich laten sturen door de grotere sociopaten.

Blijkbaar werkt dat systeem goed en is dat, weer, een voordeel van sociopaat zijn.

In deze maatschappij hebben sociopaten vele voordelen en de maatschappij heeft ook voordelen van de sociopaten.

Het wordt pas eng als die sociopaat harde keuzes moet maken en de 'normale' mens er achter komt dat die sociopaat net zo makkelijk keuzes kan maken in de niet matrialistische materie als de wel matrialistische materie. Als die sociopaaat dan dus net zo makkelijk de voor hem 'rationele' beslissing neemt en mensen uit de weg helpt als dat hij de andere problemen uit de weg helpte dan pas zullen vele mensen ontdekken wat sociopaten echt voor mensen zijn. ( en dat zal dus vrij laat zijn met nogal verstrekkende gevolgen)

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Ik vermoed dat "wij" preppers de situatie eerder door hebben dan het gros van de NL\BE. .

Ik geloof er niets van. De preppercommunity zoals ik die hier op het forum ken houdt zich voornamelijk onledig met het elkaar opnaaien en voorzien van onjuiste of halfonjuiste informatie, bij voorkeur gebaseerd op bronnen waarvan inmiddels bewezen is dat ze er geen enkele moeite mee hebben de klok mis te te slaan en dit dan ook met de regelmaat van dezelfde klok doen.

Op de Oekraïne zijn kernbommen gevallen, ebola is airborne... Om het nog maar niet over eigen halfzacht interpreteren van nieuws en feitjes te hebben: er komen vier ministers met de pers praten dús is het WO3, er is een polaire zadenbank (een vers hoogtepuntje!) en daardoor gaan de alarmbellen af...

Nee, Fincaln, ik geloof er niets van dat 'wij preppers' ook maar iets eerder door zullen hebben, dan wie dan ook. 'Wij preppers' hebben misschien wel de neiging eerder in paniek te zijn of zelfs in een soort constante milde paniek te verkeren. Omdat er volgens 'ons' 24 uur per dag, 7 dagen in de week, wel iets aan de hand is lopen we het grote risico pas in de gaten te hebben dat we verzuipen in de stront als het onomkoombaar onze mond in loopt, omdat de strontgeur ons door allerlei andere niet ter zake doende geuren is ontgaan.

Maar goed, 'wij preppers' hebben natuurlijk wel 'skills'. Dat waarschijnlijk als compensatie van onnodig depressief denken.

• Leuk 3

Deze post delen

[.....]

Op de Oekraïne zijn kernbommen gevallen, ebola is airborne...

[.....]

[.....]

Ik twijfel er zelf ook aan dat ebola virus airborne is. Ergens anders had ik al gelezen, weet niet meer waar, dat het virus enkele uren droogte niet overleeft zoals 99+% van alle pathogenen. TBC, overigens een bacterie, en andere ziekten kan worden overgebracht met een vochtige handoek, maar als deze weer droog is kunt u uzelf er gewoon mee afdrogen.

Zoals ieder zg. "airborne" virus (bv. griep) zal het virus alleen overleven in miniscule druppetjes, bv. uitgehoest, maar enige meters verder, als het water uit deze 'nevel' is verdwenen is het gedaan met dit virus. De noodzaak van water voor pathogenen is trouwens het grootste probleem voor de formulering van een biologisch wapen.

Deze post delen

Ik geloof er niets van. De preppercommunity zoals ik die hier op het forum ken houdt zich voornamelijk onledig met het elkaar opnaaien en voorzien van onjuiste of halfonjuiste informatie, bij voorkeur gebaseerd op bronnen waarvan inmiddels bewezen is dat ze er geen enkele moeite mee hebben de klok mis te te slaan en dit dan ook met de regelmaat van dezelfde klok doen.

Op de Oekraïne zijn kernbommen gevallen, ebola is airborne... Om het nog maar niet over eigen halfzacht interpreteren van nieuws en feitjes te hebben: er komen vier ministers met de pers praten dús is het WO3, er is een polaire zadenbank (een vers hoogtepuntje!) en daardoor gaan de alarmbellen af...

