Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oorlogstaal uit Iran?

frank1964
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

100 van de 290 parlementsleden hebben inmiddels een wetsontwerp ondertekent die het mogelijk maakt om de Straat van Hormuz te sluiten. Met de vijfde vloot van de VS in de buurt en extra (tevens Nederlandse) mijnenvegers, zullen ze dit niet lang kunnen volhouden. Ondertussen raken de sancties de Iraanse bevolking enorm. Hyperinflatie nekt het volk. De middenklasse hebben vrijwel geen koopkracht meer voor rood vlees, kip en fruit. Het zal niet lang duren voordat de kat in het nauw ingrijpt, anders krijgen ze een nieuwe revolutie. Daarnaast gaat de Iraanse economie kapot aan de sancties en zijn internationale betalingen niet meer mogelijk vanwege de ban op IBAN voor Iraniërs. Iran heeft veel goud aangekocht, vooral van Turkije, maar deze situatie is natuurlijk zeer zorgelijk. Het lijkt op een kwestie van tijd voor het kruitvat ontploft.

Link naar reactie

Waarom dan? Want dan is het pas echt waar? Als de reguliere media er als eerste mee zouden komen, zou ik het niet eens direkt voor waar aannemen. Daarvoor babbelen ze teveel persbureau Reuters na.

Nee, dan word het reguliere publiek misschien gewaarschuwd. En moet zeggen dat ik de alternatieve sites wel met een korreltje zout neem afentoe.

Edit: Reguliere media neem ik vaak met nog wat grotere korreltjes zout, daar niet van.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...