Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

Reputatiepunten terugkijken

Recommended Posts

Ik had het er tijdens de SC met Simurgh ook toevallig over,

als je eenmaal kuddo's hebt ontvangen van iemand krijg je daar netjes een melding van, als je deze dan bekijkt kan je het berichtje lezen wat ze naar je typte, maar als je vervolgens dan weer door gaat naar het forum, was ik deze altijd kwijt... ik kon nergens meer deze meldingen bij de kuddo's teruglezen.

Kom ik er net achter... dat ze gewoon bij INSTELLINGEN staan! rechts bovenaan je pagina.

Hoop er anderen ook mee te helpen, vandaar de plaatsing ;)

• Leuk 3

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Well, duh... :rolleyes:

Ja en nee :) Ik heb hier in het begin ook flink naar lopen zoeken, het staat niet op de meest logische plek. Zo verwacht je bij "Mijn profiel" wel e.e.a. terug te vinden, maar daar vind je eigenlijk alles, behalve de reputaties.

Deze post delen

Je zou ze inderdaad verwachten bij je 'Meldingen' maar niet bij instellingen... zo Duh vind ik het niet eigenlijk ;)

Ik zit je ook maar te pesten ;)

Deze post delen

Hahaha, ik moet ook altijd zoeken en kan ze nooit vinden en wacht dan weer een kudo af om de rest terug te lezen :-)

Dat is nu dan mooi opgelost kerel! hahaa!

• Leuk 1

Deze post delen

Ik heb als tijdelijk oplossing toen ik een reputatie comment kreeg de URL gepakt en als bladwijzer toegewezen.

Het werkt wel :)!

Deze post delen

Ik heb als tijdelijk oplossing toen ik een reputatie comment kreeg de URL gepakt en als bladwijzer toegewezen.

Het werkt wel :)!

dat is dus gewoon de link naar je Instellingen pagina... zo kwam ik er ook achter namelijk ghehehe

Deze post delen

@Communicator

hoe maak je eigenlijk comments bij een rate, ik heb echt geen flauw idee waar ik dat moet opzoeken en ik heb ook geen flauw idee hoe ik comments moet toevoegen, en ik zou bij ratings graag wat feedback erbij geven soms. hoe moet dat?

Deze post delen

Lastiger vind ik het als je meerdere @mentions hebt ontvangen, bijvoorbeeld over 5 verschillende topics. Als je eenmaal de bovenste hebt aangeklikt om je te laten verwijzen, is de rest (voor mij) niet meer te achterhalen.

Deze post delen

@konijn niet

maar als ik er eentje binnenkrijg staat er 7 van de 10 keer wel een commentaar bij, apart. maar ach, heel veel maakt het ook weer neit uit

Deze post delen

Gast ghostwhiper
maar als ik er eentje binnenkrijg staat er 7 van de 10 keer wel een commentaar bij, apart. maar ach, heel veel maakt het ook weer neit uit

Dat is geen rating maar een reputation point/kudo

@Dreutel ik ga altijd terug naar de vorige pagina in dat geval.

edit: boven aan op je naam klikken en dan naar mentions gaan ;)

Deze post delen

Dat is geen rating maar een reputation point/kudo

oooh stom, sorry.

( het was het eerste wat ik zag toen ik op instellingen keek, sorry nogmaals :o )

maar hoe moet je daar comments bij schrijven dan?

• Leuk 1

Deze post delen

@konijn, als je op het sterretje linksonder klikt bij het bericht dat je wilt belonen, verschijnt er een schermpje. In dat schermpje staat een veld waar je commentaar in kunt schrijven als je dat wilt. Er staat "jouw reacties op dit bericht"

edit: klik je niet op het sterretje, maar op het driehoekje, dan waarschuw je de forum-politie over dit bericht, bijvoorbeeld als er een spammer actief is. Ook daar kun je een berichtje achterlaten (dacht ik)

• Leuk 1

Deze post delen

edit: klik je niet op het sterretje, maar op het driehoekje, dan waarschuw je de forum-politie over dit bericht, bijvoorbeeld als er een spammer actief is. Ook daar kun je een berichtje achterlaten (dacht ik)

hoop het niet ooit te hoeven proberen.

maar mag je zoiets ook doen als het een troll is?

Deze post delen

Ja voor dat soort gevallen zit die knop daar.

Deze post delen

Je mag de knop gebruiken voor alle soorten overlast. Of anders stuur je maar een PM naar een forumpolitiemoderator.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...