Nee, Fincaln, ik geloof er niets van dat 'wij preppers' ook maar iets eerder door zullen hebben, dan wie dan ook. 'Wij preppers' hebben misschien wel de neiging eerder in paniek te zijn of zelfs in een soort constante milde paniek te verkeren. Omdat er volgens 'ons' 24 uur per dag, 7 dagen in de week, wel iets aan de hand is lopen we het grote risico pas in de gaten te hebben dat we verzuipen in de stront als het onomkoombaar onze mond in loopt, omdat de strontgeur ons door allerlei andere niet ter zake doende geuren is ontgaan.

Maar goed, 'wij preppers' hebben natuurlijk wel 'skills'. Dat waarschijnlijk als compensatie van onnodig depressief denken.

Laten we eerlijk zijn en onszelf niets wijsmaken. Het ALLERGROOTSTE gedeelte van de mensen hier op het forum, zijn er even erg of even goed aan toe dan de rest van de bevolking.

In sommige gevallen is een deel hier beter af dan de rest van de gemiddelde bevolking en daar stop het.

Skills? Welke? Een paar hier hebben wat kennis in huis en wat talenten, dat klopt. Zo ook de rest van de bevolking, dit scoort hier echt niet beter.

Het forum is een mooi doorslagje van de gemiddelde bevolking, iedereen hier die gelooft van het beter te doen, goed voor je, maar veel kans dat je jezelf iets wijsmaakt.

Het preppen hier is een hobby en niet veel meer, mijn excuses voor wie zich aangevallen voelt, dat is niet de bedoeling, maar als je realistisch

bent, moet je sommige dingen voor jezelf gewoonweg toegeven.

• Leuk 1

Deze post delen

Zoals vuur maken met een firesteel in plaats van met een Zippo.

Da's geen skill, da's een kunstje dat je iedere aap kunt leren :)

Deze post delen

Zoals vuur maken met een firesteel in plaats van met een Zippo.
Hahaha! Tja, dat vraagt talent, je hebt gelijk ;)

Deze post delen

Op een preppers forum is het m.i. niet alleen volkomen logisch, maar ook nog eens terecht dat we driedubbel argwanend zijn ten opzichte van alles. "What if" is our middle name. En waarom? Om als kritisch tegengeluid op de slapende schapen en de verlammende overheid en organisaties om ons heen. Natuurlijk krijg je dan niet de nuance a la de-waarheid-ligt-ergens-in-het-midden. Lees je het Tweakers forum dan denk je ook dat iedereen met z'n favoriete linux distro naar bed gaat. En op het Viva forum doet iedereen het met de buurman. Hier bespreken we grotendeels de exponenten in het leven die met preppen te maken hebben. Dus als jij het veroordeelt (dat maak ik uit je post op) dat "'Wij preppers' hebben misschien wel de neiging eerder in paniek te zijn of zelfs in een soort constante milde paniek te verkeren" dan vraag ik me af wat je hier te zoeken hebt. Het kritische tegengeluid? In dat geval, een kritisch tegengeluid tegen een kritisch tegengeluid ... Hmmmm wat levert dat op ....

• Leuk 2

Deze post delen

Vreemde gedachte, @Dr.Prepper.

Je hebt op dit forum een weldaad aan users die zich laten opnaaien door Xandertje, Zerohedgje en bijvoorbeeld Russia Today. Deze sites zitten er wat betreft de waarheid zo vaak naast, dat je haast zou kunnen stellen dat als ze weer eens iets beweren het bij voorbaat onzin of grotendeels onzin zal zijn. Jij noemt dat 'kritische tegengeluid'. Ik noem dat desinformatie en juist voor een preppert is goede informatie van belang, omdat hij er zijn handelen op baseert.

