Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het Doomsday Draaiboek - Serieuze Blogger zoekt Enthousiaste Prepper


ThomasvanZwol

Aanbevolen berichten

Beste preppers,

 

Mijn naam is Thomas en ik ben net begonnen met een journalistiek blog over mogelijke einden van onze beschaving zoals we die nu kennen en hoe we daarna verder zouden moeten, zowel als individu als als samenleving. Uiteraard moest ik daarbij gelijk ook denken aan de prepper-community.

 

Op mijn blog wil ik een soort van mini-docu plaatsen waarin 1 van jullie uitlegt hoe hij of zij zich voorbereid heeft en wat het inhoudt om een prepper te zijn. Ik weet dat veel van jullie huiverig zijn om in beeld te komen en om te laten zien wat voor voorbereidingen jullie hebben. Dit snap ik ook volledig, ik zou er waarschijnlijk hetzelfde in staan.

 

Nu hoop ik dat er toch iemand is die, onder bepaalde voorwaarden, het niet erg vind om één en ander te vertellen en te laten zien.

Denk daarbij aan bijvoorbeeld onherkenbaar in beeld of het interview alleen op audio, alleen beperkte beelden van de voorbereidingen zodat het onduidelijk is waar het is, etc.

 

Mochten jullie vast een kijkje willen nemen op mijn blog: doomsdaydraaiboek.wordpress.com. Zoals ik al zei ben ik net begonnen, dus de hoeveelheid posts is nog summier.

 

Alvast heel erg bedankt en ik hoop graag snel van jullie te horen!

 

Met vriendelijke groet,

Thomas van Zwol

 

p.s.: Ik heb van Mr. Gold toestemming gekregen om hier te posten.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb even gekeken maar ik ben zelf meer bezig met een journalistiek blog. Ik wil uitzoeken wat de mogelijke scenario's zijn voor de ineenstorting van de samenleving en hoe we daarna verder zouden kunnen. Vandaar dat ik ook graag een mini-docu met een prepper plaats, omdat jullie mijn lezers veel beter kunnen laten beseffen hoe belangrijk het is om voorbereid te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien interessant om iemand van de overheid te strikken voor een mini-docu. Voorheen was het advies altijd drie dagen water en eten en noodvoorraad in huis. Op de site over overstromen(info ergens te vinden op het forum) die net online is, is dat een week...blijkbaar is er wat veranderd?

 

Owja, vier keer iets posten over een eindtijd, en dan een maand niets, vind ik geen journalistiek blog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik zal 't blog zoals het nu is even doorkijken. Als je wilt mag je me een pm sturen, dan kunnen we contact maken en mag je me wel intervieuwen als je wilt. Langskomen mag ook, zolang je rekening houdt met m'n opsec voor zover die er nog is :)

Ik weet niet wat je bedoelt met een mini-docu maar daar kunnen we het dan altijd over hebben.

Ik prep al een jaar of 7 nu dus er is vast wel wat om over te praten :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...