Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Moderator af] topic voor Communicator

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

Beste Preppers,

Onze Wiki, podcast, zendmast en geweldige moderator @Communicator is sinds vandaag moderator af! Hij zal zelf in dit topic aangeven waarom, maar wilde hem publieke ontzettend bedanken voor zijn tomeloze inzet van de afgelopen 2 jaar. Het leek wel of we er een fulltime medewerker bij hadden :-)

We zullen hem erg gaan missen als moderator hier op het forum. We zijn dus eigenlijk ook meteen op zoek naar andere potentiële topper(s) die zijn taak willen overnemen op het forum. Mocht je meer informatie willen of je aan melden stuur mij dan even een berichtje (niet in dit forum draadje vragen).

Ontzettend bedankt Communicator!

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Toen ik me voor het eerst aanmeldde op het forum bleek al gauw dat het een community is waar je niet omheen kunt.

Lief en leed deelt men met elkaar en de gemoederen lopen hierbij soms wat hoog op. Door mijn veelvuldige aanwezigheid

hier op het forum en waarschijnlijk ook wat andere beweegredenen, kreeg ik al gauw het verzoek om mij aan te sluiten bij het moderator team om zo

bij te kunnen dragen aan het leesbaar houden van het forum en hier en daar wat brandjes te blussen. Ik had al enige ervaring in het

modereren en zei natuurlijk volmondig JA!

Nu 2 jaar en bijna 3,500 berichten later kan ik me tot de oude garde bestempelen en heb veel mee mogen maken via dit prachtige forum.

Ik doe het met zo veel liefde en plezier dat ik er in mijn privé leven een aantal dingen voor laat schieten. Aan de ene kant is dat positief uitgepakt, maar aan de andere kant ben ik er ook iets te ver in doorgeschoten.

Mijn muzikale carriere begint er namelijk ook onder te lijden dat ik me zoveel bezig houd met prepper gerelateerde zaken. Documentatie schrijven, reviews maken, dingen uitzoeken.

modereren, projecten opstarten, SC's etc ...

Om de boel weer goed op orde te krijgen heb ik besloten om een grote stap te nemen wat voor mijzelf een grote lastenverlichting betekend. Dat is het opzeggen van de moderator status.

Hiermee wil ik niet zeggen dat het een hele zware taak is, maar het haalt voor mij wel de vrijwillige verplichting weg om de boel in de gaten te houden.

Ik blijf natuurlijk gewoon lid van preppers.nl en zal me ook regelmatig laten zien op het forum en de meetings, want die geef ik nooit op!

Jullie ook ontzettend bedankt voor al jullie steun en mooie momenten !!!

• Leuk 13
Link naar reactie

Helaas mag ik je geen reputatie geven dus die hou je zeker te goed. Voor mij als relatief broekie nog hier was jij toch (in mijn beeld) de meest aanwezige en actieve moderator, hoewel ik je nooit zo zie maar meer als ervaren prepper die veelal uitstekende posts maakt en zeker een aanwinst is voor dit forum en de community in zijn algemeen. Ik heb je nog niet op een SC mogen ontmoeten maar zoals anderen al gezegd hebben lijkt het mij een eer om de man achter de stem te ontmoeten, ik ga er van uit dat dat zeker in de nabije toekomst nog kan gebeuren :)

In het verleden ben ik zelf ook moderator geweest op een relatief druk forum, waar veel problemen ook waren, dus ik weet maar al te goed wat voor een enorme taak je er aan zal hebben. Ik gun je de extra tijd uiteraard van harte en wens je veel plezier toe met het inhalen van de gemiste tijd in je hobby's. En uiteraard ga ik er ook van uit dat je hier net zo actief en behulpzaam zal blijven als altijd :)

Thnx.

• Leuk 1
Link naar reactie

Oh wouw, hier sta ik toch wel even van te kijken!!

Nou ben ik zelf natuurlijk nog steeds maar een groentje op dit forum, toch wil ook ik je bedanken voor je inzet als moderator!!

Ben wel blij om te lezen dat je hier wel gewoon blijft posten.

Veel plezier gewenst met alles dat je gaat doen in de vrijgekomen tijd!