Wat heb je aan 'mensen die er een andere mening op nahouden' die lopen te gillen dat er in de Oekraïne atoombommen zijn gebruikt? Moet je dan je eerste jodiumpilletje slikken? Wat heb je aan 'mensen die er een andere mening op nahouden' die ineens uit een hoge hoed toveren dat ebola airborne is? Moet je daarna met een mondkapje naar het werk?

Vanwaar die afkeer van MSM? Is het in Nederland dan zo slecht gesteld met censuur, overheidspropaganda en informatievoorziening? Lijkt mij niet. Voor de atoombommen, het airborne zijn van ebola en andere onzinrampspoed moet je toch echt bij de op dit forum zo met graagte geciteerde Xandertjes van de rioolmedia zijn, en niet bij de MSM.

Wel leuk dat Prepperts.nl een paar dagen geleden een eigen onzinprimeur had, in dit topic. Bij een user gingen ‘alarmbellen af’ toen hij las over een zaadbank in de permafrost. “Er staat zeker iets te gebeuren. Ik heb geen idee wat. Wellicht heeft de 'elite' informatie over een catastrofe die op handen is waarvan wij niets weten. Of het is iets dat ze zelf veroorzaakt hebben of nog zullen doen.” Het toont aan hoe een achterdochtige geest, jij noemt dat ‘driedubbel argwanend’, zelfs een van de mooiste initiatieven - een zaadbank om voor eeuwig de genetische samenstelling van mogelijk verdwijnende soorten te behouden - in gedachten kan verkrachten tot iets dat zeer bedreigend lijkt te zijn. Het toont nog iets aan: een beetje kennis is gevaarlijk, veel kennis is macht.

Je zou er goed aan doen uitspraken van degene die 'driedubbel argwanend' zijn, en een beetje kennis bezitten, goed tegen het licht te houden voordat je het als ‘kritisch tegengeluid op de slapende schapen en de verlammende overheid en organisaties om ons heen’ beschouwt. Kritisch om het kritisch zijn brengt het risico met zich mee de plank volkomen mis te slaan en zelfs de preppert met als middlename ‘what if’ heeft daar hélemaal niets aan. Integendeel.

EDIT: 'Jankertjes' vervangen door 'mensen die er een andere mening op nahouden'

• Leuk 1

Deze post delen

@Nonkel Jones Je hoeft mij niet proberen woorden of meningen in de mond te leggen als dat ik zou zeggen dat Xandernieuws wel betrouwbaar is. Ik zeg: Argwaan tegen de officiële lezingen. Van overheid e.d. en meestal via MSM.

En kap ff met je benamingen als 'jankertjes' voor mensen die er een andere mening op nahouden.

Deze post delen

@Nonkel Jones Je hoeft mij niet proberen woorden of meningen in de mond te leggen als dat ik zou zeggen dat Xandernieuws wel betrouwbaar is. Ik zeg: Argwaan tegen de officiële lezingen. Van overheid e.d. en meestal via MSM.

En kap ff met je benamingen als 'jankertjes' voor mensen die er een andere mening op nahouden.

Mag ik je wel het volgende in de mond leggen: 'Op een preppers forum is het m.i. niet alleen volkomen logisch, maar ook nog eens terecht dat we driedubbel argwanend zijn ten opzichte van alles.'

Mag ik concluderen dat op het forum zoveel nonsens staat, dat zin en onzin bijna niet uit elkaar te houden zijn? Driedubbel argwanend zijn? Omdat Nederland in de ban van de censuur is? En daarom je toevlucht nemen tot alles zolang het maar geen MSM is?

Hoe is het eigenlijk met al degenen die naar aanleiding van Oekraïne van mening waren dat WO3 nakende was of dat we er eigenlijk al middenin zaten? Mij leek het de overheersende mening op het forum. Waar zijn ze nu? Hebben ze iets anders gevonden om een afwijkende mening - t.o.v. de MSM - over te hebben?

'Jankertjes' heb ik vervangen door 'mensen die er een andere mening op nahouden'.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...