Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zwangerschap WTSHTF


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@houthe, @Saved Bro.. goed dat jullie draadjes door laten knippen. Dat maakt anticonceptie voor jullie geregeld.

Maar in een oorlogssituatie waar verkrachtingen als wapen gebruikt worden, zijn jullie vrouwen niet beschermt. Denk ook na of en hoe de vrouw dan bescherming heeft.

 

Staat buiten kijf dat degene die aan mijn vrouw (of kinderen) wil komen eerst langs mij zal moeten (geen mannelijke brawl, maar ik zou ALLES!!! doen om dat te voorkomen). Dit zijn dus echt van die dingen waar je niet over na wil denken... Maar goed, je hebt zeker een punt. Heb je suggesties? Ik kom niet verder dan een klein formaat 'bear trap' :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, stoere mannen beschermen hun vrouwen. Maar de realiteit is in oorlog dat je niet tegen een dolgedraaide meute op kan. Teveel verkrachtingsverhalen gelezen...van dichtbij dramatisch verhaal gehoord ook...wil je niet weten, zal ik niet zomaar vertellen.

 

Een spiraal, is in elk geval voor vijf jaar een goede "beveiliging" tegen zwangerschap. Natuurlijk niet tegen het trauma van een verkrachting, maar voorkomt wel dat er in je buik een baby van die dader groeit en daarmee een tweede trauma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, stoere mannen beschermen hun vrouwen. Maar de realiteit is in oorlog dat je niet tegen een dolgedraaide meute op kan. Teveel verkrachtingsverhalen gelezen...van dichtbij dramatisch verhaal gehoord ook...wil je niet weten, zal ik niet zomaar vertellen.

 

Een spiraal, is in elk geval voor vijf jaar een goede "beveiliging" tegen zwangerschap. Natuurlijk niet tegen het trauma van een verkrachting, maar voorkomt wel dat er in je buik een baby van die dader groeit en daarmee een tweede trauma.

 

Ben me bewust dat je niet tegen een meute op zou kunnen, maar goed niets doen is geen optie en ben al helemaal geen man om mijn eigen vrouw over de kling te jagen...

 

Spiraal ligt wel voor de hand, maar mijn standpunt in deze is dat ik liever voorkom dat ze die !@#$%^&*()_hormonen niet in haar lijf krijgt. Is een after-morning pil misschien een optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook spiraaltjes zonder hormonen he...

Morning afterpil...hoe ga je daar aan komen in een SHTF en zijn ze dan zelf niet "overtijd" als je er wat op voorraad hebt...Bovendien een hormonenbom...

 

Pff... Zware kost hoor voor een kerel, maar wordt wel gewaardeerd hoor Stuudje. Snap best dat een morning-afterpil een hormonenbom is, maar goed aangezien we uitgaan van een worst-case scenario (ben je vast met me eens) minder boeiend. THT is wellicht wel een interessante (any-one? heb da' nie in huis weet je :p) Geloof dat er ook wel nadelen waren aan koperspiraaltje, maar is zeker een alternatief.

 

Liever nog over een andere boeg. Of met een grote groep zijn of menselijk contact vermijden door bevolkingsluwe plekken op te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever nog over een andere boeg. Of met een grote groep zijn of menselijk contact vermijden door bevolkingsluwe plekken op te zoeken.
Tuurlijk.. ik sprak vooral over bescherming tegen zwangerschap door verkrachting als alle andere opties voorbij zijn.

 

Wat actuele verkrachtingen die niet te bevatten zijn:

boko-haram-verkracht-schoolmeisjes-vijftien-keer-per-dag

IS-gebruikt-1500-yezidis-en-christenen-als-seksslaaf.html

Iets minder actueel maar niet lang geleden, Bosnië-Herzegovina waar het doel was om baby's te baren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Volgens mij was dat de schapendarm.

 

Ja je hebt gelijk.

De helft van de geschiedenis les is maar blijven hangen.

 

Middeleeuwen

 

De geschiedenis van het condoom in Europa is eigenlijk pas in de 16de eeuw begonnen toen de geslachtsziekte syfilis epidemische vormen aannam. In 1564 schreef de Italiaanse arts Gabriël Falloppio in het boek "Morbo Gallico" dat een linnen zakje, gedrenkt in een zout- of kruidenoplossing, hiertegen bescherming bood. In de 18de eeuw gebruikte men voor het maken van condooms behalve zijde, linnen en visblaas, ook de blindedarm van lammeren, kalveren en geiten. Om afglijden te voorkomen waren de condooms aan de open kant voorzien van een lintje dat het vlies strak om de penis moest houden. Deze vliezen van blaas en darm waren meerdere keren te gebruiken; men ziet ze op sommige schilderijen en prenten uit die tijd aan een haakje of waslijn te drogen hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk.. ik sprak vooral over bescherming tegen zwangerschap door verkrachting als alle andere opties voorbij zijn.

 

Wat actuele verkrachtingen die niet te bevatten zijn:

boko-haram-verkracht-schoolmeisjes-vijftien-keer-per-dag

IS-gebruikt-1500-yezidis-en-christenen-als-seksslaaf.html

Iets minder actueel maar niet lang geleden, Bosnië-Herzegovina waar het doel was om baby's te baren...

 

Verkrachting is een oeroude militaire traditie en is onderwerp geweest van talloze goed gedocumenteerde feministische studies. Het delict werd overigens vele eeuwen 'diefstal' genoemd. Verkrachting is een relatief modern begrip. Zelfs bij indianen heette het: "Wat gaan we vandaag doen? Paarden of vrouwen stelen bij een naburige stam?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkrachting is een oeroude militaire traditie en is onderwerp geweest van talloze goed gedocumenteerde feministische studies. Het delict werd overigens vele eeuwen 'diefstal' genoemd. Verkrachting is een relatief modern begrip. Zelfs bij indianen heette het: "Wat gaan we vandaag doen? Paarden of vrouwen stelen bij een naburige stam?"

 

Haha, wat deden ze met die paarden dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie beseffen toch wel dat verkrachting niet alleen bij vrouwen is ?

daarnaast gooi niet alle indianen stammen over een lijn, bij de meeste stammen waren het altijd de vrouwen die over de gevangenen gingen.( en de mannen die als een vrouw waren )

 

nog een methode die gebruikt werd was gif innemen om een vrucht te verwijderen, zoals kwik

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie beseffen toch wel dat verkrachting niet alleen bij vrouwen is ?

daarnaast gooi niet alle indianen stammen over een lijn, bij de meeste stammen waren het altijd de vrouwen die over de gevangenen gingen.( en de mannen die als een vrouw waren )

 

nog een methode die gebruikt werd was gif innemen om een vrucht te verwijderen, zoals kwik

 

das een goede, het is al even terug dat ik een echte indiaan in het wild tegen ben gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het oude pessarium als prep optie als dat nog bestaat. Je hoort het met zaaddodende crème te gebruiken die uiteindelijk op zal raken maar als " fysieke barrière" beter dan niets? Is zowel te gebruiken als ondersteuning tijdens periodieke onthouding en eventueel in te brengen als de situatie grimmig wordt als preventieve maatregel om bij verkrachting mogelijk een zwangerschap te voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...