Ga naar inhoud
GENEGEERD

De coop en haar manier van voedsel verbouwen.


Range

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Toevallig bij de coop (kom er echt nooit op een enkele keer na afijn) en toen wees een vriend tijdens het winkelen hierop. Ik kijken, verrek nog best handig!

 

IMG_20140918_172856.jpg.fb636a7447017692cebe749e2aec6df4.jpg

 

Nadeel is het materiaal juten, dat gaat snel stuk. Voor de rest lijkt mij dit een hele interessante vorm van tuinieren voor mensen die niet al te veel ruimte hebben.

 

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Inderdaad goed idee voor als je weinig ruimte hebt, dat deden wij ook op het balkon, met bloemen en kleine aardbeiplantjes. Nog een ander nadeel is wel dat ze al heel snel zonder water zaten, dus we moesten best vaak bijvullen, in volle grond is dat minder.

 

Mee eens.

 

En wat is nu eigenlijk de manier van voedsel verbouwen ?

 

Ehh ik snap het verband niet helemaal? Ik gok dat je reageert vanwege de titel? Zo ja, niks van aantrekken. Ik had een titel nodig want anders kun je niet posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh ik snap het verband niet helemaal? Ik gok dat je reageert vanwege de titel? Zo ja, niks van aantrekken. Ik had een titel nodig want anders kun je niet posten.

 

ik denk dat hij bedoelt wat nu precies de manier van verbouwen is :) dat is niet echt duidelijk uit de foto op te maken. het lijkt er op dat je dat zakje alleen maar water hoeft te geven en er gaat iets groeien, of vergis ik me dan ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snapte niet wat of hoe ze verbouwden . Ik ken coop niet .

 

Ohh, dat verklaart het :)!

 

Coop is een supermarkt en dit was toevallig iets wat ik tegen kwam.

 

Het ging er vooral om de techniek van een juten zakje, met potgrond plus zaadje. Water toevoegen en je kan beginnen. Vooral als iemand klein behuist is en toch wat wilt vond ik dit best een goede.

 

Edit: @Simurgh, zou dit potentie hebben voor in de prepshop? Zeker omdat velen klein behuist zijn en klein beginnen altijd verstandig is. Ik geef wel toe dat er misschien een alternatief voor de juten zakjes gevonden moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...