Ga naar inhoud
GENEGEERD

Swedish fire torch


Gast ancestral-viking

Aanbevolen berichten

Gast ancestral-viking

hallo mensen :)

 

ik kwam een filmpje op joepietoepie tegen die ik met jullie wil delen .

 

ik vindt hem geweldig het is precies dezelfde manier zoals ik hem heb geleerd van mijn oom in finland.

je hebt er geen bijl voor nodig en je kunt er op koken :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
hallo mensen :)

 

ik kwam een filmpje op joepietoepie tegen die ik met jullie wil delen .

 

ik vindt hem geweldig het is precies dezelfde manier zoals ik hem heb geleerd van mijn oom in finland.

je hebt er geen bijl voor nodig en je kunt er op koken :)

 

Helaas is m'n internetbundel niet geschikt om you tube filmpjes te kijken.

Zou je eventueel kunnen toelichten hoe het een beetje in z'n werk gaat want klinkt heel erg interresant om er meer over te weten :D

 

Edit: Toch even gezocht op internet en snap nu wat je bedoeld met de swedish fire torch dus uitleg is niet meer nodig :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

euhhhh op deze manier wel de meeste mensen splijten een log /stam in 4/6 stukken en stoppen daar tinder tussen ,

de manier zo als ik hem heb geleerd heb je geen bijl nodig maar gebruik je takken van 3/4/5 cm diameter welke je bundeld en daartussen gooi je je tinder/birchbark......

gegarandeerd een makkelijk kookplatform en een heet vuur :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ancestral-viking het is zeker een makkelijkere manier om zo'n ''torch '' te maken , hij brandt zeker zo goed

(plus je kan het zo groot maken als je wilt) en wat je zegt voor een snelle hap of een kop koffie een goede manier .

ik kende je filmpje al :) @Vempain ,een plaatje zegt meestal veel meer als een hele hoop woorden :)

gr will

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...