• Leuk 1
Link naar reactie

Communicator, als regelmatige lurker en maar zelden 'poster' kan ik desalniettemin melden dat ik je inzet en bijdrages waardeerde (en zal blijven waarderen aangezien je nog wel reguliere poster zal blijven:)) dus een welgemeend 'bedankt' vanaf de zijlijn! ps. en als medemuzikant: groot gelijk, muziek is belangrijk;)

Ik voel me vereert dat je dan vandaag weer speciaal toch een reactie plaatst :) thanks!

en qua muziek, jup... we moeten er even flink tegenaan om onszelf weer goed in de markt te profileren. en daar gaat voornamelijk veel tijd in zitten :)

Link naar reactie

Verstandig besluit @Communicator, ik kn me er iets bij voorstellen. Je kunt @Mr. Gold natuurlijk een maandsalaris vragen, dan hoef je ook 's avonds de deur niet meer uit. Ik zal eens een CAO-tje voor je opduikelen. :)

Charlie

Dat heb ik ook overwogen, maar volgens mijn advocaat valt dit niet binnen hun en mijn bestemmingsplan... ofzo ... hihihi

Link naar reactie

Ik voel me vereert dat je dan vandaag weer speciaal toch een reactie plaatst :) thanks!

en qua muziek, jup... we moeten er even flink tegenaan om onszelf weer goed in de markt te profileren. en daar gaat voornamelijk veel tijd in zitten :)

Goh, dat had ik niet verwacht. Alsnog een goede beslissing, getuigt van preppers wijsheid. Dingen voorkomen voordat je ze moet herstellen :)!

Link naar reactie

Toen ik me voor het eerst aanmeldde op het forum bleek al gauw dat het een community is waar je niet omheen kunt.

Lief en leed deelt men met elkaar en de gemoederen lopen hierbij soms wat hoog op. Door mijn veelvuldige aanwezigheid

hier op het forum en waarschijnlijk ook wat andere beweegredenen, kreeg ik al gauw het verzoek om mij aan te sluiten bij het moderator team om zo

bij te kunnen dragen aan het leesbaar houden van het forum en hier en daar wat brandjes te blussen. Ik had al enige ervaring in het

modereren en zei natuurlijk volmondig JA!

Nu 2 jaar en bijna 3,500 berichten later kan ik me tot de oude garde bestempelen en heb veel mee mogen maken via dit prachtige forum.

Ik doe het met zo veel liefde en plezier dat ik er in mijn privé leven een aantal dingen voor laat schieten. Aan de ene kant is dat positief uitgepakt, maar aan de andere kant ben ik er ook iets te ver in doorgeschoten.

Mijn muzikale carriere begint er namelijk ook onder te lijden dat ik me zoveel bezig houd met prepper gerelateerde zaken. Documentatie schrijven, reviews maken, dingen uitzoeken.

modereren, projecten opstarten, SC's etc ...

Om de boel weer goed op orde te krijgen heb ik besloten om een grote stap te nemen wat voor mijzelf een grote lastenverlichting betekend. Dat is het opzeggen van de moderator status.

Hiermee wil ik niet zeggen dat het een hele zware taak is, maar het haalt voor mij wel de vrijwillige verplichting weg om de boel in de gaten te houden.

Ik blijf natuurlijk gewoon lid van preppers.nl en zal me ook regelmatig laten zien op het forum en de meetings, want die geef ik nooit op!

Jullie ook ontzettend bedankt voor al jullie steun en mooie momenten !!!

jammer dat u nu moderator af bent.

maar ik wil wel zeggen dat ik u een erg fijne moderator vond/vind maar gelukkig blijft u wel op het frum

Link naar reactie

Ook van mijn kant een dankbetuiging! Ben ik het verleden ook mod geweest, en het scheelt inderdaad een hoop tijd wanneer je deze taak niet meer op je hoeft te nemen. Wel fijn dat je hier niet helemaal verdwijnt, gezien er altijd goede info van jou vandaan komt.

Enig idee wanneer we hier met z'n allen een album kunnen verwachten? (Zolang de SHTF er nog niet is, dan hè ;) )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...