Ga naar inhoud
GENEGEERD

�t Gat in de markt: waterfilters en Ebola-preventiepakket voor het geval dat


Tom

Aanbevolen berichten

Wie schetst mijn verbazing dat de prepshop een gat in de markt ontdekt;)

 

Overlevingspakketten

 

Mensen die bewust nadenken over hoe mogelijke te overleven, worden preppers genoemd, ‘voorbereiders’. Sinds anderhalf jaar hebben Nederlandse preppers hun eigen ‘one-stop-shop’: prepshop.nl. De webwinkel biedt allerhande producten aan om mee te survivallen – als hobby, maar ook voor het geval dat het keihard nodig is.

 

Bijna vierhonderd producten kunnen uit voorraad worden geleverd: lucifers in een waterdichte container bijvoorbeeld, een voedselpakket waar één persoon drie dagen op kan leven (van 97,90 voor 92,50 euro), machetes, en handschoenen die beschermen tegen een biologische aanval én tegen ebola.

 

Jeroen Klaassen (30) heeft net een drukke dag gehad

 

LEES VERDER OP Z24

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
zo te horen is @Simurgh binnen ;)

onze labo leerkracht zij dat om miljonair te worden je het gat in de markt moet vinden :p

mvg Bjorn

 

En dat is nog waar ook!

 

Mooi hoor!

Haha, ik zowel buiten als binnen te vinden voor dit werk, maar voor geld in de pocket is het echt de verkeerde baan.

 

Het interview was erg fijn om te doen. Jaap had zich erg goed voorbereid, hij had op het forum gelezen, concurrenten bekeken, zich ingelezen over de termen die nog als voorbij komen (bob,edc,etc) en is goed op de hoogte wat er speelt in de wereld.

 

Mijn complimenten ook aan hem voor zijn research, dat was een verademing.

 

Mijn doel is nog altijd het beeld van preppen te veranderen en met journalisten als Jaap gaat dat op een dag gebeuren.:D

 

Bedankt ook iedereen hier die het een goed interview vind. Het blijft toch altijd spannend wat het wordt uiteindelijk.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in ieder geval een betere invalshoek, dan hier plomptverloren een vraag neer te gooien van ik heb een project (film, school etc.) en wil graag eens preppers interviewen a la doomsday preppers.

 

Het is zakelijk, duidelijke achtergrond info. Zonder schreeuwerig te worden.

En met een duidelijke stelling, wat de overheid zegt en beloofd is niet voldoende. Je zal zelf pro actief moeten zijn. Voor het geval dat, en laten we hopen dat het niet nodig is.

 

Chapeaux.

 

Greetz Holy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik zowel buiten als binnen te vinden voor dit werk, maar voor geld in de pocket is het echt de verkeerde baan.

 

Het interview was erg fijn om te doen. Jaap had zich erg goed voorbereid, hij had op het forum gelezen, concurrenten bekeken, zich ingelezen over de termen die nog als voorbij komen (bob,edc,etc) en is goed op de hoogte wat er speelt in de wereld.

 

Mijn complimenten ook aan hem voor zijn research, dat was een verademing.

 

Mijn doel is nog altijd het beeld van preppen te veranderen en met journalisten als Jaap gaat dat op een dag gebeuren.:D

 

Bedankt ook iedereen hier die het een goed interview vind. Het blijft toch altijd spannend wat het wordt uiteindelijk.

 

Dat geld in de pocket komt nog wel. Wat jij aanbiedt is veel nuttiger voor de mens dan voor mijn beroep, nu en voor in de toekomst: www.bax-shop.nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...